שרי פיצה

מאת: או-מד מדיקל ● 29/2/2012 19:38 ● ערב ערב 2539
מאת: אביבה דקל וסימונה שאואט / ישראל היא מעצמת פיצה. את זה יודע כל הורה מותש מיום עבודה, שחיפש אי פעם פתרון מהיר ואפקטיבי להשתקת הילדוד'ס הרעבים. בין אם מדובר בארוחת ערב חפוזה או מסיבת יום הולדת, ברור שבחירת הקטנטנים תהיה תמיד פ-י-צ-ה. יצאנו לגלות את הפיצה האילתית האולטימטיבית ומצאנו את אייל שומר מ'שרי פיצה'. שומר על רמה גבוהה, כבר אמרנו?
שרי פיצה

אייל שומר הגיע לאילת לפני 14 שנה כשבאמתחתו נסיון רב שנים בתחום הפיצות, ולפני שנתיים, פתח את 'שרי פיצה' המפורסמת.

ילדים לא משקרים


"אחד מסודות ההצלחה שלי", מספר שומר, הבעלים של 'שרי פיצה', "היה בכך שרתמתי לעזרתי את כל ילדי האזור. במשך חודשיים שלחתי לכל גני הילדים בסביבה פיצות שונות בכל טעם אפשרי. ומדוע ילדים? משום שילדים לא משקרים. אם טעים הם אומרים 'היה טעים'. רק ברגע שהצלחתי להשביע את רצון כל הילדים, ידעתי שיש לי מוצר שכל אחד יאהב". ואכן, 'שרי פיצה' הפכה לסיפור הצלחה ולא רק בקרב הילדים, בזכות הבצק הדק דק, בסגנון איטלקי, 100% גבינה הצהובה וכמובן - התוספות הנפלאות.

מיוחד לאילתים


"חשוב לי בעיקר לשרת ולהשביע את רצונם של האילתים", אומר אייל, "לכן גם יש לנו מבצעים מיוחדים לתושבי אילת. למשל: על כל מגש פיצה ענקי – מקבלים בקבוק שתיה + זיווה שוקולד ב- 10 ₪ בלבד כולל משלוח".

לא רק פיצה


ב'שרי פיצה' מכינים גם זיווה טעימה במיוחד, שאין לה מתחרים באילת – בהתחייבות, בורקס תורכי וגם מאפים ממולאים מיוחדים, למשל: מאפה ממולא גבינת שמנת, ממרח עגבניות מיובשות, גבינה צהובה ומוצרלה - שילוב מהאגדות או מאפה ירושלמי - בולגרית, ביצה קשה, בצל, מוצרלה, גבינה צהובה ועוד ועוד. כל המאפים נאפים במקום והם טריים וטעימים להפליא.

'שרי פיצה', רחוב שדרות התמרים בחזית ה'קניון האדום', טלפון: 08-6343411. שעות פתיחה: ימים א' – ה': 10:00-23:00 (בעונה – עד 01:00), שישי: 10:00 עד כניסת השבת, מוצ"ש: מצאת השבת עד 23:00 (בעונה עד 01:00). מחירים נוחים לקהל האילתי. משלוחים חינם. כשר למהדרין.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש