חיים קלים - יפתחו לכם את הבוקר ברגוע

מאת: אביבה דקל ● 29/2/2012 21:44 ● ערב ערב 2539
מה יכול להיות אידיאלי יותר מאשר להתעורר בבוקר ולגלות כי הלחמניות הטריות ומוצרי החלב שהזמנתם כבר הגיעו?. חיים בסרט? לא ממש. את זה בדיוק ידאגו ב"חיים קלים" לספק לכם בכל בוקר בימים א'-ו'. "במחירים כמו בחנות וללא דמי משלוח" מבטיח אליך. הפיתרון האידיאלי לבוקר קליל ונעים
חיים קלים - יפתחו לכם את הבוקר ברגוע

מי מאתנו לא חלם שגם באילת, כמו במקומות אחרים במרכז הארץ יהיה שירות של לחמניות טריות ומוצרי חלב שיגיעו בכל בוקר עד הבית?
מי לא מעוניין לקום בכל בוקר וליהנות מלחמנייה טרייה טרייה בלי שיצטרך להתחנן לפני הילדים לגשת למכולת או למאפיה, שלא לדבר על הצורך להתלבש ולנסוע רק כדי להביא לחמניות טריות לארוחת בוקר ולסנדויץ' של הילדים לבית הספר.
כמה פעמים קרה ששכחתם לקנות חלב או שוקו, או שאם כבר זכרתם לקנות, הכל נגמר כבר בערב וכשפתחתם את המקרר בבוקר חשכו עיניכם כשגיליתם שלא נשאר לכם עם מה להכין סנדוויצ’ים לבית הספר. הסיטואציות יכולות להיות מגוונות ובעיקר לא נוחות ולא נעימות. אז זהו! שמעכשיו כבר לא צריך להיתקל במצבים כאלו.
אילת הצטרפה לרשימת הערים המבורכות בהן מגיעה חלוקת לחמניות טריות ומוצרי חלב עד דלת ביתנו מדי בוקר בשעה מספיק מוקדמת כדי שתהיה אצלכם בזמן לארוחת הבוקר ולהכין סנדויץ' לילדים.

עשה לאילתים "חיים קלים"


אליק הגיע לאילת מאשדוד לפני עשר שנים. כבר באשדוד הוא שמע שבתל אביב מביאים בבוקר לחמניות וחלב עד הבית. כשהגיע לאילת החליט אליק שגם לו ולכל תושבי אילת מגיע שירות שכזה. אליק, נשוי ואב לשניים שיוצא לעבודה בשעות שאשתו והילדים עדיין ישנים, הוקפץ לא פעם ולא פעמיים מהעבודה רק בגלל שבבית לא היה בנמצא לחם או חלב בשעת בוקר מוקדמת. אליק החליט לעשות מעשה שעל הדרך גם יפתור אצלו בבית את הבעיות ופתח שירות של לחמניות טריות וחלב עד הבית בשם המתבקש - "חיים קלים". את ההזמנה מבצעים בטלפון וממש כמו שאליק חלם, המוצרים מגיעים אליכם עד לבית, לכל חלקי העיר, בין השעות שש ושבע בבוקר, ואל תדאגו, לא יעירו אתכם כדי לקבל את המשלוח, כשתתעוררו תפתחו את הדלת ותמצאו לחמניות, חלב ושוקו מחכים לכם בשקית תלויה על ידית הדלת. בימי שישי תוכלו גם להזמין חלה טרייה לשבת.

כל כך קל ונוח שלא תבינו איך לא חשבתם על זה קודם.
חייגו 057-620-50-88 והירשמו. ניתן להירשם לתקופת ניסיון של שבועיים ואם אתם מרוצים להמשיך. אין ספק שתבינו מהר מאוד ותרצו להמשיך עם השירות כשתגלו שהחיים יכולים להיות נוחים וקלים כשהדברים האלו מגיעים אליכם עד הבית.
ל"חיים קלים" יש כבר הרבה לקוחות מרוצים. תשאלו בין המכרים שלכם ואולי תופתעו לשמוע שמישהו מחבריכם כבר נהנה מהשירות הזה.

ליצירת קשר טלפון:
057-620-50-88.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש