לחגוג כמו מלך בחצר המלך שלמה

מאת: אביבה דקל ● 21/3/2012 08:37 ● ערב ערב 2542
מי אמר שבשביל לחגוג אירוע ולעשות שמח צריך משכנתא?. בחצר המלך שלמה, אולם האירועים והקייטרינג היפהפה תוכלו ליהנות ובגדול ולהישאר עם שתי הרגליים על הקרקע. המחיר אטרקטיבי ביותר וכולל גם תפאורה, מוסיקה ותאורה, ובעצם מי צריך יותר?
לחגוג כמו מלך בחצר המלך שלמה

חצר המלך שלמה, אולם האירועים המוכר והטוב, עבר גלגולים רבים. בהווה הוא מנוהל בידי גיל חיים, הבעלים של הנכס, והאירועים הנערכים בו הם ברמה הגבוהה ביותר. זה בדיוק מה שקורה כששלושה בעלי מקצוע מתחומים שונים חוברים זה לזה. גיל חיים, על המקום והאוכל, 'ביט אירועים' על המוסיקה ההפקה והשמח ו'שושן צחור' על העיצובים המרהיבים והאווירה, והכל כדי ליצור בכל אירוע חוויה אותה לא ישכחו המארחים והאורחים - חגיגה אמיתית של טעמים, אורות, מוסיקה ותפאורה.

אירוע שלא תשכחו


משלקח גיל חיים על עצמו את ניהול העסק, הוא השקיע במקום הרבה, הן בתחום התאורה וההגברה והן על במערך המטבח, שתוגבר בציוד חדיש, בכלי אוכל והגשה מפוארים, מהמובחרים ביותר והן בבחירה בשף איציק לדרמן שמוביל את המטבח יחד עם העובדים בו לרמות קולינאריות גבוהות במיוחד. האולם עצמו עוצב מחדש והוא מתאים לכל אירוע .
כל אירוע בחצר המלך שלמה מתחיל בקוקטיל קבלת פנים בחצר הגדולה המוארת והמקושטת, שם עומדים לרשות האורחים בר משקאות נדיב, מזנון אקטיבי של סושי ומבחר גדול של מתאבנים אחרים – כולם תאווה לחייך. לאחר קוקטיל קבלת הפנים עוברים האורחים לאולם הגדול והמפואר בו נערך האירוע המרכזי. כיום, כל אירוע בחצר המלך שלמה הוא הפקה גרנדיוזית של תאורה, מוסיקה, תפאורה וחגיגה קולינרית של אוכל. פלוס נוסף לאירועים בחצר המלך שלמה היא העובדה שלא קובעים מראש שעה בה יש להפסיק את המוסיקה, והחגיגה יכולה להמשך כל עוד האורחים חפצים בכך.

כשאיכויות חברו זה לזה


גיל חיים, 'ביט אירועים' ו'שושן צחור' חברו יחדיו במטרה ליצור לאילתים מקום לאירועים אולטימטיביים.
כתוצאה משיתוף פעולה זה מקבל הלקוח במחיר אחד את מכלול השירותים - כולל מוסיקה ועיצוב. לקוחות חצר המלך זוכים לעיצוב של המקום לפי טעמם, בייעוץ וביצוע של גיל חיים ושל 'שושן צחור'. ההפקות מתנהלות בשיתוף פעולה עם חברת 'ביט אירועים' שהשקיעו במקום מסכי לדים וציוד הגברה ותאורה מהחדישים בשוק.
המטבח הכשר למהדרין משך כל השנה, מופקד בידי השף איציק לדרמן שהיה מורה במגמת השפים ב'תדמור' וגם בביה"ס 'דביר' שבחיפה ותפקד כשף ראשי במלון יערות הכרמל בחיפה. כעזר כנגדו משמש בעל המקום גיל חיים, אף הוא בוגר ביה"ס 'תדמור' ומאחריו ניסיון של עשרים וחמש שנה בענף המזון, היה שף ב"רויאל גארדן" בפתח תקווה וגם בחברת 'מואב', שהיא אחת מחברות הקייטרינג הגדולות בארץ. כל לקוח שמגיע למקום מקבל על כן שירות ייעוץ והכוונה מידי שני שפים, שאחד מהם הוא אחד השפים הטובים בארץ והשני הוא מעצב אירועים ומנהל אירועים מוסמך ומנוסה בנוסף להיותו שף.
כל המזמין אירוע בחצר המלך שלמה יכול גם ליהנות במחיר אטרקטיבי משירותי בית ההארחה 'נווה מדבר', השייך אף הוא לגיל חיים. בבית ההארחה 27 חדרים היכולים להכיל עד 120 איש – פתרון מצוין לאירוח של אורחים מהצפון המגיעים לאירוע. במקום לובי גדול בו ניתן להמשיך ולחגוג את האירוע- שבת חתן אם מדובר בחתונה – וליהנות מקייטרינג ברמה גבוהה.

חצר המלך שלמה
טלפון ליצירת קשר:
050-9280469 או 050-9103632
לא בשבת



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש