הכינו עצמכם לקיץ עם אלדד פרגולות

מאת: אסטר שטרית ● 21/3/2012 08:46 ● ערב ערב 2542
רגע לפני שהשמש תכה בעוז על החצרות ותהפוך את הישיבה הנעימה לסיוט, זה הזמן להקדים פרגולה למכה. פרגולות, גדרות, דקים, מחסנים ועוד, אלדד פרגולות עיצובים בעץ ישמח לייעץ בחינם, לכוון וכמובן לבצע. כי עם אלדד פרגולות אתם בידיים המקצועיות והטובות ביותר
הכינו עצמכם לקיץ עם אלדד פרגולות

כל מי שיש לו חצר או מרפסת באילת יספר לכם, שבימות הקיץ, אי אפשר לשבת בחוץ וליהנות אם המקום לא מוצל על ידי פרגולה. כל מי שיש לו חצר יספר לכם גם, כי שנייה אחרי שהתמקם בדירת קרקע, כבר היה לו ברור כי ללא גדר תוחמת, המעניקה מקסימום פרטיות בבית, הוא מרגיש כאילו הוא חי בחוץ, ויש מי שמבקשים להוסיף או לחדש את הקיים. אם בעבר היה מי שחשב כי אפשר לדחות את העבודות בחצר ולהמתין לקיץ, הרי שכיום לתושבים רבים בעיר כבר ברור, כי אם אפשר להקדים תרופה למכה ולפתוח את הקיץ מוכנים, ועל הדרך גם ליהנות מעבודה ברמה גבוהה ואיכותית וממחירים הוגנים, בעצם למה לא. תשאלו את אלדד דיאמנט, הלא הוא אלדד פרגולות, שיספר לכם לא רק על שינוי המגמה הזו, אלא גם על העובדה שהיום יותר ויותר תושבים בעיר מבינים כי להשקיע בחצר זה לא פחות חשוב מלהשקיע בסלון. לא פחות חשוב מההצללה הוא החיסכון באנרגית החשמל שנגרמת בעקבות הצבת פרגולה בצד שמקבל שמש ברוב שעות היום. תתפלאו, אבל ניתן באמצעות תכנון נכון לחסוך הוצאות חשמל בקיץ החל ממאות שקלים בבתים הקטנים ועד אלפי שקלים בשנה בקוטג'ים, ווילות ומוסדות.
"אם בעבר הלא ממש רחוק, אנשים היו נכנסים לבית חדש, משקיעים את כל מה שיש להם על פנים הבית ואז נשארים בלי שקל להשקיע בחצר, הרי שהיום כבר ברור לרבים בעיר, כי עם כל הכבוד לסלון המעוצב ולחדר השינה המפנק, חשובה לא פחות הפרגולה בחצר, הדק היפהפה, שיגרום לניצול טוב יותר של שטח החצר, הגדר, שתוחמת ומעניקה פרטיות, ובכלל, עיצוב החצר על פי הטעם האישי של כל אחד ואחת. אחרי הכל, לא לחינם רוכשים דירת גן או בית קרקע.
מי שרוצה ליהנות מהחצר שלו", מבהיר אלדד פרגולות , "יבין מהר מאוד, כי ההשקעה בחצר והכשרתה מבעוד מועד לקיץ האילתי הקשה הן חשובות מאוד".
אחרי שהבנתם את זה, אתם לבטח מחפשים את איש המקצוע הנכון שיבצע עבורכם את העבודה. אדם שיהיה לא רק מקצועי בתחום עבודות העץ, אלא שיהיה אמין, ישר, חרוץ, שיעמוד בזמנים, ובעיקר שייעץ לכם במידת הצורך מה כדאי לכם לבנות, מה מומלץ, איזה גודל ועוד.
את כל אלו ועוד יביא איתו אלדד פרגולות עיצובים בעץ, כי שירות ומחירים הוגנים זה המוטו שמוביל אותו בעבודתו. זמן קצר לאחר שתתקשרו אליו, הוא כבר יגיע אליכם לפגישת חינם, ייעץ, יסביר, יכוון ואף יראה לכם דוגמאות מתוך קטלוג עבודות פרטי. תוך זמן קצר, הוא יעביר לכם את הצעת המחיר בצורה מסודרת ומפורטת. מכאן ועד לתחילת העבודה, הדרך קצרה.
לצד עבודתו המקצועית והתוצאות משביעות הרצון, אלדד לא מתפשר על עמידה בלוח זמנים. ביום בו יקבע איתכם את תחילת העבודה, היא תצא לדרך, וביום בו יקבע איתכם את סיומה, היא תסתיים, ומי ששיפצו לו את הבית או החצר, יודע כמה חשוב שאיש המקצוע יעמוד במילתו ובזמנים.
אלדד פרגולות הוא הכתובת שלכם לכל עבודות העץ בחצר: פרגולות, דקים, גדרות, מחסנים, שערים, ריהוט גן בהזמנה אישית, בתי ילדים מעוצבים מעץ ועוד.
יעידו על עבודתו ועל טיבה עשרות רבות של לקוחות מרוצים ברחבי העיר.
מתלבטים? לא עוד, צלצלו עוד היום לאלדד פרגולות ותנו למקצועיות ולניסיון להפוך לכם את החצר למקום ממנה לא תרצו לצאת.
פרגולה קשתית - גם אתם יכולים להרשות לעצמכם
טרנד הפרגולות הקשתיות הפך זה מכבר למבוקש בארץ, אלא שעלות פרגולה קשתית לעיתים לא תואמת את היכולת הכספית של הלקוח. אצל אלדד פרגולות עיצובים בעץ, כל אחד יכול להרשות לעצמו להתפנק עם פרגולה קשתית בחצר. ולא רק פרגולה אלא גם ייצור והתקנת קשתות עץ על גדרות שערים ועוד. אלדד ישמח לקפוץ אליכם, לקחת מידות ולהתאים לכם את הפרגולה או ריהוט העץ שתחפצו בו.

חדש - קיט להרכבה עצמית
אצל אלדד פרגולות עיצובים בעץ אתם יכולים להזמין כל פרגולה, גדר, שער מחסן ועוד כקיט להרכבה עצמית.
יחד עם הקיט תקבלו מאלדד הדרכה ותוכנית עבודה, דבר שלרוב חוסך את עלות ההתקנה.

לפרטים ולהצעות מחיר:
אלדד דיאמנט: 052-2780160.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש