מסעדת פדרו אילת

מאת: אסטר שטרית ● 21/3/2012 11:57 ● ערב ערב 2542
אין כמו המלצה חמה של לקוחה מרוצה לפתוח את הכתבה. הגר: "אם לא היית ב'פדרו' - לא היית באילת". /צילום: רוני בלחסן/
מסעדת פדרו אילת

'פדרו ביסטרו' היא אחת המסעדות המצוינות באילת, מסעדה אינטימית וקטנה, ביתית ונעימה ומוכרת לכולם בזכות הבשרים האיכותיים שלה. המסעדה נפתחה לפני 17 שנה, ומאז ועד היום היא לא מפסיקה להפתיע בטעמים ובניחוחות מדהימים. לאחרונה, עברה המסעדה חידוש ושיפוץ מרענן, על ידי המעצבת אסנת בוכמן. העיצוב ב'פדרו' יפהפה, מקורי ומושקע באלמנטים קלאסיים ונעימים, והחצר אף היא מדהימה ומזמינה. בנוסף, למסעדה מטבח שקוף המאפשר לסועדים לראות את הכנת המנות שלהם.

המסעדה מתאפיינת באווירה שקטה בזכות מרחק השולחנות זה מזה, עובדה התורמת לתחושת אינטימיות, לה תורמת גם מוסיקת הרקע הנעימה המתנגנת. במסעדה ישנם גם שולחנות גדולים לקבוצות ולמשפחות (במסעדה 80 מקומות ישיבה, ובחצר – 40).

'פדרו' מציעה ללקוחותיה תפריט גדול ומגוון אולם מומחיות המקום היא בשר ובעיקר בקר מובחר מרמת הגולן המיושן במסעדה, והכל נעשה תוך הקפדה מירבית ואהבה אינסופית בהנהלת שף אריאל אילצקי ממסעדת 'ברביץ''.

התפריט החדש כולל את המנות הידועות של 'פדרו' כמו 'טרין כבד אווז', 'שאטו בריאן', 'סטייק פדרו' אשר עוצבו להגשה עדכנית ומככבת. לתפריט המגוון של 'פדרו' נוספו מנות מיוחדות המשתנות מדי שבוע לפי העונה. במקום קיימת מאפיית לחמים וקינוחים מדהימים בייצור מקומי. בנוסף, 'פדרו ביסטרו' גאה במבחר היינות הגדול והעשיר מיקבים ישראלים, אוסטרלים ואירופאים ומייצגת בבלעדיות את יקב 'ענבה' מהרי יהודה בעל היינות המופלאים.

ניתן לערוך לאירועים קסומים ובלתי נשכחים בשילוב תפריט אירועים מיוחד וייחודי לכל אירוע אשר יתוכנן על ידי השף לפי דרישת הלקוח.
בקרוב - ארוחות צהריים עסקיות וארוחות תפריט!

ואין כמו לקוחות מרוצים גם לסכם: הגר: "...רוצו מהר לאכול בפדרו. המנות מיוחדות, טעימות, יפהפיות... המחירים סבירים, לא פלצני, אבל ברמה שלא מביישת מסעדת שף תל אביבית".

רן: "...סביצ'ה מוסר ים מ ע ו ל ה, לעיקריות קיבלנו אנטרקוט... פשוט בשר איכותי, עשוי מדויק במשקל של 300 גרם הכולל פלחי תפו"א בתנור וסלט אישי... בונוס רוטב היין שאני קיבלתי... שווה שווה שווה. השרות היה נעים ומקצועי, מקום תענוג!".

פדרו ביסטו, כתובת:שדרות יעלים 14 , אילת. טלפון: 08-6379504, פקס: 08-6466629. שעות פתיחה: יום א' - שבת 18:00 עד אחרון הסועדים.