תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 22/3/2012 08:41 ● ערב ערב 2542
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


השבוע מתחיל עם היום הראשון שבו נכנס מזל טלה למסלול הכוכבים. זהו גם המזל המקושר עם תכונות טהורות של ילדות שמומלץ לכם לשמר אותן.

טלה


השבוע, נכנס מזל טלה למסלול בצמוד לכוכב אוראנוס שמביא איתו שפע של התחלות חדשות ועצמאות. הגיע הזמן שלכם להשתחרר מעיכובי העבר ולבנות את עצמכם ואת העתיד שלכם בהתאם לתפיסה החדשה שלכם. למעשה, אם בתקופה הקרובה לא תגיעו להבשלה של עשייה, הרי שדברים יתעכבו עבורכם, ואתם תאלצו להמתין לסיבוב כוכבי חדש שיאפשר לכם את הפריצה לה אתם מייחלים מזה זמן רב.

שור


הכוכב וונוס מבקר במזל שלכם וגורם לכם לימים שבהם אתם מחפשים יותר את קרבת האנשים שאתם יודעים שיש ביכולתם לגרום לכם לריגושים נפשיים שמזמן אתם מייחלים להם. ייתכן ותצטרכו לשמור את דעותיכם לעצמכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם יכולים לחשוף את רגשותיכם כלפי האנשים מולכם מבלי לפגוע בעצמכם. תהיה לכם השבוע יכולת לקבל את המסרים המתאימים מעצמכם, כך שתוכלו להשתמש בהם לטובתכם.

תאומים


היחסים הבין אישיים שלכם יעמדו השבוע למבחן נוסף בגלל נסיבות חדשות שהגיעו לחייכם ואתם צריכים למצוא את עצמכם מתפשרים בהתאם לצרכים של האנשים הקרובים אליכם. עובדה זו תגרום לכם לעצבנות רגשית, אך במידה ותוכלו להסתדר עם עצמכם ולא להעמיד את עצמכם בראש הרשימה אלא לראות גם את טובת הזולת – הרי שתוכלו להגיע להצלחה ולחיזוק מעמדכם האישי והחברתי.

סרטן


נראה שמומלץ לכם לשנות את תפיסת עולמכם, כיוון שלאחרונה אתם שקועים בתוך עצמכם ופחות מודעים לצרכי האנשים הקרובים לכם. ייתכן ואתם באמת מרגישים צורך להתכנס בתוך עצמכם על מנת לצבור אנרגיות לבאות – אך למעשה, צורת חיים כזו מרחיקה אתכם מאנשים שאתם יודעים שבעברכם היה להם מאוד איכפת מכם. אתם יוצרים אווירת ריחוק ואחר כך תישאו בתוצאות.

אריה


הכוכב וונוס יימצא אצלכם השבוע בבית הקריירה, כך שנראה שאסתטיקה ויחסים בין אישיים יהיו הדברים שאיתם תצטרכו להתעמת. נראה שמערכות יחסים תופסות אצלכם מקום נכבד מאוד בחייכם, וזאת מכיוון שאינכם שלמים עם הבחירות שעשיתם בעברכם. אתם נאלצים לשלם את המחיר על הנוחות ועל הפחדים שניהלו אתכם. ייתכן מאוד שאם לא תפעלו במהרה – תאבדו אנשים יקרים לכם.

בתולה


הכוכב מארס עדיין נמצא בנסיגה במזל שלכם ונותן לכם אפשרויות התבוננות ועשייה כפי שמזמן לא היו לכם. ואולם, ייתכן שבפרק זמן זה, בגלל הצורך שלכם לעשות שינויים בחייכם, אתם פועלים במשנה מרץ ולעיתים מבזבזים אנרגיה שלא לצורך. מומלץ לכם לקחת חופשה בצורה מכוונת, על מנת שתוכלו לאזן את עצמכם ולא לצאת מפרופורציות. טיול קצר יעזור לכם במימוש תוכניותיכם.

מאזניים


בחודשים האחרונים, נמצא הכוכב מארס המשפיע על העשייה והיצירה בבית המקושר אצלכם עם תת ההכרה. נראה שאתם תוהים כיצד אתם יכולים להתגבר על נושאים רבים בחייכם באופן שלא יעכב אתכם ותוכלו לממש את תוכניותיכם העתידיות. ואולם, החיים מראים לכם שהם חזקים יותר מהכל, ואתם לא יכולים להמשיך בעיסוקיכם הרגילים עד אשר לא תשחררו את העבר מחייכם.

עקרב


בתקופה האחרונה, אתם עוברים שינויים רבים, וזאת בגלל הצורך שלכם לשנות את חייכם ולהתקדם. ייתכן ואתם מרגישים תקועים במידה מסוימת במקום העבודה הנוכחי שלכם, ועכשיו הגיע הזמן להמשיך בדרככם ולפעול כדי להתקדם אל היעד הבא. אל תהססו לעזוב את מקומכם הנוכחי - במידה ותמצאו משהו חדש שיהיה לכם טוב באותה המידה. הגיע הזמן שלכם להצליח!

קשת


אתם עובדים קשה מאוד לאחרונה, אך עדיין אינכם מרגישים שאתם מתוגמלים, ואירוע רודף אירוע בחייכם. אתם חייבים לקחת אחריות על נסיבות חייכם ולא לסמוך על כך שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומכם. את ההצלחה אליה אתם שואפים להגיע תוכלו לממש כאשר יצא הכוכב מארס מנסיגה בבית הקריירה שלכם בחודש הבא. זה גם יהיה הזמן שבו תוכלו לדעת בדיוק היכן אתם עומדים וכיצד לפעול.

גדי


הכוכב פלוטו שמביא איתו שינויים ומהפכים נמצא כבר במזל שלכם לפחות שנתיים, ואתם יודעים שחייכם לא יהיו כתמול שלשום – עכשיו מבחינתכם השאלה היא אילו מהלכים תצטרכו לעשות כדי להצליח בתוכניותיכם. מאחר ואתם מזל שקשה לו להסתגל לשינויים, הרי שיגיע הכוכב אוראנוס שמביא איתו את הכוח לשבור מסגרות כך שתוכלו להתקדם במהלך חייכם למקום הראוי לכם.


דלי


מבחינה כספית, אתם עומדים בפני מטלות שונות שבהם תהיו חייבים להחליט כיצד אתם רוצים לנווט את חייכם מבחינה כלכלית על מנת שתוכלו להצליח. ייתכנו תמורות בצורה וסגנון המגורים שלכם, וזאת בגלל ההבנה שאתם חייבים לעשות שינוי כלשהו על מנת להצליח במקסימום היכולת שלכם. מזלכם שאתם אוהבים שינויים, כך שלא נראה שיהיו לכם קשיים לעמוד בשינויים שהחיים מכתיבים לכם.

דגים


אתם עדיין תחת השפעת יום ההולדת, ורק בעוד כחודש, תדעו שעברתם את התקופה של מעבר משנה לשנה ומעונה לעונה. זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה הדברים מתרחשים בחייכם האחד אחרי השני. מבחינה כלכלית, חשוב שתבדקו את עצמכם על מנת שתדעו שאתם עושים את המקסימום. נראה שהיו לכם הוצאות לא מתוכננות שבגללן הייתם יכולים להיכנס לקשיים כלכליים – בעוד כחודש תרגישו הקלה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש