תפארת של חנות

מאת: אביבה דקל ● 20/6/2012 16:45 ● ערב ערב 2555
מחפשים תשמישי קדושה? מוצרי יודאיקה, מתנות מיוחדות? בחנות 'תפארת' במרכז מור תמצאו את כל אלו ועוד הרבה יותר. עם מפעל מעל החנות בו חורטים, רוקמים ומייצרים, אין פלא שתמצאו כאן הכל
תפארת של חנות

"המטרה שלנו היא שכל אחד יצא מכאן עם חיוך. כל דבר שלא הצלחתם למצוא בחנויות אחרות, תמצאו אצלנו, ואם אין לנו מה שאתם צריכים, נדאג להביא לכם בדיוק מה שאתם מחפשים", אומר בעל חנות 'תפארת' שלמה פרץ.
את דבריו מאשר חתן צעיר שביקש לחתונתו טלית קשה להשגה, הן מבחינת הגודל והן משום שביקש טלית שמשני צידיה יהיו 'פראנזים' רשת. (סוג מיוחד של גדילים מרושתים שזורים ביד לקישוט) החתן, אמנון אפריאט, הגיע לחנותו של שלמה ותיאר לו בדיוק איזו טלית ראה בדמיונו שהוא לובש בחופתו.
ב'תפארת' אין "אי אפשר" - שלמה אוהב אתגרים ומומחה למציאת פתרונות בסיטואציות מסובכות ומה חשבתם, בסופו של דבר החתן המאושר קיבל טלית בדיוק במידה שביקש - לבנה כשלג עם עיטורי כסף, עטרה מכסף וגם עם פינות מכסף וגם ה'פראנזים' בדיוק כמו שרצה.

'תפארת', החנות שאינה נגמרת


ומה עוד תמצאו ב'תפארת'? טליתות, ציציות, תפילין וכיפות
"אצל שלמה תמצאו טליתות בכל מיני גדלים מצמר רחלים וגם מצמר רחלים מעורב באקרילן , עטרות לטלית במבחר דוגמאות ופינות תואמות.
וגם מבצעים יש כאן על טליתות לחתנים:
חתן הרוכש טלית מצמר רחלים יכול לרכוש עטרה לטלית ואת ארבע הפינות לתפירה על הטלית במחיר של 30 ₪ במקום 150 ₪. בנוסף מקבל החתן במתנה כוס מיוחדת לשבירה מתחת לחופה – כוס מזכוכית דקה במיוחד הנשברת בקלות, ארוזה במארז מיוחד שנועד לשמור על שברי הכוס אחרי החופה, שכן את שברי הכוס יש לשמור כסגולה לשלום בית.
אצל שלמה ב'תפארת' אפשר לרכוש ציצית גוף בכל המידות וגם תפילין בסטים מהודרים כששם בעל התפילין רקום על התיק המהודר בו שומרים על הטלית והתפילין. כיפות בצבעים ומבדים שונים ברקמות ובדגמים שונים וגם עם שם רקום בהזמנה.
ילדי בר המצווה נהנים גם הם ב'תפארת' מהטבה מיוחדת: סט התפילין לבר מצווה ב'תפארת' כולל תפילין, טלית ועטרה לטלית, סידור מיוחד לבר מצווה, כיפה וכיסוי לתפילין ולטלית ברמת תפירה וגימור גבוהה מאוד כששם הילד רקום עליה בדוגמא לפי בחירה אישית. כל אלו במחיר שלא תמצאו במקום אחר.

מזוזות


ב'תפארת' מבחר גדול של קלפים למזוזות וגם בתי מזוזה מכל הסוגים: מעץ, כסף, זכוכית, פלסטיק, אלומיניום ועוד. כמעט כל בית מזוזה שתוכלו להעלות בדמיונכם אפשר למצוא כאן, וגם מה שלא קיים במקום ייצרו עבורכם בהזמנה מיוחדת.

מחלקת ספרי קודש


ב'תפארת' גם מחלקה גדולה של ספרי קודש בה אפשר למצוא סידורים מכל הסוגים: סידור בכריכה רגילה, סידור בכריכת עור, סידור בכריכה דמוית עור, סידור לעדות המזרח, סידור לעדות אשכנז, סידורים בצרפתית, באנגלית ברוסית ובספרדית. ספרי תהילים בכל מיני סוגים וסגנונות עם ובלי פירוש.
ספרונים לנשים: 'סגולות', 'נשמת כל חי', 'פרשת המן', 'פרקי שירה', ספרי קודש על פרשות השבוע, חומשים ועוד ספרי קודש רבים.
ב'תפארת' המציאו שיטה מיוחדת של חריטת שם הלקוח על הספר, שכן אין דומה חריטה להטבעה. הטבעה, טובה ככל שתהיה, דוהה במשך הזמן ואילו חריטה נשארת תמיד כחדשה.
וגם מגילות וספרי תורה מהודרים לבתי כנסת אפשר להזמין ב'תפארת'. ספר תורה נכתב משך זמן רב - החל בשלושה חדשים ועד שנה ויותר והמחירים משתנים מספר תורה אחד למשנהו.

יודאיקה


במחלקת היודאיקה ב'תפארת' תמצאו שפע של פריטים: כוסות קידוש, כוסות לאליהו הנביא לשימוש בליל הסדר, פמוטים לשבת וחג מצופי כסף או עשויים זכוכית, וכמובן גם חנוכיות. נרות נשמה להדלקה שבועית וגם נרות נשמה חשמליים. מיוחד בתפארת- "נר לחיים", נר סולארי לבית העלמין. הנר דולק יומם ולילה כשאת האנרגיה לאורו הוא מקבל מהשמש. במחלקה זו תמצאו גם נטלות - כלים לנטילת ידיים - מכל הסוגים החל בפלסטיק וכלה בנטלה מצופה כסף טהור.

מתנות לאירועים


בשל הביקוש הרב למתנות לאירועים החלו מייצרים ב'תפארת' מגוון רחב של מתנות לחלוקה לאורחים ולמוזמנים באירועים שונים: כיפות סאטן כולל הדפסה של שם החתן והכלה ותאריך החתונה, כיפות עם שם חתן בר המצווה או הרך הנולד, במקרה של ברית, ספר תהילים עם הקדשה ושם בעל האירוע,
מחזיקי מפתחות מעץ בכל דוגמא שיבחר בעל האירוע: עגלת תינוק לברית מילה, ספר תורה או עשרת הדברות עם אבני חושן ועל כולם שם בעל השמחה (ילד הבר מצווה, או שם הרך היילוד, או חתן כלה) ותאריך האירוע.
ב'תפארת' יכינו לכם מתנות בכל מספר שתרצו, ללא התניה במספר מינימום.

תפארת של מפעל


במפעל 'תפארת' הנמצא מעל החנות רוקמים, חורטים, תופרים, מייצרים חותמות, מסגרות, מתנות לאירועים, מייצרים מחזיקי מפתחות, חמסות, ברכות הבית, ברכות העסק והכל על בסיס של קישוט אבני החושן שמיובאות מהודו ביבוא מיוחד.
במפעל רוקמים ברקמה ממוחשבת על חלוקי מגבת, על כל סוגי הבדים, תיקים למחשב ותיקים לטלית ותפילין, על כיסויים למצות, על כיסויים לחלות שבת ועל פרוכות לארון קודש.
ב'תפארת' מבצעי הדפסות על כריות, מצעים, חולצות ועל מגבות, וגם על אלומיניום ופלסטיק דו שכבתי. ב'תפארת' מבטיחים שהם יכולים להדפיס על כל דבר.
במפעל מייצרים גם חותמות מכל הסוגים אותן מוכרים בחנות (מחירים מיוחדים לאנשי צבא ומוסדות).
במפעל מייצרים גם מתנות לחגים ולחגיגות סוף שנה לגני ילדים: חלוקים ששם הילד רקום עליהם, כיסויים של פסח עם תמונת הילד, כריות ששם הילד מודפס עליהן, קופות צדקה שעליהן שם הילד, מסגרות דקורטיביות לתמונות – כל רעיון שעולה על דעתה של גננת מבצעים בתפארת באופן מושלם. (תדמית)

תפארת - תשמישי קדושה ויודאיקה
מיקום: מרכז רכטר
טל: 08-6342421
פתוח: א-ה 09:00-18:15
שישי 09:00-13:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש