מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 20/6/2012 16:50 ● ערב ערב 2555
לורד אריסטו דה סילבר, מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב!


אני כותבת לך מכתב זה וממש לא יודעת היכן להתחיל. בגיל 15 הכרתי אותו. הוא היה גרוש פלוס שניים, בן 25, עבר לגור דלת מול הבית של הוריי. כבר מההתחלה היה עושה לי עיניים, מצחיק אותי, ולאט לאט כבש אותי. בגיל 16 הוא היה הגבר הראשון שלי ומאז לא היו לי יותר. כל גבר שהעז לדבר איתי, להסתכל עלי, מיד חטף מכות רצח ממנו, ואני כנערה התלהבתי מזה שיש לי גבר אמיתי שככה אוהב אותי.
בגיל 18 אבי נהרג בתאונה ואני נשלחתי לעבוד ולא לצבא. הייתי חייבת לעזור בבית לאמא ולאחותי הקטנה. הוא לא אהב את הרעיון שאני עובדת עם גברים אחרים ואז גם התחילו המכות שהפליא בי. עד היום אני לא מסוגלת להבין איך הסכמתי לזה ואיך עשיתי איתו שני ילדים. הוא תמיד היה סתם נרקומן קטן, עבריין רקק, אבל כנערה זה היה נראה לי גברי מאוד. היום זה יותר ממגעיל אותי. הוא יודע שאין לי אבא שיגן עלי. אמא שלי ואחותי מפחדות ממנו. הוא כל הזמן מאיים שהוא ירצח אותי אם אלך למשטרה. את שכר העבודה שלי הוא לוקח ממני ואומר- "מי את בכלל שיהיה לך כסף בידיים. את רכוש שלי". הילדים סובלים גם הם מהאלימות המילולית והפיזית שלו וכולנו חיים תחת טרור. היום יש לו מישהי אחרת. אותי הוא זרק אצל אמא שלי, בדיוק כפי שהוא עשה בעבר לאשתו הראשונה. אני כותבת לך כי אני כבר עייפה מהחיים, רוצה למות, אבל מפחדת על הילדים שלי. בשבוע שעבר הוא הגיע באמצע הלילה מסומם ואנס אותי בפראות. כשניסיתי להתנגד הוא שם לי סכין מול הפנים ואמר לי- "אל תחשבי שאת אי פעם תהיי משוחררת ממני, ושלא תעזי למצוא לך גבר אחר אם בכלל מישהו אחר ייקח זונה כמוך"... הילדים שמעו את הצעקות. אמא שלי אומרת לי ללכת כבר למשטרה, אבל אני מאוד מבולבלת ומפחדת שבאמת הוא ירצח אותי. הוא אדם מאוד אלים ומסוכן. בבקשה תיפגש איתי ותעזור לי.
אילנית (שם בדוי)

אילנית יקרה שלום


הזדעזעתי לקרוא את המכתב שלך. לעולם לא אוכל להבין איך יש בעולם הזה כאלה גברים חולים בנפשם. לאחר שנפגשנו אני בטוח שאת חייבת ללכת למשטרה ולהתלונן על מכות, אלימות, אונס ואיום ברצח. ראיתי שהוא לעולם לא יוכל להזיק לך יותר, שיקרה לו משהו נורא, משהו שבאמת מגיע לכזה בן אדם. מתברר שהיה לו כבר על תנאי מאשתו הראשונה, בגלל איומים דומים. כשתפסו אותו, הוא הבין שהוא הולך לשבת כמה שנים טובות ועשה את עצמו לא מרגיש טוב. לקחו אותו לבית חולים ומשם הוא ברח, נסע לצפון ובדרך עשה תאונת דרכים. עכשיו הוא שוכב כצמח, מונשם שם בבית חולים ולדברי הרופאים לעולם לא יתאושש. זה אולי מצער, אבל גם משחרר כי כאדם הוא היה אדם רע ומזיק לחברה ולמשפחה שלו. אני תמיד אמרתי שאלוקים בשמים רואה הכל ומטפל בהכל, צריך רק להתפלל אליו ולבקש ממנו עזרה. בכל מקרה אילנית, את לא פעלת נכון. כבר מזמן היית צריכה לפנות למשטרה. זה נכון שהוא היה אלים ומסוכן, אבל בפני המשטרה הוא היה קטן ופחדן ועל מה שהוא עשה לך הוא היה יושב מזמן לפחות 20 שנה. אחד כזה, חוץ מלרחם עליו אין, ובטח לא להתאהב ולהאמין שאת יכולה להציל אותו באהבתך. אחד כזה רק יזלזל בך ויפגע בך.
אילנית יקרה, קחי את שני ילדייך ושקמי את החיוך, ואמן שאלוקים יאיר לך שביל חיים חדש.
חשוב מאוד קוראים יקרים, שתשמרו תמיד על אופטימיות חיוביות, אנרגיות חיוביות, תצחקו המון תחייכו, תעשו דברים טובים לכם, לחברים, למשפחה ולקהילה. אלוקים העניק לנו עולם נפלא, חיים נהדרים, אנחנו רק צריכים לא לפחד, להעז ולהצליח. האמינו בעצמכם וכמובן באלוקים, התרחקו מאנשים רעים והרחיקו מכם כל רע.
ובהזדמנות זו שמדובר על דברים טובים אני מבקש לאחל לרותם נועם, האיש והאגדה, מנכ"ל 'ערב ערב', יום הולדת שמח, הרבה שפע, שגשוג, בריאות ואושר, והאמת, גם לי, כי גם אני חוגג בשמחה יום הולדת, וכמו בכל יום הולדת שלי אני מברך אתכם בהמון אהבה, בריאות, שפע ואושר בחיים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש