אצל ריצ'ארד בגלרייה

מאת: אביבה דקל ● 4/7/2012 08:43 ● ערב ערב 2557
רוצה למסגר עבודה או ציור שקנית?. מתכנן תערוכה וזקוק לייעוץ ועבודה מקצועית במחיר שתוכל לעמוד בו (חשוב ביותר במקרה שאתה מתכנן תערוכה). ריצ'רד ידאג שתקבל את הביצוע הטוב ביותר במחיר שיתאים לכיסך
אצל ריצ'ארד בגלרייה

בגלריה של ריצ'רד השירות מקצועי ביותר, אך יחד עם זאת אישי ונעים - שירות עם חיוך. כל מי שרוצה למסגר תמונה, להזמין ולמסגר מראה או למתוח בד ציור ולא משנה באיזה גודל - הגלריה של ריצ'רד היתה תמיד ונשארה המקום הנכון לעשות זאת. אצל ריצ'רד תקבלו עבודה מקצועית, שירות אמין ואם צריך גם שירות מבית הלקוח וחזרה לבית הלקוח. טלפנו לריצ'רד, והוא יגיע אליכם, ייקח את מה שצריך למסגר, יבצע את העבודה ויחזיר לכם את אותה אחרי שבוצעה לשביעות רצונכם במחיר סביר ביותר
"אין כמו תמונה ממוסגרת באופן מקצועי ויפה או מראה ממוסגרת לתליה על הקיר, כדי לשדרג כל חדר בדירה", אומר ריצ'ארד.
ריצ'רד מתאים מסגרת לכל עבודה - בין אם מדובר במתיחת בד לציור, מסגור מראה, מסגור ציור מקורי או רפרודוקציה, ומצליח לקלוע בדיוק לטעמו של כל לקוח. לריצ'רד מבחר גדול של מסגרות להתאמה מכל הסוגים: קלאסיות, כפריות ועכשוויות, גם מבחר גדול של מראות ומסגרות למראות, מכל הסוגים והגדלים תוכלו למצוא אצל ריצ'רד, כך שכל אחד יוכל למצוא כאן בדיוק מה שמתאים לטעמו. ריצ'רד מבצע את העבודה במקצועיות, ביעילות ובמהירות ואם צריך - אפילו בו במקום. אתה נכנס לריצ'רד בלי מסגרת ויוצא עם עבודה ממוסגרת, ועל הדרך מקבל גם כוס קפה.
לפני כשלושה חודשים עבר ריצ'ארד ממרכז 'רזין', בו הפך לחלק מהנוף במשך שנים רבות, הקים לעצמו גלריה בחצר ביתו והוא עובד מהבית.

למה החלטת לעבור?


"נעים הרבה יותר לעבוד בבית, לקול ציוץ הציפורים ולריח הפרחים. נעים הרבה יותר גם ללקוחות להגיע למקום שקט, שיש בו מקום חניה, לקבל טיפול אישי ואת השירות הטוב ביותר. שלא לדבר על כך שהמעבר ממרכז 'רזין' חסך הרבה בעלויות ומאפשר הוזלה ניכרת במחירים - הוזלה ממנה נהנים כמובן הלקוחות".
הלקוחות עצמם מצביעים ברגלים ומגיעים לריצ'רד, גם בכתובת החדשה, כדי לזכות בשירות האישי שלו המוכר לכולם.
מספר ריצ'רד: "אני עובד עם לקוחות פרטיים רבים וגם עם חוגי הציור של אמיר אלקיים, של אווה, של ויטה ושל רוב המורים לציור בעיר, גם עם החוגים של המתנ"ס ושל מועדון שישים פלוס ושל בתי הספר, הכל במחירים סבירים ביותר. על לקוחותי נמנים גם לקוחות מוסדיים כמו בתי מלון גדולים וכולם מקבלים שירות מהיר, מקצועי ואמין".

בנוסף לעבודות מסגור, יש בגלריה של ריצ'רד מבחר גדול של רפרודוקציות ופוסטרים למכירה במחירים נוחים, אותם ימסגר לכם ריצ'ארד בדיוק לפי טעמכם.

אצל ריצ'ארד תוכלו למצוא גם מראות מכל הסוגים ומכל הגדלים וגם מסגרות למראות - גם בגדלים מיוחדים לפי הזמנה.

הגלריה של ריצ'רד
כתובת: יהושפט 31 (קוטג'ים מעל בית החולים בכניסה לרחוב אחז).
פתוח: ימים א'-ה'- 09:30-14:00 ו- 7:00-20:30 יום שישי 09:30-14:00
טלפון: 052-2889085, טלפקס 08-6344464.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש