"מטאור" - למיזוג, איורור וקירור מושלמים

מאת: אביבה דקל ● 4/7/2012 14:39 ● ערב ערב 2557
במתחם הנראה כמו מפעל הי טק עתידני, כולו מעוצב בצבעי אפור ולבן, שהמזגנים באולם התצוגה שבו תלויים על הקיר כמו תמונות בגלריה לאמנות, שוכנת "מטאור" החברה המשווקת ומפיצה מערכות מיזוג אויר, קירור ואיורור מכל הסוגים ומתוצרת כל החברות המובילות בתחום.
''מטאור''  -  למיזוג, איורור וקירור מושלמים

אולם התצוגה המפואר מתחלק לשנים – בחלק המוקדש למיזוג אויר תוכלו לראות מוצרים של שלל חברות מובילות כמו: תדיראן, טורנדו, טושיבה, מידאה, אלקטרה ועוד ואחרי שתתרשמו מהמבחר ייעצו ויתכננו לכם את המיזוג המתאים לצרכיכם, יתקינו את המזגנים בצורה המקצועית ביותר ויתנו שירות אמין, זמין ומקצועי.
.במטאור מתמחים גם בקירור ומיזוג לתעשיה למשל בתי מלון, בתי חולים, מפעלים, חנויות ועוד ובחלק השני של אולם התצוגה ניתן להתרשם מפתרונות רבים לקירור ומיזוג אויר תעשייתי ומוסדי. גם בשטח זה מיצגת "מטאור" חברות רבות מהמובילות בתחום והשירות שתקבלו כאן יהיה הטוב והאמין ביותר שאפשר .
"מטאור" עוסקת גם ביבוא של ציוד - לרבות מקררים, מקפיאים, מערכות קירור ועובדת היות מטאור היבואנית של הציוד מוזילה כמובן באופן ניכר את העלויות..
לא רק צורתו של המקום בו שוכנת "מטאור" היא חדשנית ולא רק הציוד המוצע לכם כאן הוא החדיש ביותר, גם החשיבה בעסק ששמו "מטאור" היא חדשנית ומתקדמת ביותר. כאן שמים דגש על החיסכון באנרגיה ועל איכות הסביבה.. ב"מטאור" יספקו לכם כל מערכת מיזוג קירור או צינון שתצטרכו או תרצו – בכל גודל שהוא ומתאימה לכל מקום. גם אם תרצו יחידת קירור הכולל מקרר כיור ומנגל שתותקן בחצר ביתכם – אפילו את זה ייצרו לכם במטאור וידאגו שתקבלו בדיוק מה שדמיינת לעצמכם, אבל הם לא שוכחים לרגע להזכיר לכם שצריך לחסוך באנרגיה ולהתחשב בסביבה. .

מי מפחד מאינוורטר


אומר יגאל, הבעלים של מטאור: " נושא החיסכון גם בכסף וגם באנרגית החשמל הוא כעת בראש מעיני כולם. עם העלאת תעריפי החשמל ותוך התחשבות במחסור שבהספק החשמלי בארץ אנחנו לוקחים בחשבון את נושא החיסכון באנרגיה עוד בשלב התכנון של מערכות המיזוג הצינון והאיורור. הפתרונות שאנו מציעים הן מערכות אינוורטר הן לקירור והן למיזוג אויר. מערכות מיזוג מסוג אינוורטר יודעות לנצל בדיוק את האנרגיה הנדרשת. באילת אנו משתמשים במזגנים כשמונה חודשים בשנה. מיותר לציין שמערכות המיזוג נבחרות על פי התנאים הקיצוניים ביותר של הסביבה. בתקופות הבינים כשהטמפרטורה החיצונית יורדת אבל עדין אנו נזקקים למיזוג, המערכת תדע להתאים את עצמה לתנאי הסביבה. ההערכה היא כי החסכון הנמדד במשך שנה הוא מעל 50% מצריכת החשמל. יתרונות נוספים של האינוורטר – רמת רעש נמוכה מאד ודיוק בטמפרטורת החדר (סטיה של 0.4% מעלות צלזיוס בלבד). כמו כן אפשר לשפר ולהנמיך את עלויות החשמל באמצעות מערכות בקרה משוכללות גם אותן אפשר לראות באולם התצוגה של מטאור.

מטאור יעזור לכם גם לשמור על איכות הסביבה


במטאור מתייחסים בכבוד לשמירה על איכות הסביבה לרבות רעשים ואמצעים להשתקה, שימוש בחומרים מאושרים על ידי "אשרה" – איגוד אמריקאי אירופאי אשר מאשר את מוצרי הקירור והמיזוג (בדומה למכון התקנים הישראלי). כשלקוח מגיע למטאור יקבל את מלוא האינפורמציה בכל הכרוך בהתקנה ושימוש בציוד הנרכש. יסבירו לו במה כרוכה הפחתת רעש המנועים ויתקינו את המזגן תוך ניצול מלא של משאבי הטבע כך שהמזגן, או מערכת הקירור, תעבוד בצריכה מוקטנת של חשמל תוך כדי מניעת נזקים מכניים.

כשתגיעו למטאור מובטח לכם שתקבלו את מלוא תשומת הלב, תיהנו מהייעוץ המקצועי ביותר ומשירות מעל ומעבר - ועל כך יעידו מאות לקוחות מרוצים.

מטאור- קירור ומיזוג אויר
אזור התעשיה האורגים 13 (מול םלאפםון)
טלפון: 6337761
פקס: 6334474

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש