ספיישל השף ב'ישרוטל'

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 4/7/2012 21:38 ● ערב ערב 2557
בהמשך למחקר חברת 'יוניליוור פוד סולושנס' בנושא השפעת חווית המזון והמשקאות על רצון הנופש לחזור ולהתארח בבית המלון הוחלט ברשת מלונות 'ישרוטל' להעצים את החוויה הקולינרית של האורחים המתארחים במלונות הרשת
ספיישל השף ב'ישרוטל'

מסתבר שלא רק בחתונות האוכל תופס את המקום החשוב ביותר בעיני הקהל. על פי מחקר שביצעה חברת 'יוניליוור פוד סולושנס' האוכל ואיכותו תופסים מקום נכבד בעיני המתארחים בבית המלון ואף יכריעו בשאלת החזרה להתארח במלון. זו בדיוק הסיבה שגרמה לרשת 'ישרוטל' להשיק בשבוע שעבר פרויקט חדש בשם 'ספיישל השף', במסגרתו תועצם החוויה הקולינרית של אורחי בתי המלון של הרשת.

בכל אחד מ-15 בתי המלון של רשת 'ישרוטל' בארץ, יצר שף בית המלון מנה מושקעת בסגנון ייחודי לו לאורחי אותו מלון. כמו כן שף המלון יהיה נגיש ומוכר יותר לאורחים - וזאת באמצעות פרסומים אודותיו ואודות מנת הספיישל שלו, אשר יהיו מוצבים באזורים שונים ברחבי בית המלון.

פרויקט זה אף מעניק כבוד רב יותר ומעצים את שף המלון, אשר לו תפקיד מכובד וחשוב במערך האירוח.

"אנו בישרוטל שואפים למצוינות בכל תחומי העשייה המלונאית, כאשר תחום המזון והמשקאות הוא אחד התחומים בהם חשוב לנו להתמקצע. מטרתנו היא להמשיך ולהתמיד בהענקת חוויה קולינרית איכותית, חדשנית, יצירתית, ויוקרתית לאורחינו", אמר במעמד השקת התוכנית סמנכ"ל תפעול 'ישרוטל', שלומי טחן.
במחקר שביצעה חברת 'יוניליוור פוד סולשנס' בקרב צרכנים הנוהגים להתארח בבתי מלון בארץ עלה כי, בהסתכלות על החופשה בדיעבד, נושא המזון והמשקאות מהווה פרמטר משמעותי ביותר בחוויית האירוח וההנאה מהחופשה - המשפיע כמובן בהמשך על הרצון לשוב להתארח במלון, להמליץ עליו לחברים ולתפיסתו כיוקרתי ואיכותי.
"אנו ביוניליוור פוד סולושנס מבקשים להוביל, ביחד עם לקוחותינו, מגמה לפיה השפים עוברים ל"קדמת הבמה", ומקבלים את החשיבות וההכרה המגיעות להם ולפועלם. אנחנו עובדים ללא לאות כדי להעניק תמיכה וכלים רבים ללקוחותינו, מעבר למוצרים אותם אנו מספקים, באשר הצלחתם היא הצלחתנו", אמר מנכ"ל 'יוניליוור פוד סולושנס' ישראל, ניר אילני.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש