זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 18/7/2012 12:59 ● ערב ערב 2559
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 19-26 ביולי 2012 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
יש לכם יותר תשובות בכל מה שנוגע לעמדתכם מול המעסיקים. תחום הבית והמשפחה עדיין תופס את מלוא תשומת הלב ואתם מלאים גאווה בכל הקשור לצעירים במשפחה. הרווקים ישקלו הריון. ככלל, האנרגיה שמניעה התהוות משפחתית תשפיע על צעדכם. כל הקלפים מדברים היריון ופריון. התפתחויות חיוביות ומצב רוח מרומם ושמח. כל התמודדות באה השבוע לפתרון טוב ולשביעות רצונכם המלאה.

שור

-
הביקורת הנוקבת שלכם וכן של החברה הסובבת אתכם עלולה להוציאכם משלוותכם, ואתם סובלים מחוסר ביטחון בנוגע למהלכים שאתם מתעקשים להוביל לקראתם בעיקר בתחום הזוגי. בתקופה זו נראה שאתם עייפים ומומלץ לצאת מתחושת ה'ערבוב' שאתם שרויים בה. נסו לשלוט במחשבה ואל תתנו למחשבות שלכם לשלוט בכם. בעיקר נסו לא להיות קורבן של החלטתכם.

תאומים

-
למרות כל ההתפתחויות החיוביות שאתם נהנים לחוות, הקלפים שלכם השבוע מאופיינים בחוסר שקט. אי דחיית סיפוקים מיידית. ההתלבטות קשורה לתחום הזוגי אל לכם לנסות לזרז תהליכים, ניתוח מצבים ושינויים יובילו למגמת חיבור והרמוניה.
סרטן-נטייה טבעית שקיימת אצלכם תבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית ביותר, אתם צפויים להוות עוגן פסיכולוגי רב משנדמה, כל מי שזקוק לתמיכה מכל סוג ימצא עצמו אצלכם. אתם נוטים לתת עזרה, אך אל תשכחו את עצמכם. התחום הזוגי מלבלב והרומנטיקה בשיאה, מגמת זכייה בכל הקשור להימור.

אריה

-
האריות השבוע יתעסקו בכל מה שקשור לילדים או להורים וייהנו מאוד מכך. לעומתם הלביאות תרות השבוע אחרי משאבים כלכליים חדשים והצורך בשינוי יהווה עבורן מנוע אדיר שיניף תוכניות רדומות להחלטה מהירה שתניב פירות.
מומלץ לשמור על עצמכם מתקלות הקשורות לעצמות הגוף ולהיזהר בעיקר על הגב.

בתולה

-
האנרגיה בדעיכה עקב דברים פעוטים שלא מסתדרים במהירות לה ציפיתם, ניחנתם ביכולת להבין ובסבלנות - הכל יסתדר לשביעות רצונכם לקראת סוף השבוע.
מתכננים חופשה לה אתם משוועים מזמן, מאוד מומלץ לעשות זאת ללא דחיה נוספת. חייבים להיטען.
מגמת החיזור המין והאהבה עדיין במקום הראשון בליבכם.

מאזניים

-
עזרה ממקור בלתי צפוי, תחושה עילאית של זכייה במשהו שרציתם מאוד. התחלות חדשות והרגשת חופש ושחרור. הכול בא על מקומו בשלום ובקלות יחסית. יש להקשיב לרחשי ליבכם ולתת לאינטואיציה להוביל את מרבית המהלכים. חתימת חוזים והתחייבויות כדאית השבוע. מסתמנת מגמה הרמונית.

עקרב

-
שיחות הבהרה ופיוס מאפיינות את העקרבים גם במסגרת העבודה. ישוב מחלוקות בתחום הבית והמשפחה. דברים שיצאו מפרופורציה שבים לתדר רגיל ושגרתי.
הצעה מפתה ביותר צפויה בתחום הזוגי. תתכן הצעת נישואין במקום מרוחק מהבית, קלפים שמלמדים על הפתעות, הרפתקנות ושמחה.

קשת

-
השבוע הכי נפלא שאפשר. מאופיין ברומנטיקה וגילויי רגש. הזדמנות טובה לרכישה או מכירה של בית או רכב. הצעות נישואין והריון .מומלץ לשמר את האנרגיה הטובה במסגרת הביתית, המנעו מנסיעה ארוכה. רגשנות נוסטלגית שתביא עימה אורחים מהעבר הרחוק.

גדי

-
הבדידות שליוותה אתכם לאחרונה מפנה מקומה לתחושה חמימה יותר. הדבר לו זקוקים אתם בימים אלה יבוא מהתא המשפחתי, עומס ועייפות גורמים לעצבנות מיותרת. הפתעה נעימה ממקום שבו הושקע מרצכם הרב לאחרונה תגרום לתחושה נפלאה של תמורה ותגמול. להורים שביניכם מומלץ שתקשיבו לגוף יותר מאשר לילדים. לעיתים הנטייה שלכם להיסחף אחר המרץ של ילדכם עלולה להתיש.

דלי

-
כחלק מחשבון נפש, במקום שאין הנאה מסתמנים ניתוקים.
שחררו לחץ והרפו. נסו לצנן את הלבה שמשתוללת בראשכם.
שבוע נפלא ללקיחת החלטות חשובות, השפעה מצוינת בבית הזוגיות תוביל להתחדשות עצומה. מסתמנת גם מגמת לימודים. מובטחת הצלחה בכל התחומים. התנאי לכך הוא ביצוע ממקום של שלווה.

דגים

-
נראה כי בוער לכם ללכת מהמקום בו אתם שרויים בתחום הרגשי. הזדמנות להיפרד ממי שמאכזב אתכם כבר מזמן.
הקשיים שבעליה. נצלו את המראה החיצוני ואת יכולת כושר השכנוע בכדי להסתיר את תחושת הכבדות שיושבת עליכם חזק. השכנוע העצמי יסייע לשפר את תחושתכם ומצבכם בכל ההיבטים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש