פלאפל/פיצה פקטורי - הרשת הירוקה

מאת: אביבה דקל ● 18/7/2012 13:13 ● ערב ערב 2559
בימים חמים אלו כשעמידה במטבח לצורך בישול היא עינוי לכל דבר. ב"פלאפל/פיצה פקטורי" הרשת הירוקה והכשרה, יעזרו לכם להגיש למשפחה ארוחה מזינה, טעימה, טריה ובריאה במחירים מצחיקים ובלי לטרוח כלל. ומי בעצם צריך יותר מזה?
פלאפל/פיצה פקטורי - הרשת הירוקה

בינואר השנה פתחו אלון וגיא בו זמנית את שלושת סניפי הרשת הירוקה שלהם באילת- "פלאפל/ פיצה פקטורי". הפתיחה שעוררה הד גדול והפכה את הרשת בין לילה להצלחה רבתי. "אם הולכים על עסק - הולכים בגדול" אומר אלון "פתחנו שלושה סניפים בו זמנית וזה הוכיח את עצמו".

בסניף שחמון, מול בית הספר היובל ובסניף איזידור תוכלו ליהנות מפלאפל, שניצלים ושקשוקות ובסניף שכונת 'הדקל' יגישו לכם פיצות, סמבוסק, זיוות, מלוואח, טוסטים וסלטים.
הבעלים אלון וגיא עובדים קשה כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר ואת המוצרים הטעימים והטריים ביותר.
כל שלושת הסניפים עובדים מרגע הפתיחה ועד הסגירה ב"פול ווליום", עד כדי כך שבקושי הצלחתי לדבר עם אלון בין אוהב פלאפל אחד למשנהו כשהגעתי לראיין אותו בסניף שחמון מול בית הספר 'היובל'. יש כנראה משהו מיוחד בפלאפל של אלון – משהו ממכר.

"כל אילתי שטועם מהפלאפל שלנו הופך ללקוח קבוע, וכל "צפוני" שאוכל מנה אחת מחפש תירוץ לחזור לאילת לעוד מנה של "פלאפל פקטורי"", אומר אלון בחיוך רחב ותאשר זאת תנועת הלקוחות הערה במקום.

למרות ההצלחה אלון וגיא לא קופאים על השמרים. בפברואר השנה נפתח סניף של 'פלאפל פקטורי' בנתיבות וסניף נוסף נפתח ב'אופקים'. הרשת תופסת תאוצה ארצית ויש להניח שתהיה ספור הצלחה בכל מקום בו יפתח סניף משלה.
הסניפים מחוץ לאילת הם בזיכיון ואם יש לכם עניין להצטרף לסיפור ההצלחה של 'פלאפל/פיצה פקטורי' אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלון או גיא.

את המטעמים של 'פלאפל/פיצה פקטורי' אפשר לאכול במקום, אפשר לקנות "על הדרך" מהים או מסידורים וליהנות מהאוכל בבית או להזמין משלוח והאוכל יגיע אליכם הביתה, חם וטרי.
'פלאפל פקטורי' הוא לא סתם פלאפל. הפלאפל הוא פלאפל ירוק שמכינים במקום, טרי כל הזמן לפי מתכון סודי של אלון וגיא. אין בקציצות הפלאפל של "פלאפל פקטורי" לחם, אין בו גלוטן, הוא גדוש ירק טרי ומזין וטעמו המיוחד טעים להפליא. גם את הפיתות בו מוגש לכם הפלאפל אופים במקום. אי אפשר לעמוד בפני ריח הפיתות הנאפות המתערבב בריח הפלאפל הטרי בלי לטעום. סניף "פלאפל פקטורי" בשחמון הפך ללהיט בקרב הילדים העוצרים בו למנת פלאפל או שניצל בדרכם מבית הספר, ובערב הומה המקום מבני נוער שהפכו את הפלאפלייה למקום מפגשי הערב שלהם. גם עובדי רשת 'ישרוטל' המתגוררים בבית 'ישרוטל' שבשחמון אימצו את "פלאפל פקטורי" והם פוקדים את המקום במשך כל שעות היום והערב לארוחה טרייה וחמה.
ואם לא די בפלאפל הטעים, בפיצרייה של 'פקטורי' במרכז חנויות ה'דקל' הפיצות טעימות במיוחד. הן נאפות במקום בתנור אבן וגם הן, ממש כמו הפלאפלים, עשויות רק ממוצרים וירקות טריים ולא ירקות משומרים, מה שמקנה להן טעם נהדר וגורם לכל מי שטועם את הפיצה לחזור בכל פעם לטעם המיוחד והאהוב.

והמחירים? נוחים מאוד! אפשר להרכיב ארוחה משפחתית בה כל אחד מקבל בדיוק מה שהוא אוהב בלי לעבוד ולטרוח ובמחירים שווים לכל כיס.

להלן כמה מהמחירים המוצעים ב'פלאפל פקטורי': פלאפל - 10 ₪, מיני פלאפל - 6 ₪, שקשוקה - 10 ₪ , שניצל - 20 ₪.

וכמה מהמבצעים המפתים בפיצרייה:
פיצה משפחתית +קולה 1.5 ליטר + תוספות חופשי - 45 ₪,
פיצה בינונית +קולה 1.5 + תוספות חפשי - 35 ₪.
פיצה אישית, זיווה או טוסט + קולה 0.5 ליטר + תוספות חופשי רק - 25 ₪.

פלאפל פקטורי
מיקום: מרכז שחמון מול בית ספר היובל
טלפון להזמנות ומשלוחים:
08-6640650
פתוח: א-ה 09:00-21:00 שישי שבת סגור

פיצה פקטורי
מרכז חנוות הדקל
טלפון להזמנות ומשלוחים:
08-9512020
פתוח: 13:00 ועד השעות הקטנות של הלילה. שישי סגור,
שבת פתוח מצאת השבת ועד השעות הקטנות.
רשת "פלאפל/פיצה פקטורי" כשרה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש