שירלי רוזנס אוחיון - רעיונות יצירתיים להנצחת רגעים קסומים בחיים

מאת: אביבה דקל ● 18/7/2012 13:18 ● ערב ערב 2559
אין כמו צילום טוב ותמונה איכותית כדי להנציח רגעים בחיים. שירלי רוזנס אוחיון במומחיות והרבה רגש, תדע איך לעצור כל רגע ולהפכו בתמונה לרגע מיוחד. שירלי לא עוצרת לרגע ומלאה בעוד ועוד רעיונות. תארו לעצמכם יום הולדת חווייתית שמתחילה ומסתיימת בצילומים...
שירלי רוזנס אוחיון - רעיונות יצירתיים להנצחת רגעים קסומים בחיים

לפני כשנה עברה שירלי לסטודיו גדול ומרווח רק בגלל שהסטודיו בו עבדה היה קטן מלהכיל את כל הרעיונות שהגתה, וקטן מכדי שתוכל לתת שירות ללקוחותיה הרבים שגילו באמצעותה את עולם צילום הסטודיו.
אחד הרעיונות החדשים שיצרה שירלי בסטודיו החדש והמרווח הוא חגיגות יום הולדת מצולמת בכמה סגנונות. חגיגות שונות המיועדת לגילאי 6 עד 14. לגילאי העשרה מציעה שירלי חגיגת יום הולדת בסגנון ערוץ האופנה. בתפקיד דוגמנית הצמרת מככבת כלת יום ההולדת. הסטודיו מעוצב כסט צילומי אופנה. מאפרת מקצועית מאפרת את נערת יום ההולדת ואת כל חברותיה המשמשות כצוות ההפקה- בתפקידים של סטיליסטית, אחראית על אביזרים, מלבישה, עוזרת צלמת ועוד. במילים אחרות חגיגה אחת גדולה וחווייתית- חגיגה של פעם בחיים. ליום אחד הופכת כלת יום ההולדת לכוכבת, מצטלמת כדוגמנית צמרת, בכל פעם על רקע שונה, מחליפה בגדים ותסרוקות וכולן סביבה, מצטלמות, מתפקדות כצוות של סטודיו לצילום אופנה, לומדות לעמוד מול המצלמה וחוגגות על פיצה ושתייה. חגיגה נוספת בסגנון עולם הפיות הופכת את הסטודיו לעולם קסום של פיות ונסיכות כשהוא מעוצב ומאובזר באביזרים מתאימים וקסומים. הילדות לבושות כפיות ונסיכות, חוגגות עם ילדת יום ההולדת ההופכת לכמה שעות חלומיות למלכת הפיות. הן מאופרות על ידי מאפרת מקצועית, מבלות ונהנות מפיצה ושתייה. בסופה של כל חגיגה מקבלות האורחות המשתתפות בחגיגה דיסק למזכרת וכלת האירוע מקבלת בנוסף לדיסק, 12 תמונות מוגדלות בפולדר (תיקייה) מהודר.
לבנות המצווה מציעה שירלי סשן של שעה וחצי בו מצלמים את כלת בת המצווה על רקעים שונים ובתלבושות שונות. בהזדמנות זו יוצרים לצעירה "בוק בת מצווה", מצגת וידאו וגם אלבום מפואר- "אלבום אורחים" שיוצג בכניסה לאולם האירוע. כל אורח מוזמן לברך ולאחל בכתב במקום המוקדש לכך באלבום. את מצגת הוידיאו המרגשת שמכינה שירלי מקרינים במהלך חגיגת בת המצווה. את כל אלו תוכל בת המצווה לנצור וליהנות מהרגע המיוחד בחייה שוב ושוב בכל רגע שתרצה.

לאם ולילד


נושא אחר שהיה מאז ומתמיד קרוב לליבה של שירלי הוא נושא ההיריון ולידה שממשיך לתפוס מקום של כבוד בסטודיו. שירלי הגתה וייצרה חבילה מרגשת שמתחילה בצילומי הריון בסטודיו המקצועי והמאובזר שהוא נוח לאשה ההרה, מאוד אינטימי ומחבק. על רקעים שונים מצלמת שירלי את האם לעתיד ואת משפחתה, כשהזמן המתאים ביותר לצילומי היריון הוא בין השבועות 32 עד 36. כחודש אחרי הלידה מגיעים ההורים לסשן צילומי "ניו בורן"- צילומי תינוק רכים ועדינים המצולמים במבט אמנותי. המדובר בצילומים מיוחדים המצריכים עבודה מקצועית ביותר וידע רב בצילום יחד עם הרבה רגש וסבלנות שמביאה איתה שירלי בשפע. שירלי מצלמת את הרך הנולד לבד ועם ההורים ויוצרת מהצילומים אלבום מפואר. מצגת הוידיאו בנושא ההיריון והלידה מתחילה בצילומי האולטרה סאונד של העובר לצלילי הלמות לבו כפי שהוקלטו ברחם, משם מובילה שירלי את הצופה מתחילת ההיריון לסופו ועד צילומים של הרך הנולד חודש אחרי הלידה - והכל בליווי מוסיקה וכתוביות מרגשות בעריכה מקצועית. בסטודיו המאובזר בציוד המשוכלל ביותר, מצלמת שירלי גם צילומי חתן כלה- צילומים בטעם של פעם, לאנשים המעדיפים צילומים בסטודיו נוח וממוזג, או לכאלו שרוצים צילומי סטודיו, בנוסף לאלו המצולמים בחוץ.

צילום מפנק


שירלי מתמחה גם בצילומי אופנה, צילומי תסרוקות וגם צילומי תדמית לאנשי עסקים, מנהלים, מנכ"לי מלונות ופוליטיקאים. צילומי תדמית של אנשי עסקים כוללים גם צילומים של הדברים אותם הם משווקים, לדוגמא, נעליים ומוצרי אופנה שונים, ולבעלי מסעדות- צילומי מזון.
צילומי תדמית מיועדים גם לאנשים שיש להם אתר חדש, צילום ייצוגי לדף עסקי בפייסבוק, לאתרי היכרות וגם לאנשים הרוצים להנציח את עצמם בתקופה מיוחדת בחייהם על ידי צילום אמנותי. כל מצולם מקבל שעה וחצי של תשומת לב מלאה וזמן הצילום בסטודיו הופך לסוג של העצמה אישית.
משפחות רבות בוחרות לתעד את עצמן בצילום אמנותי. הצילומים מוגשים בצורות שונות, לפי בקשת הלקוח- אלבום מעוצב, אלבום דיגיטלי, הדפסות צילומים מוגדלות על קנבס, מגוון קולאז'ים או מצגות וידאו. (תדמית).

על כל אלו ועוד הרבה יותר אתם מוזמנים להתרשם דרך האתר:
www.shirlyphotographer.co.il

מיקום: שפן סלעים 5 נווה מדבר ליצירת קשר:
שירלי רוזנס אוחיון
052-3948935

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש