רוני וכרמל נותנים נוק אאוט למחירים

מאת: אביבה דקל ● 26/7/2012 10:45 ● ערב ערב 2560
בחנות למוצרי חשמל נוק אאוט (תודו שהשם מקורי) תמצאו את כל מוצרי החשמל לבית. מוצרים מתוצרת אמנה, אמקור, היטאצי, בלומברג, נורמנדי, שארפ, טלביזיות תוצרת LG, סמסונג, טושיבה, פנסוניק, סוני ועוד, הכל, ממגהץ ומכונת גילוח ועד מקררים ותנורים. והכל במחירים שנותנים נוק אאוט למתחרים.
רוני וכרמל נותנים נוק אאוט למחירים

זה מה שקורה כששני אנשים בעלי וותק וידע בתחום מוצרי החשמל חוברים זה לזה. החנות נוק אאוט היא תולדה של החיבור בין כרמל לבין רוני שמביאים איתם לעסק הפרטי את כל מה שהם יודעים בתחום ותסמכו עליהם שהם יודעים הרבה.

מעטים האילתים שאינם מכירים את רוני וכרמל, והוכחה לכך היא העובדה, שעוד בטרם הושלמו עבודות הבניה ב נוק אאוט הייתה זו הומה מלקוחות. לא המותגים הם המייחדים את נוק אאוט, את המותגים אפשר למצוא בכל חנות, הייחוד של נוק אאוט הוא בעובדה שכאן תקבלו שירות מרוני וכרמל שהם מקצוענים ממדרגה ראשונה, נותני שירות מכל הלב, מוכרים בעיר שנים רבות ואמינותם אינה מוטלת בספק. הם היחידים בעיר אילת, שהם בעלי עסק פרטי, ולא רשת שיווק מהמרכז- לכן האילתים מעדיפים להשאיר את הכסף באילת.

הרזומה של רוני עשיר ומשתרע על פני שנים רבות. רוני ניהל את מחלקת החשמל ב'משביר' והיה במשך עשר שנים בעליה של החנות המצליחה 'החשמל של רוני'. הצלחתה של החנות גרמה לכך שקיבל הצעה מפתה מאוד למכור את העסק. רוני לא עמד בפיתוי ומכר.

"ארבע שנים התלבטתי", מספר רוני על ההחלטה. "ניסיתי להחליף מקצוע - למדתי קונדיטוריה ועבדתי כקונדיטור במלון, אבל מה יש לדבר? אני אוהב את ענף מכשירי החשמל. לא די שהתגעגעתי, כל מי שפגש אותי אמר לי - מה אתה עושה עם עוגות? חזור למקצוע שלך, למי שאתה באמת. משגברו הגעגועים, החלטתי לעשות מעשה ופתחתי את נוק אאוט לפני כמעט שנה בשותפות עם כרמל".

כרמל הוא מהנדס תכנה שפיתח בין היתר מערכות בורסאיות לבנקים. גם הוא החליט לעשות הסבה מקצועית לתחום מוצרי החשמל וניהל שנים אחדות את 'פטקום', אותה עזב כדי להקים עם רוני עסק משלו.

ומאין השם נוק אאוט?
"בחרנו בשם נוק אאוט שהוא שם חזק הנותן קונוטציה של תחרותיות, של משהו דינמי. נוק אאוט הוא גם שם של אתר מכירת מוצרי חשמל זול מאד באינטרנט. קיבלנו אישור להשתמש בשם ואנחנו מקווים להיות הזולים ביותר בעיר כשם שאתר האינטרנט לטענתו הוא הזול ביותר ברשת", אומר כרמל.

החנות החדשה גדולה, מוארת ובהירה, מעוצבת לתפארת ומזמינה מאוד. הנכנסים בה מתקבלים בחיוך רחב על ידי רוני וכרמל המטפלים אישית בכל לקוח ועוזרים ומייעצים ועונים על כל שאלה, אחרי הכל, אין כמו שירות טוב בבית טוב.
"העובדה שהחנות אינה ממוקמת בקניון או מקום דומה בו העלויות גבוהות, מקנה ל נוק אאוט את האופציה להוזיל מחירים", מסביר רוני את העובדה שהחנות ממוקמת במקום בו הייתה קיימת עד לא מזמן החנות 'פאזל'. "וגם תנאי התשלום שלנו הם מצוינים - עד 36 תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי ומכבדים גם שיקים (עד 12)", הוא ממהר לציין.

אז אם חיפשתם מוצר חשמל לבית, במחיר הוגן ומשתלם ואגב כך תקבלו ייעוץ, הדרכה והכוונה, אל תחשבו פעמיים. תנו קפיצה ל'נוק אווט' ותצאו גם אתם מרוצים.

נוק אאוט
כתובת: בורסקאי 2 א.ת (מתחם פאזל לשעבר). טלפון: 08-9406900
טלפון: 08-9406900
פתוח: א'-ה' 09:30-20:00 שישי 09:30 13:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש