רוז בממלכת העוגות

מאת: אביבה דקל ● 26/7/2012 10:45 ● ערב ערב 2560
מה יכול להיות מקסים יותר מאשר חנות עוגות שלא רק מלאה בדברים טובים וריחה נישא למרחוק, אלא היא גם מעוצבת בצורת קופסת עוגיות צבעונית?. ברוכים הבאים לממלכה של רוז במרכז עינת, כשתכנסו תבינו שדברים טובים באים באריזות קטנות...
רוז בממלכת העוגות

סביב סביב על המדפים, ארוזים להם בקפידה מארזים מתוקים, עוגיות בחושות ועוגיות, חלקן מהמוכרות לנו כמו האלפחורס, השושנים, הגרנולה והמעמולים, וחלקן נולדו ממש כאן, כמו העוגיות האוסטרליות – שאותן צריך לטעום בשביל להאמין.

כשתיכנסו מיד תבחינו בדבר נוסף – מקרר הקינוחים הנמצא בחנות. תארו לכם מקרר שכולו מלא קאפקייקס צבעוניים, מוסים בשלל צבעים, קרמבואים, גליליות, סברינות, פאיים. בקיצור, כשאתם לוקחים הביתה, נסו להשאיר גם קצת לאחרים...

אבל בעצם מה שהביא את רוז לתחום הוא אהבתה לבצק הסוכר, ממנו ניתן ליצור עיצובי עוגות מרהיבים שישדרגו לכם כל אירוע. אל רוז תוכלו לבוא עם כל רעיון אשר עולה בראשכם, והיא כבר תהפוך אותו לאכיל.

ושלא תחשבו שאת כל הכיף הזה היא שומרת לעצמה, קיימות סדנאות בצק סוכר ואפיה למבוגרים ולילדים כאחד בהן תרכשו ידע רב וחוויות. בנוסף, למעוניינים, נפתח חוג אפיה שנתי החל מספטמבר לגילאי 5-14, לפי קבוצות גיל והפעלות ימי הולדת מתוקות.

ועכשיו, לאחר שהתאהבתם, רוצו לראות את החנות לכבוד ט"ו באב צבועה כולם באדום ולבן, עם המון מתנות מתוקות לאוהבים, קאפקייקס, עוגיות עם תמונה ועוגות לב.

מומלץ כמובן להזמין מראש.

אתם מוזמנים להתעדכן ב'פייסבוק' - 'Roz Zilka' בסדנאות ובמבצעים.

כתובת: מרכז עינת
שעות פתיחה: ימים א'- ה' 07:30-14:00, 16:00-20:00.
יום ו' 07:00-16:00.
טלפון: 077-5571314,
052-5636325
אתר: www.rozcake.co.il
מייל: roz24@walla.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש