פרסומת
דלג

סוף שבוע מהסרטים

מאת: אסטר שטרית ● 5/9/2012 14:40 ● ערב ערב 2566
שטיח אדום, פפראצי וטופ מודלס הם רק חלק קטן מחגיגות סוף השבוע האחרון באילת. הפקת FASHION TV בשיתוף 'חדשות הבידור' פקדה את העיר במגוון אירועים והביאה יחד איתה סלבריטאים ומאות נופשים שהגיעו רק כדי לקחת חלק במסיבות שסגרו את הקיץ. ככה זה כשליאון רוזנברג מנחה את האירוע
סוף שבוע מהסרטים

לצפייה בסרטון לחצו על כפתור ||

ערב יום חמישי והשטיח האדום בכניסה למלון 'קלאב הוטל' מושך את תשומת לב העוברים ושבים. אנשי צוות הבידור עומדים ערוכים ומנצנצים, צלמים, אנשי צוות ורקע אחד גדול של 'חדשות הבידור' בשיתוף FASHION TV שמסביר קצת מה קורה כאן. סלבס הגיעו בזה אחר זה לחגוג חמש שנים לערוץ האופנה, ביניהם יוצאי תכנית הריאליטי 'האח הגדול' וכמובן מנחה 'חדשות הבידור' - ליאון רוזנברג (ואם תהיתם, הוא יותר חתיך במציאות ואף נחמד ביותר לכל אחד, כשפגשנו אותו בתור לקופה בשופרסל בעיר...), יורדים ממכוניות ה'קלאב הוטל' ופוסעים על השטיח האדום, מחייכים למצלמה, כשמיד אחריהם מגיעה שיירה של מכוניות מיני קופר ובתוכן דוגמניות הטופ מודל השוות שהשאירו את כולם פעורי פה. כולם פסעו יחד לכיוון הסוויטה הנשיאותית במלון 'קלאב הוטל', שם נהנו מקוקטייל חגיגי, ממטעמי השף ומקינוחים שעוצבו עם הלוגו של FTV. משתלם להיות סלב באילת, לא?

תמונת כתבה


המטרה – למנף את העיר


40 דוגמניות טופ מודלס, 35 סלבס, 25 אנשי תקשורת, ארבעה צוותי צילום לטלוויזיה שטסו לכאן בשני מטוסים. כיאה לערוץ אופנה בינלאומי, החגיגות לא תמו בקוקטייל מפואר. אירועים רבים ואקסקלוסיביים מילאו את סוף השבוע האחרון, ביניהם מסיבה במועדון ה'ג'ויה', הפקת ענק בפאב ה'מאנקיס', מסיבת בריכה יוקרתית במלון 'ישרוטל ים סוף' והדובדבן שבקצפת - תצוגת אופנה של חברת 'רנואר' בבריכת המלון עם הטופ -מודלס. כל האירועים סוקרו לערוץ האופנה הבינלאומי ולתכנית 'חדשות הבידור' בראשות המנחה ליאון רוזנברג. תתפלאו לשמוע כי מדובר בנציג אילתי לא פחות ולא יותר, שאחראי על ההפקה המטורפת הזו. חן לבון, נציג ערוץ האופנה הבינלאומי בארץ ומנהל השיווק של קניון 'מול הים', אחראי על הפקות ערוץ האופנה בעיר למעלה מ-10 שנים יחד עם אשתו שרון. יחד עם שותפו, ליאון רוזנברג, הם בנו את תוכן ההפקה הנוכחית, וכשמשלבים בין השניים - אין פלא שהייתה זו הפקה יוקרתית שעשתה נפלאות לעיר אילת. "המטרה שלי בכל הקמפיין הזה הייתה לשווק, למתג ולפרסם את העיר בווליום רחב", אמר לבון ל'ערב ערב'. "בנינו שתי פלטפורמות - האחת טלוויזיונית, כאשר תכנית 'חדשות הבידור' מעניקה פרסום וחשיפה ענק בארץ, ובמקביל הורדנו את כל המדיות בארץ לאילת, על חשבון ההפקה, שיסקרו את האירוע ויעצימו את התכנים השיווקיים. גם הורדת הסלבס לאירוע זה הינו מהלך מתבקש, על מנת לייצר את התכנים הנכונים ולמתג את העיר כעיר של הנאה מהחיים, סטייל ומסיבות אקסקלוסיביות. משנות עבודתי ב-FTV במיאמי, למדתי מהטובים ביותר בתעשייה האמריקאית ואני מיישם את זה כאן. אני חושב שהפוטנציאל בעיר רחב ורמת הציפיות שלנו מאוד גבוהה. המטרה היא למנף את העיר, חד-משמעי".

תמונת כתבה


איך מפיקים אירוע בסדר גודל כזה?
"היה זה תהליך של 60 יום לערך, שכלול בו המון מחשבה, יצירתיות, עיבוד תסריט מוגמר למהלך כל סוף השבוע", הוא משחזר, "השאיפה לפרפקציוניזם הביאה לירידה לפרטים הקטנים ביותר עם חשיבה ממוקדת על העברת המסר ומיתוג העיר. יחד עם ליאון, בנינו את המהלכים מראש כאשר הכל צולם לטלוויזיה. פנינו לגופים גדולים בעיר שהסכימו למטרה המקודשת לקדם את העיר ואני מברך על כך שכולם הבינו את המשמעות של קמפיין מסוג זה ושיתפו פעולה, ביניהם 'השטיח המעופף', רשת 'קלאב הוטל', רשת 'ישרוטל', חברות התעופה 'ארקיע' ו'ישראייר', רשת 'אסטרל' ו'דלק מוטורס' שעמלו ותרמו להפקה הזו. אני שואף שיהיה בעיר שיתוף פעולה בין כולם. זה כיף לראות איך גופים שמתחרים ביום-יום משלבים כוחות למען קמפיין לטובת קידום, פרסום ותדמית של העיר. כיזמים פרטיים אנו עושים מהלכים שיווקים אסטרטגיים לעיר אילת שכל העיר נהנית מהם, כאשר אנו נותנים מכירות לעיר ומשווקים אותה במערך יחסי ציבור חסר תקדים באירועי FTV המוצגים בישראל וב-194 מדינות בעולם, כשהמטרה העיקרית זה חד משמעית - קמפיין פרסום לעיר. בהזדמנות זו, אני קורא לקברניטי העיר, להתאחדות המלונות, לעירייה ולתאגיד התיירות, שיישבו איתנו, יזמינו אותנו, יפרגנו ויתקצבו, כי אנחנו עושים את זה כבר עשור שנים לבד ללא סיוע וללא תמיכה".

והתגובות?
"אנשים היו מופתעים לראות את העוצמה ואת הווליום שלא ראו הרבה זמן בעיר, וזה מדבר בעד עצמו. קיבלתי המון תגובות מפרגנות מצד לצד מכל מי שאני מכיר, ואף הסלבס שמבלים המון באילת שלחו הודעות אישיות להודות ולפרגן".

ההפקה הבאה?
"איני יכול לספר הרבה על ההפקה הבאה או להצביע על תאריך מסוים, אך מהפקה להפקה לומדים לקחים והבנו שצריך לעודד תכנים ולייצר תכנים שמתאימים לקהל יעד שאוהב ליהנות מהחיים. ההפקה הבאה תהיה בעוד מספר חודשים, עם תכנים טובים יותר. יש למה לצפות".

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש