המחבוא של אדי

מאת: אביבה דקל ● 24/9/2012 12:30 ● ערב ערב 2569
המחבוא של אדי

מסעדת 'המחבוא של אדי' שנוסדה בשנת 1979 על ידי אדי חץ הפכה זה מכבר לחלק בלתי נפרד מהנוף הגסטרונומי של אילת . מדובר במסעדה שהייתה מאז ועד היום בית חם לאוהבי האוכל הטוב ואניני הטעם. המסעדה מחולקת לשלושה אגפים – החדר המרכזי הגדול, החדר האינטימי שיכול להכיל רק עד 20 איש, ומרפסת. בסך הכל יש במסעדה כ- 100 מקומות ישיבה. המסעדה היפהפייה מעוצבת בסגנון אירופאי ומעניקה לסועדים בה אווירה מיוחדת ורומנטית. האוכל המוגש בה הוא בסגנון אמריקאי וצרפתי. המסעדה מתמחה בסטייקים ובמאכלי ים, ומי שאכל בה פעם, מובטח לו שיחזור אליה בכל הזדמנות.

בגיל 72, שמו של אדי חץ, שף מסעדת 'המחבוא של אדי', הולך לפניו באילת ובכל הארץ בכלל. ואין פלא, עם 50 שנות וותק בתחום, המטעמים של אדי עושים את שלהם, ומי שטעם פעם אחת, לא יכול שלא לרצות לחזור שוב. גם אורחים מחו"ל שביקרו באילת וטעמו ממטעמיו של חץ, לא מוותרים על ביקור נוסף במסעדה אאם הם חוזרים לביקור באילת. חץ שהיה בעל מסעדה ושף במיאמי, עלה לפני 40 שנה לישראל. התחנה הראשונה שלו הייתה ירושלים, שם פתח מסעדה שהייתה סיפור הצלחה. בשנת 1979, הגיע אדי לאילת ופתח את 'המחבוא של אדי' ששמה יצא לשבח בכל הארץ.

כיום מנהלים את המסעדה הבנים של אדי, והם אחראים שכל מנה היוצאת מהמטבח תהיה מושלמת.

התפריט של מסעדת 'המחבוא של אדי' מורכב ממגוון רחב של מנות. את הארוחה מומלץ להתחיל עם מתאבנים הכוללים מרקים, מנות מיוחדות, מגוון מנות של צדפות, קלמרי, שרימפס, פטריות, כבד אווז ועוד. בתפריט תמצאו גם את הפינה האיטלקית - מנה מומלצת במיוחד היא ספגטי עם שרימפס. במנות העיקריות תמצאו מגוון של דגים, פירות ים ובשרים. בין מבחר המנות תמצאו שרימפס בנוסח צרפתי, דג נוסח שנחאי, דג סלמון, פילה דניס, שרימפס בנוסח צרפתי, פילה בנוסח קייג'ן, פילה הוואי ועוד מנות רבות שקצרה היריעה מלהכיל.

היכנסו למסעדת 'המחבוא של אדי' ותתגלה בפניכם מסעדה ייחודית המשלבת ניחוחות רב תרבותיים. לכם נותר רק ליהנות מחוויה קולינארית מדהימה. בתאבון.

חניה יש, גישה לנכים יש, אפשרות לאירועים יש.

המחבוא של אדי האלמוגים 68 אילת
טל: 6371137
פתוח: ב'-ה': 17:30 - 23:30 ו': 17:00 - 23:30 ש': 14:00 - 23:30

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש