THE MAX ENTERTAINMENT PALACE-חוויה משולשת

מאת: אסטר שטרית ● 24/9/2012 14:37 ● ערב ערב 2569
נעים להכיר את האטרקציה החדשה בעיר -THE MAX ENTERTAINMENT PALACE. נשמע לכם מוכר? זאת בגלל שאטרקציית ה-IMAX משנה את פניה ואת שמה. היכונו לאקרובטים באוויר, חוויה קולנועית תלת מימדית ואפילו צילומים למזכרת. אל תפספסו את הפתיחה הגדולה בחול המועד
THE MAX ENTERTAINMENT PALACE-חוויה משולשת


ריח חדש באוויר ועוד אטרקציה מרהיבה תופסת את מקומה בעירנו. בימים אלו יצא ה'איימקס' המוכר למתיחת פנים וכבר בחודש אוקטובר הקרב ובא המקום יפתח בשמו החדשTHE MAX ENTERTAINMENT PALACE בניהולו של יניב חנו. יחד עם שלוש אטרקציות חדשניות וייחודיות המקום מבטיח את עצמו כחוויית הבילוי המושלמת למשפחות. אל תפספסו את הפתיחה החגיגית והרשמית שתיערך ביום שלישי, חול המועד סוכות, בתאריך ה- 02.10.2012.

אקרובטים באוויר


מוזיאון השעווה המפורסם פינה את מקומו לאחר 4 שנים מוצלחות ובמקומו מציע לכם המתחם ליהנות מחוויה משולשת, כאשר אטרקציית הדגל הוא מופע האקרובטיקה הבינלאומי - EVO שיעיר את כל החושים שלכם בגוף. במופע תראו כיצד דמיון ופנטזיה יכולים להתקיים מול עיניכם. המופע המושקע ייקח אתכם אל עולם של תנועה וריחוף, חלומות, פנטזיה ומציאות. בניצוחו של הבמאי אנדריי טומסקי שעבד בעבר עם Cirque De Soleil, ו28 אמנים מרחבי העולם על במה אחת, מבצעים תרגילי אקרובטיקה אוויריים נוצצים, מתוחכמים ועוצרי נשימה ממש מעל ראשיכם. "המופע הוא ייחודי ופותח במיוחד עבור המתחם שלנו באילת בהשקעה של למעלה מ-9 מליון שקלים", ציין סמנכ"ל השיווק של 'גלובוס מקס', אפי ליפשיץ.
אם לא די במופע הנוצץ, THE MAX מציעים לכם ליהנות גם מאטרקציית ה'פריים פנטסי', אטרקציית צילומים לכל המשפחה בה תוכלו להצטלם על מגוון רקעים מדליקים ומשעשעים וליצור מזכרות שמחות מהחופשה שיישארו איתכם שנים רבות.
בנוסף לכל אלו, לא ניתן לוותר על החוויה הקולנועית של הפירמידה המעניקה מסך ענק, תמונה חדה ומערכת סאונד מעולה, ועל כך תמצאו במקום גם את אטרקציית 'מקסימום סינמה 3D שהתפתחה גם היא ומציעה לבליינים ליהנות מחווית קולנוע תלת מימדית באולם רחב ונוח. באפשרותכם לבחור בין מבחר סרטי אטרקציה חדשים - שיחליפו את סרטי האיימקס הישנים - וייקחו אתכם למסעות מופלאים בעקבות פלאי הטבע, מעמקי החלל, הרפתקאות הדינוזאורים ועוד, לבין מבחר סרטי הוליווד, הכוללים את חמישה מסרטי תלת המימד המצליחים ביותר השנה בקולנוע: 'החתול של שרק', 'הלורקס', 'מדגסקר 3', 'זעם הטיטאנים' ו'המסע אל האי המסתורי' - עכשיו באולם הקולנוע הטוב ביותר בישראל!

חוויה לכל המשפחה


אם אתם רוצים לבלות עם כל המשפחה, הרי ש-THE MAX היא החוויה המושלמת עבורכם. בשילוב שלישיית האטרקציות המנצחות כל הגילאים נהנים מהחוויה. באפשרותכם לבחור בין האטרקציות השונות ולרכוש כרטיס בודד במחירים אטרקטיביים לכל כיס ולחזור בכל יום לחוויה חדשה. לרוכשים כרטיס משולש - מחיר מיוחד. (תדמית)

THE MAX ENTERTAINMENT PALACE
רחוב יותם מספר 4, אילת
שעות פתיחה: ימים א'- ה': 11:00-24:00
שישי - 11:00 - עד שעה לפני כניסת השבת, שבת - מצאת השבת עד 24:00. טלפון: 08-6361000.