זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 24/9/2012 15:56 ● ערב ערב 2569
זודיאק

טלה

-
בזמן כזה האנרגיות סביבכם חיוביות וכוללות פעילות רבה. נסיעות, לימודים, היכרויות, תחביבים וכיופים. צפויים שינויים עדינים אך אמיתיים בגישה שלכם לחולשה אנושית. קיימת אנרגיית חמלה והתחשבות. החלומות והדמיון שלכם צוברים כוח שכדאי לקחת בחשבון לפעול ולצעוד לקראת.

שור

-
השראה ורצון באחדות מחשבה, חיבור גוף נפש יטיבו עם הדרך בה אתם מציגים את עצמיכם. זמן טוב לראיונות עבודה ולכל סוג של פרזנטציה. קיים דגש רב סביב התמקדות בהקשבה לעצמי. השאלות שישאלו הם מה באמת אתם רוצים- התעסקות במזון ובפעילות גופנית. אגוצנטריות בימים אלה באה לשרת את המשך הדרך.

תאומים

-
מקצועית אתם בולטים בימים אלה ועשויים לקבל קידום והכרה. אתם בתקופה טובה, יצירתיים ושמחים. השותפויות והזוגיות מזמנת סערות, תשוקה והנאה. מסתמנת אנרגיה של יציבות ומיסוד. זרימה טבעית. יש להימנע מקנאה מיותרת, רכושנות וצדקנות.

סרטן

-
הרצון לארח ילך ויגדל. התחושה העילאית שלכם להעניק ממלאת את ליבכם, תשתלט ותגביר את הפעילות ההתנדבותית. אתם תתרמו ותתנו לכל פונה (גם למי שנראה כצריך). בעבודה קיימת פריצת דרך והתחלות חדשות בגישה וברעיונות.

אריה

-
המיקוד הינו סביב נושאים כלכליים ומקצועיים, למרות שיושם דגש גם על הבריאות הפיסית. אתם עייפים במיוחד וחלקכם אפילו בסיכון בריאותי שנובע מהפרזה וחוסר מנוחה. ישנה הזדמנות מצויינת להעמיק קשר רומנטי ולתת לו במה. זוהי תקופה פוריה וטובה. אנשים שלא מתאימים ינשרו מחייכם באופן מפתיע וטבעי.

בתולה

-
אחרי יום ההולדת אתם על מסלול חדש ונראה כי אתם צועדים על דרך לא מוכרת, דבר המקשה עליכם את פעילות היום יום. קיימת תחושת נטיעה והשתרשות. בני מזל בתולה רבים ימצאו עצמם ממסדים ומקבעים כל סוג של שותפות.

מאזניים

-
החגיגות בעיצומן. קיים פרק זמן נהדר בו העולם מחייך אליכם ואתם עשויים לקבל הצעת עבודה מעניינת. ישנו שיפור בכל התחומים. רומן של ממש עשוי להתפתח מול אדם שלא הצליח לקרוא את הנכונות שלכם להיפתח אליו. בזמן זה אתם בוחרים להתרכז רק במה שטוב לכם. אתם תתחברו לנקודת איזון מופלאה שבין הלב והשכל.

עקרב

-
מצב רוח מרומם, שובבות ותחושה שעל איכות לא מתפשרים. הרגשה זו תיצור אנרגיית בזבזנות, אבל אתם בדרך חדשה של ללכת עד הסוף עם הרצונות שלכם. הרגשה פנימית של התחדשות ורעננות. כנגד כל האמור אתם חווים ניתוקים וסופים.

קשת

-
העומס בעבודה יורד והאווירה משתפרת. עליכם להתייחס בקלילות לכל מצב הפכפך כיוון שסביבכם בעבודה ישנם טיפוסים מרגיזים שבאים וטוענים נגדכם. אין לתת אמון בחברים לעבודה, אבל גם אל תתרגשו מהם יתר על המידה.

גדי

-
חשוב לקפוץ על עגלת ההזדמנויות כיוון שזוהי תקופה שקטה וקיים רצון דחוף לנקוט בכמה שינויים. לא כדאי לדחות את ההחלטה לשנות. המצב אצלכם מאכזב וקיימת אי שביעות רצון כללית. מוטב לכם לבדוק דרכי פעולה
גמישים יותר.

דלי

-
צפויים לצאת מנוצחים מכל סיטואציה. אנרגיה של מזל, זהו זמן מתאים לחתימה על כל סוג של הסכם או חוזה. גם בעבודה אתם מהווים אטרקציה ומשיכה. זהו זמן מתאים לבירור עמדת המעורבים בלקיחת החלטות במסגרת העבודה.

דגים

-
צירופי מקרים, נסיעות, דיונים ושיחות נפש. תחושת בטן עלולה להתברר כשגויה בימים אלה. עליכם לקחת בחשבון שאנרגיה יצירתית יכולה להיות גם הזויה ומבלבלת. קיים סיכון בהחלטה מרגשת ומאתגרת בתחום הלימודים. תבדקו אם יש פתח מילוט.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש