תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 14/11/2012 08:43 ● ערב ערב 2576
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


יום ההולדת גורם לכם להעצים את חשבונות הנפש שלכם, כך שלעיתים אתם מחמירים עם עצמכם יתר על המידה - ובמיוחד בנושא החברתי.

עקרב


אתם נמצאים באחת התקופות היותר דומיננטיות בחייכם בגלל העובדה שסטורן, הכוכב שידוע ביכולת שלו לגרום ללקיחת אחריות, נמצא במזל שלכם. זוהי הזדמנות פז המתרחשת אחת ל-27 שנים ולכן, בתקופת יום ההולדת שלכם, יהיה זה הזמן הנכון לעריכת חשבונות נפש משמעותיים יותר בחייכם כדי לבדוק כיצד אתם צריכים להתנהל / לשווק את עצמכם, ומהם התחומים הדורשים שינוי ותיקון.

קשת


מאחר וכוכב מרקורי הממונה על התקשורת נמצא במזל שלכם ונכנס לנסיגה, הרי שאתם אלה שתצטרכו להיות יותר מחוברים אל האני הפנימי שלכם כדי לבדוק עם עצמכם האם אתם מרוצים ממהלך חייכם או שאתם רוצים לעשות דברים נוספים, אך מסיבות שונות, הדברים אינם זורמים כפי שאתם שואפים. זה הזמן שלכם לדבר עם האני הפנימי שלכם ולבקש הנחיות פנימיות לגבי המשך תוכניותיכם.

גדי


אתם נמצאים בעיצומה של תקופה המהווה תנופה לעשייתכם הברוכה בדרך כלל. ואולם, הפעם מומלץ לכם להאט במקצת ולחכות עוד כשבוע עד אשר תחליטו כיצד אתם פועלים בהמשך. זה הזמן להסיק את כל המסקנות הדרושות בעבודתכם – לחכות מעט, לגבש תוכניות ורק אז להחליט מהי דרך ההתנהלות החדשה שלכם. הקשיבו לעצות בעלי מקצוע הנמצאים בתחום זהה לכם תקופה ארוכה.

דלי


מבחינות אישית ומקצועית - אתם נמצאים בתקופה שבה אתם צריכים לעשות פסק זמן על מנת לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות בתחומי החיים ובעיקר מבחינה מקצועית. נראה שאתם על פרשת דרכים ומומלץ לכם לבדוק שאכן אתם מתקבלים בהערכה הראויה לדעתכם מהממונים לכם. ייתכן ואלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל , הגיע זמנכם לחשוב על שינוי בתחום העבודה.

דגים


מהשבוע הקרוב, תמשיכו לפעול במלוא המרץ על מנת לקדם את תוכניותיכם המקצועיות. עליכם להיזהר שלא להשקיע בתקופה הקרובה מבחינה כלכלית במקומות שאינכם בטוחים שזה הדבר הנכון עבורכם ואל תרשו לעצמכם ספקולציות שונות שאינכם בטוחים שאתם יכולים לעמוד בהן בהמשך. לימודים בנושאים חדשים יכולים לעניין אתכם, ובעיקר תחומים הנוגעים לתפיסה הרוחנית של החיים.

טלה


בשבוע הקרוב, ייכנס כוכב העשייה אל בית הקריירה שלכם, כך שיהיה זה הזמן הנכון עבורכם לחשוב כיצד אתם משווקים את עצמכם בדרך הטובה ביותר על מנת שתוכלו להעשיר את חייכם האישיים ורצוי גם החברתיים. לעיתים אתם עסוקים באני הפנימי שלכם יתר על המידה ושוכחים את אלה הסמוכים לכם שזקוקים לחיזוקים שלכם יותר מתמיד. השקיעו בהם על מנת שבהמשך גם אתם תתוגמלו באהבה.

שור


אתם נמצאים במחצית הזמן שלאחר יום ההולדת שלכם, כך שזה הזמן המתאים בהחלט לחשבונות נפש מהסוג אותו אתם מנהלים לאחרונה ביחס לחייכם. הכוכב סטורן מבקר במזל המולי לכם וגורם לכם לקחת אחריות על שטחים שונים בחייכם, אך אלה בדיוק המקומות היותר רגישים שלכם. הכספים בחייכם בשבוע הקרוב יהפכו לנושא יותר רגיש כיוון שאתם נמצאים כרגע במצב של הוצאות יותר מהכנסות.

תאומים


הכוכב מרקורי המקושר עם המזל שלכם והמאפשר לכם להיות כל כך טובים בתקשורת עם הזולת נכנס לנסיגה בדיוק במזל המולי לכם - קשת ועלול לגרום אצלכם בשלב זה עיכוב החלטות משמעותיות עד לסיום נסיגת הכוכב בעוד כחודש. זהו הזמן מתאים לבדיקת תחומי העבודה שלכם כיוון שאתם בתחילתו של פרויקט חדש שיגזול את מירב תשומת לבכם בתקופה הקרובה.

סרטן


הכוכב מרקורי מתחיל לבצע את נסיגתו בבית העבודה שלכם, כך שעליכם להיות זהירים מאוד בכל הנוגע לצורת עבודתכם ולוודא שאתם בהירים לאחרים בתוכניותיכם. ייתכן ובגלל הצורך שלכם להיות בסדר עם האחרים, אתם יכולים לוותר על העקרונות האישיים שלכם ולכן, היזהרו מלהבטיח הבטחות שלא תמיד אתם יכולים לקיים ולא בגלל שלא התכוונתם לכך מראש, אלא שהחיים לא תמיד מאפשרים.

אריה


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים עם המשפחה הקרובה ובניסיון שלכם למצוא את שביל הזהב שיתאים גם לתפיסה האישית שלכם וגם לקרובים אליכם. נראה שהיכולת שלכם לקחת על עצמכם אחריות מחודשת אינה תמיד עולה בקנה אחד עם התפיסה של האחרים. מומלץ לכם לנסות להיות קצת יותר גמישים עם האחרים, על מנת ליצור לעצמכם יחסי אנוש טובים יותר ושבעתיד תיזכר לכם עובדה זו לטובה.

בתולה


יש לכם צורך עז להתגמש בחייכם אל מול הצרכים של האחרים על מנת להנעים לכולם את החיים. לעיתים אתם חשים שאתם נסחטים בשל כך, אך באם תעשו זאת בחוכמה, נראה שתוכלו להנעים לעצמכם את הזמן מבלי להשקיע אנרגיה מיותרת. ייתכן וחלקכם פועלים בשלב הזה בצורה קצת יותר אימפולסיבית מהרגיל, אך זה גם הזמן הנכון עבורכם להניע נושאים שכבר מזמן רציתם ותכננתם.

מאזניים


בשבוע הקרוב, וונוס - הכוכב המביא איתו הרמוניה ביחסים, עדיין יימצא במזל שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע במערכות היחסים הקרובות ולנסות להזיז כמה שיותר את התחומים החשובים לכם. נושאי כספים מאוד משמעותיים בתקופה זו בחייכם ונראה שחשוב מאוד שתפעלו בחוכמה על מנת שתוכלו ליהנות מכל העולמות – מומלץ לבזבז קצת בשביל הנשמה, וגם לפעול בשיקול דעת בשביל העתיד.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש