מה בשמיים?

מאת: או-מד מדיקל ● 14/11/2012 08:56 ● ערב ערב 2576
הכוכב מרקורי המזוהה עם כל נושאי התקשורת עובר בדרכו אחורנית ממזל קשת למזל עקרב. הכוכב יופיטר שמזוהה עם שפע והצלחה ממשיך בנסיגתו במזל תאומים, המשלים למזל קשת
מה בשמיים?

לעיתים שילוב שני כוכבים בנסיגה יכול להיות מאוד משמעותי ואף דרמטי במידה ולא תהיו ממוקדים ומפוקסים בתוכניותיכם ותתנו ליד המקרה ואף להתנהגות ספונטנית לנהל את חייכם. הסיבה לכך היא שהכוכב מרקורי נוטה להחצין ולעורר את התחומים החלשים ואף להקצין אותם, ויופיטר מצידו מוסיף את ההתרחבות שלו לגבי כל תחום איתו הוא בא במגע, ולכן האירועים כרגע יכולים להיות מאוד עדינים ואף לצאת מפרופורציה במידה ולא תשימו לב.

להלן הנושאים הרגישים לכל מזל בשבוע הקרוב:


עקרב – בשבוע הקרוב, תהיה לכם הזדמנות להביע את דעתכם בתחומים רבים, כיוון שביקור הכוכב מרקורי במזל שלכם ייתן לכם את העוצמה להבין את החיים מזוויות נוספות שעד היום העדפתם להתעלם מהן.

קשת – בשבוע הקרוב, תחושו צורך רב בלהסתגר עם עצמכם כיוון שהרבה אנשים קרובים אליכם יאכזבו אתכם. ייתכן והצרכים שלכם שונים, ולכן זה הזמן לעשות את חשבונות הנפש האישיים שלכם על מנת לדעת כיצד להתנהל.

גדי – נושאי עבודה ממשיכים להטריד אתכם, וייתכן שגם הבריאות לא תמיד במיטבה. זה הזמן לקחת פסק זמן מהכל, לעשות חשבון נפש ולבדוק האם קיימת עוד דרך להתנהלות חדשה בנושאים החשובים לכם.

דלי-הכוכב מרקורי, הידוע ככוכב תקשורתי, מתאים מאוד לאישיות שלכם בגלל היכולת הטבעית שלכם לחשיבה וביטוי - נמצא בנסיגה, ולכן זה לא הזמן לבטא בקול את תוכניותיכם, אלא לעבד אותן בתוך עצמכם בלבד. לאחר יום ההולדת שלכם , תוכלו לממש את תוכניותיכם.

דגים – תפיסת העולם שלכם משתנה בגלל נסיבות החיים שמאפשרות לכם התבוננות חדשה ונוספת על החיים. קבלו את כל העזרה מהאנשים הסמוכים לכם. זכרו כי טוב לבקר ולדון בעבר, אך זה אינו מקום נכון להישאר בו.

טלה – הסביבה הקרובה לכם דורשת מכם נתינה שהיא מעל ומעבר ליכולותיכם ואתם לא יודעים כיצד לסרב, ועדיין לצאת בסדר עם הקרובים לכם ועם עצמכם – נסו לא למתוח את החבל יתר על המידה.

שור – נושאי שותפויות וזוגיות מאוד דומיננטיים אצלכם ואף הגיעו לנקודת מפנה בה אתם חייבים להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך לחיות את חייכם. ובעיקר, נקודת המפתח היא, עם מי אתם רואים עצמכם בהמשך.

תאומים – נושאי עבודה וההתנהלות שלכם ביום יום יהיו מועצמים בגלל העובדה שאתם רואים את הדברים בצורה שונה מהאחרים, ואילו הם רואים את העובדות בדרך הנכונה להם. היזהרו מעימותים שיכולים להזיק יותר מלהואיל.

סרטן – זה הזמן להקשיב לקול הפנימי שלכם ובמקביל גם להיות יותר קשובים לקרובים לכם ביותר. אתם מטעים את האחרים בעובדה שאתם שואלים ונראים כמתעניינים, אך קחו בחשבון שלהתעניין זה גם לעשות ולא רק לדבר.

אריה – כל הקשור בתחומי הבית והמשפחה מועצם עכשיו יותר מהרגיל בגלל העובדה שהקרובים לכם ביותר מבקשים מכם תשובות משמעותיות שאין ביכולתכם לתת. אתם מתחמקים - ובכך מכעיסים את האחרים.

בתולה – נושאי קריירה עומדים בראש מרכז העניינים כיוון שאתם מטבעכם תמיד שואפים וחותרים גבוה. ייתכן ועובדה זו מתנגשת עם חיי היום יום שלכם, אך לא תהיה לכם ברירה, אלא לנסות ולגשר על הפערים.

מאזניים – מבחינה כספית, זוהי תקופה מאוד רגישה כיוון שכוכב התקשורת מנסה להראות לכם את הצדדים החלשים שלכם ואת המקומות שבהם אתם צריכים להיות יותר יעילים ומעשיים בחשיבתכם.

שבוע טוב
צילה שיר אל
נייד 0522248626







תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש