קו היופי - זהבה

מאת: או-מד מדיקל ● 14/11/2012 12:52 ● ערב ערב 2576
קו היופי - זהבה

חלק ב'- פיסול הפנים- עד עתה יצרנו מראה של"דף חלק", מעתה נצייר על הדף הזה ונפסל את הפנים בצורה עדינה ובלתי מורגשת.
גימור מט- פנים מבריקות משדרות מראה מזיע ועייף. על מנת להשוות לפנייך מראה מט אנו נבצע גימור בפודרה.
בשוק קיימות 2 סוגים של פודרה דחוסה ופודרה בתפזורת אבק. מומלץ להשתמש בתפזורת, היות והאפקט שלה הוא כמעט בלתי נראה לעין. השימוש נעשה באמצעות איסוף מועט על כרית פודרה, איבוק הפנים וטיטוא השאריות בעזרת מברשת פודרה עבה. הפודרה גם סופחת עודפי זיעה, הפרשת שומן לבעלות עור שמן ולכן מקבעת את המייק אפ-ותורמת לעמידתו. למראה נקי אנו נוותר על צלליות וצבעים ונעבוד על 'פיסול' בלבד. גבות מעוצבות- יש לגבות השפעה רבה על הבעות הפנים. גבות דלילות ולא מעוצבות תורמות למראה אפרורי ומוזנח. בנוסף, יש היום יותר ויותר נשים שצובעות את שיערן, אך הגבות נשארות בצבע הישן שלהן. לאיפור גבות נזדקק למוצרים הבאים:
מברשת לסירוק הגבות- מברשת מסקרה ישנה מעולה למטרה זו. יש להקפיד לנקות אותה טוב משאריות צבע.
עיפרון גבות או צללית כהה מט, בגוון הגבה חום/שחור.
מכחול גבות שטוח, עם חיתוך אלכסוני של שיער. את המכחול ניתן להשיג ברשת הפארם. את הגבות צובעים במכחול או בעיפרון גבות. בהזדמנות זו ממלאים קרחות בגבה (אם יש), מחזקים ומאריכים הכל במידת הצורך. את צביעת הגבות מבצעים בקווקווים קצרצרים ואף פעם לא במשיכת קו, על מנת לא ליצור מראה מלאכותי.
לסידור גבה שלא זקוקה למילוי צבע, אלא רק לסידור שיער, מומלץ להשתמש במסקרה שקופה ולהבריש את הגבה לכיוון הרצוי. המסקרה תעבוד במקרה הזה כמו ג'ל לשיער, ותקבע את השערות כך שלא יזוזו.
תיחום העין: עין תחומה מקבלת מראה הרבה יותר בולט ומוגדר.
קו ריסים תחתון ועליון- עיפרון שחור- נפוץ אמנם בשימוש, אך יוצר מראה קצת "צבוע" ומאופר, לכן אם רוצים מראה טבעי ככל האפשר, ניתן לבחור בעיפרון חום או בעיפרון אפור, לבעלות שיער שחור.
עצה: אפשר ומומלץ להשתמש בעיפרון לא רק על מנת לתחום את העין מלמטה, אלא גם במקום איילנר בקו העליון של העין (או רק בפינה החיצונית של קו העליון). המראה שמתקבל הוא טבעי לחלוטין.
ניתן לוותר על העיפרון ולתחום את העין בעזרת מכחול דקיק וצללית חומה או אפורה. כך אפשר לקבל קו תיחום עדין ודק הרבה יותר.
מסקרה- אל תוותרי על המסקרה. היא עושה את כל המראה. ושוב, אם את לא רוצה להראות מאופרת, השתמשי במסקרה חומה (לבעלות שיער חום, בלונד/ג'ינג'יות) או שחורה לבעלות שיער שחור. לאלה שבורכו בריסים ארוכים, ולא רוצות להוסיף למראה הריס עוד צבע, אפשר גם להשתמש במסקרה שקופה שרק תעצב את הריס מבלי לצבוע אותו.
עצמות לחיים-אדמה אינדיאנית בגווני חום מט (לא ורודים, לא נוצצים ולא מבריקים). אפשר לפזר את צבע האדמה בעזרת מברשת סומק על עצמות הלחיים, לחיטוב הלחי והבלטתה,אפשר גם לעבור ברפרוף על העפעף עם אותה מברשת. מעט הצבע שהמברשת תניח על העפעף יעניק לעין מראה מואר מבלי להראות מאופר וצבוע. חשוב להקפיד על מעט מאוד צבע על מברשת הסומק- הכוונה כאן היא לחטב את הפנים ולא לצבוע!
שפתיים- ממש לא חייבים למרוח ליפסטיק ותוחם. מצד שני, חייבים לטפח. גלוס- היום יש המון גלוסים בשוק (הכוונה לשפתון עם המון לחות בגוון כמעט טבעי). בחרי גוון קרוב ביותר לגוון השפתיים שלך ומרחי על השפתיים. אם התוצאה המתקבלת חזקה מידי עבורך, הספיגי מעט בעזרת טישו בעדינות, וזהו..את מוכנה ליציאה. תראי יפה ולא צבועה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש