TWENTY FOUR SEVEN-אופנה לנשים בעלות נפש צעירה בכל גיל

מאת: אביבה דקל ● 14/11/2012 14:00 ● ערב ערב 2576
צילום: פרדיסו הפקות / לפני שלושה חדשים פתח קובי שוואקה, הבעלים של חנויות 'רנואר' באילת, את החנות TWENTY FOUR SEVEN בפארק הקרח והביא משב רוח רענן לעולם האופנה באילת. הרשת הישראלית פותחת את עונת החורף ויש בהחלט סיבה להתרגש
TWENTY FOUR SEVEN-אופנה לנשים בעלות נפש צעירה בכל גיל

"רשת TWENTY FOUR SEVEN היא רשת אופנה שלה חנויות רבות ברחבי הארץ", אומר שווקה בגאווה של אבא שמדבר על ה'בייבי' שלו, "ולמרות שהחנות שפתחנו בפארק הקרח בעיר היא מספר ארבעים שנפתחה ברשת, גאוותנו על כך שהיא נחשבת לחנות הדגל של כל הרשת".
TWENTY FOUR SEVEN הוא מוצר "כחול לבן" המיוצר במפעל בראשון לציון, ולמרות היותו מוצר ישראלי, הפך למותג בינלאומי מוכר, אהוב ופופולרי בארצות רבות בעולם. הבגדים של TWENTY FOUR SEVEN מתאימים לנערות בנות שבע עשרה וגם לנשים שעברו את גיל הארבעים – זהו מותג ללא גיל המתאים לכל אשה צעירה בנפשה, שמידת הבגדים שלה לא גדולה ממספר 42 ולא קטנה ממספר 32.
=לרדת עד הפרטים הקטנים
TWENTY FOUR SEVEN היא אופנה עכשווית ומיוחדת באיכות מעולה. עיצוב הבגדים יורד לפרטים הקטנים ביותר, עובדה המעניקה לכל בגד מראה מושלם. הצבעוניות של הבגדים מיוחדת והמראה הצעיר והרענן מקסים. תענוג להסתובב בחנות הגדולה והמעוצבת המשתרעת על 110 מ"ר ולהזין את העיניים בבגדים ובאביזרים הנלווים הרבים שכוללת הקולקציה: צעיפים מיוחדים, תכשיטים, חגורות, פפיונים, קשתות, כובעים – כמעט ואין אביזר אופנה שלא תמצאו בחנות. הוסיפו לקולקציה המקסימה הזו את השירות האדיב והמקצועי שתקבלו מהצוות של קובי, המלווה אותו מזה שנים רבות וחווית הקניה בחנות הופכת לתענוג אמיתי.
שוואקה דואג להביא לחנות באילת תמהיל של מוצרי אופנה שיתאים בדיוק לעיר הדרומית שלנו. מה שתמצאו כאן לא תמיד תמצאו בקניונים כמו עזריאלי או בחיפה. הקולציה לקיץ גדולה כאן במיוחד וכוללת גם מגוון גדול של בגדי ים וחוף ואביזרי חוף כמו "פראו" לקשירה על בגד הים ושמלות מיוחדות לחוף שאותם תוכלו למצוא כאן גם בחורף.

היכונו לאופנת החורף


קולקציית החורף המגיעה בימים אלה לחנות באילת כוללת ז'קטים, מעילים, שמלות, מכנסים, חולצות, חצאיות, סריגים וטייטס ואוסף גדול של ג'ינסים בצבעים אופנתיים שונים - הכל בעיצוב עכשווי מרתק ובצבעוניות מקסימה שלא תמצאו כמותה בחנויות אחרות. אופנת "קז'ואל" ב"לוק" צעיר וחדשני המתאימה, למרות המראה הצעיר שלה, לכל הגילאים, מה שמסביר את הפופולריות הרבה לה זוכה כל בגד היוצא מפס הייצור של TWENTY FOUR SEVEN.
ואם לא די בכל אלו הרי שתצוגת האופנה הארצית של הקולקציה החדשה של TWENTY FOUR SEVEN תיערך השנה באילת בפארק הקרח. זה צפוי להיות אירוע מיוחד במינו בהשתתפות דוגמניות צמרת ידועות, צלמי אפנה, מעצבי האופנה של הרשת, סלבריטאים רבים ונציגים של העיתונות הארצית. "זו תהייה תצוגת אופנה על משטח הקרח של כעשרים דוגמניות בשילוב מופע מרהיב של רקדנים על הקרח", מעדכן שוואקה.
ועד שזה יקרה החורף כבר אוטוטו כאן, מה שאומר שאם עדיין לא נתתם קפיצה ל- TWENTY FOUR SEVEN, כדאי לכם למהר ולבקר בחנות המדליקה בפארק הקרח, להתרשם ולהתאהב.

TWENTY FOUR SEVEN
כתובת: פארק הקרח קומת כניסה
פתוח: א'-ה' 09:30-23:00, שישי 09:30-18:00
שבת: 11:00-24:00















תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש