מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 14/11/2012 14:02 ● ערב ערב 2576
לורד אריסטו, לורד המילניום
מיסטיקה

לורד יקר שלום רב,


בעלי ואני היינו אצלך לפני חמש שנים. פתחת לי את הקלפים והספר הקדוש שלך, ואמרת לי שאתה לא ממליץ למכור את הדירה שלנו ולעבור לבית גדול. טענת אז שבדירה הזאת יש מזל גדול. אמרת לנו-" המספר שלכם 1, נותן לכם הצלחה". אבל בעלי לא האמין ורצה תמיד בית גדול עם חצר. למרות שביקשתי ממנו שלא נמכור, הוא לא הקשיב לי. שנה אחרי מכרנו וקנינו קוטג' גדול מזוג שהתגרש ובדיוק כפי שחזית לנו, מאז הלך לנו כל המזל. אותי פיטרו מהעבודה חודשיים אחרי ועד היום אין לי מקום עבודה קבוע. בגילי, 52, כבר לא מצפים לי עם זרי פרחים.העסק של בעלי קורס מיום ליום ויש רק חובות. פניתי מאז לפחות ל - 10 רבנים. כולם אמרו- יהיה בסדר בקרוב, תדליקי נרות צדיקים, אבל כלום לא בסדר. ואני כל הזמן מזכירה אותך לבעלי ומזכירה לו מה אמרת ואיך הזהרת אותנו אך לשווא. הוא לא האמין לך, אז הנה יש לנו בית גדול, מקנאים בנו, אבל אנחנו לא אנחנו. הלב והבריאות שלנו לא בבית, אלא בבור באדמה מרוב דאגות וצרות. עכשיו אני פונה אליך ומבקשת לדעת משהו חשוב- הבן שלנו נשוי בקנדה עם בחורה מקסימה, יש להם שתי בנות קטנות והם אומרים לנו לבוא אליהם לקנדה. הם אומרים לנו- תמכרו את הבית הגדול, תיקנו דירה קטנה חמודה, תסגרו את העסק ובואו אלינו. עבורנו זה לשנות הכל. לעזוב חברים ולהיות תלויים בילדים. לבעלי זה קשה, הוא עקשן וגאה ואני מבקשת להיפגש איתך, אולי לך הפעם הוא יקשיב. בבקשה קבל אותנו מהר.
אברהם ושמחה לוי

אברהם ושמחה היקרים!


קיבלתי את מכתבכם ועכשיו לאחר פגשתנו אני מודה לכם שאפשרתם לי לשתף את הקוראים הנאמנים שלי בסיפור. בית שיש בו מזל, לעולם לא מוכרים, וכך גם עסק או חנות. הבית שלכם היה בית מאוד מבורך ובגלל החלומות של בעלך, עברתם לבית שאין בו מזל בכלל. פעמים משפחות עזבו אותו, התגרשו ואיבדו הכל. ואתם המשפחה השלישית. הפעם זו לא שאלה של כן או לא, אלא זה כמה שיותר מהר לקום, למכור ולנסוע לבן בקנדה, שם הוא נשוי לאישה מאוד עשירה. הוא מצליח, יש להם בית ענק ודירה עבורכם, עם כל הפרטיות. תוכלי לעזור להם בגידול הבנות, ואתה אברהם, למזלך יודע אנגלית מצוין, תוכל לעזור לבן לפחות כמה שעות ביום. יש לי כאן שכנים שגם להם יש בן באוסטרליה וכל שנה הם שם חצי שנה בקיץ כשכאן חם. הם מאושרים מאוד ולפי הקלפים והספר הקדוש גם אתם, בעזרת השם, תהיו. עבדתם מספיק קשה, ויהיה נחמד לבלות עם הילדים שלכם. תסגרו את העסק, תמכרו את הבית, שלמו את החוב הקטן שיש לכם, סגרו בבנק את השאר, וקדימה קנדה היפה. מהר מאוד תגלו עד כמה החיים יכולים להיות שונים ויפים. אין שום סיבה להזדקן בצער ולהיות עם האף באדמה. מאחל לכם הצלחה ונסיעה טובה.
קוראים יקרים, עם ישראל עובר תקופה לא קלה. לאנשים רבים יש בעיות כלכליות, ולכן החלטתי לבוא לקראתכם ולהוזיל את המחירים שלי ב-50% ביקור של 1000 ש"ח יעלה מעכשיו 500 ש"ח וביקור של 500 ₪ יעלה 250 ₪. תושבים יקרים, תמיד הייתם לקוחות נאמנים עבורי והיום אני עושה את זה עבורכם באהבה.

שלכם הלורד אריסטו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש