קפה קפה קניון 'מול הים'

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/1/2013 10:56 ● ערב ערב 2587
קח את הזמן שלך ובוא להנות ב'קפה קפה'...
קפה קפה קניון 'מול הים'

רשת בתי הקפה Cafe Cafe הוקמה בשנת 2001 על ידי איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל. בית הקפה הראשון נפתח בכיכר מסריק בתל אביב וכיום, מונה הרשת 124 בתי קפה בארץ וגם באירופה.
משאל לשנת 2009 שערך העיתון 'ידיעות אחרונות' העלה את חווית השירות ברשת Cafe Cafe על נס והכתיר אותה כמובילת תחום השירות בענף בתי הקפה בישראל. יחד איתו מיקם העיתון הכלכלי 'גלובס' את הרשת כאחד ממאה המותגים המובילים לאותה שנה.
שני סניפי בתי הקפה של Caf? Cafe בקניון 'מול הים' אילת הנם סניפי זכיינים כחלק מהרשת הגדולה ברחבי הארץ. אלו מקומות בהם תושב העיר אילת או האורח בה מוצא זמן איכות עם ארוחה טובה וכמובן קפה איכותי. הוא מוזמן לנוח, להירגע וליהנות.
המיקום נבחר בקפידה ולאחר מחשבה רבה. 'קפה קפה' - קניון 'מול הים' מונה כאמור שני סניפים: האחד ממוקם ממש בלב הקניון, בקומה המרכזית, והוא כולל גם טרסה עם דק (שנבנה בשיתוף פעולה בין קניון 'מול הים' והעירייה לרווחת אורחי המקום), המשקיפה לים ומהווה מוקד משיכה לכל אנשי הקניון המטיילים בו ועורכים את קניותיהם ומדי פעם רוצים לנוח ולהנות מקפה טוב עם ארוחה, מקום מפגש עם חברים, משפחה או פשוט לשבת ולהנות ממראה העיניים. הסניף השני, האספרסו בר, ממוקם בקומה 1- והוא פונה לקהל שמחפש קפה טו גו, ובמקרה שלנו – 'קפה קפה' טו גו.
על התפריט של 'קפה קפה' עבדו בקפידה ובמחשבה לתוצאה מושלמת. המנות (כשר מהדרין) הן מנות איכות המשלבות טעמים מכל העולם ומתוכננות בקפידה וטרם יצירתן נחקרים חומרי הגלם, הטעמים והאופנה הקולינארית. התפריט כולל מגוון צבעוני של ארוחות בוקר, שקשוקות מפתיעות, כריכים מפתים, טורטיות, סלטים עשירים, טוסטים ופיצות, פסטות, מנות צד מרתקות, מנות בריאות דלות קלוריות, מנות עיקריות וקינוחים, הכל טרי ונעשה ביד אוהבת. לצידו שוכן תפריט משקאות מעורר התפעלות ובו משקאות קפה מיוחדים ואלכוהול איכותי, כלי נגינה אלה משלימים את האווירה המיוחדת בבית הקפה.
'קפה קפה' יחד עם קניון 'מול הים' מפנקים את האילתים במבצעים חסרי תקדים ב'קפה קפה': בימי א'-ה', עד השעה 19:00 - 10% הנחה. לאחר השעה 19:00 - 20% הנחה ובמוצ"ש - 25% הנחה. כמו כן, משתתף 'קפה קפה' במבצע הקניון - כסף מתנה ומפנק את הרוכשים ב- 1,000 ₪ בקפה מתנה.

'קפה קפה', סניף קניון 'מול הים' - חלבי כשר למהדרין, טלפון: 6335151 - 08. שעות פתיחה:
א'-ה': 9:30 - 23:00, שישי: 9:30 - שעה לפני שבת, מוצ"ש: שעה אחרי צאת השבת - 23:00.
Take away: כן, אינטרנט אלחוטי: כן.


חדשות אילת