נשות הפוליטיקאים

מאת: או-מד מדיקל ● 30/1/2013 10:59 ● ערב ערב 2587
הפעם נבדוק את אמיתות המשפט "מאחורי כל גבר מצליח עומדת אשה"... ולכן נראה שהגיע הזמן לבחון את מפתן של שתי הנשים החזקות שעומדות מאחורי שני הגברים שעומדים להרכיב את הממשלה הבאה, ביבי נתניהו ויאיר לפיד
נשות הפוליטיקאים

שרה נתניהו , בת מזל עקרב 5.11.1958 , מס גורל 3
מפתה של שרה נתניהו מראה כי עומדת בפנינו עקרבית אמיתית, הווה אומר אישה חזקה, כריזמטית ועוצמתית. עצמאית מאוד באופייה ובדעותיה ולא אוהבת להיכנע לתכתיבים של אחרים.
הינה אינטליגנטית ברמה גבוהה מאוד ומחשבתה מהירה ומעמיקה במיוחד.
יש לה יכולת להבין את המניעים הפנימיים של האחרים ובעזרת האינטואיציה הטבעית שלה, היא פועלת בצורה ספונטנית ואומרת את אשר על לבה.
מאחר והיא חדת לשון, ייתכן שהסובבים אותה לא בהכרח יאהבו את אשר יש לה להגיד, למרות שהיא חושבת נכון ויש לה יכולת ניתוח מעולה של מצבים מסובכים.
מספר הגורל 3 של שרה נתניהו מאפשר לה יכולת להתמודד עם מצבים קשים ולצאת מהם בהצלחה – יש לה מזל.
אלמנט המים בולט אצלה במפה במיוחד, ולכן בדרך כלל הרגש ינצח אצלה את ההיגיון ובמידה והיא מאמינה בנושא מסוים, היא תלך איתו עד הסוף כדי להשיג את זה ולא בהכרח יהיה איכפת לה מה האחרים חושבים.
כיוון שכך, יש לה יכולת להתנתק ממערכות יחסים שאינן מתאימות לה ללא כל רגשי אשם.
עובדה נוספת מעניינת מאוד במפתה שאינה בולטת כלפי חוץ, היא העובדה שהיא מוכנה לשים את טובתם של האחרים לפני טובתה האישית, ומכאן הצורך שלה לעזור לאחרים במקומות שהיא חושבת שזה נכון להם ובעקיפין יתרום גם לה באופן אישי סיפוק להרגשת הנתינה האישית שלה.
אין ספק שבזכות עצמה היא גם אישיות דומיננטית, משכילה מאוד וסמכותית. היכולת שלה לקרוא את מניעי האחרים עוזרת לה מאוד להתמצא בסבך הפוליטיקאים הקרובים לה וליידע את ראש הממשלה לגבי מחשבותיה /השגותיה לגביהם.
אין ספק שהיא חושבת ורואה את המציאות בצורה נכונה אך לא בהכרח מנסחת את מילותיה בעדינות ובצורה שתנעם לשומע, ההיפך הגמור מבעלה ראש הממשלה בעל היכולת הוורבלית המעולה שמבחינתו מאוד ממתן אותה - בכך הינם משלימים זה את זו.

ליהיא לפיד 12.5.1968 - מספר גורל 5
מפתה האישית של ליהיא לפיד מראה לנו על אישיות שכלתנית במידה רבה מאוד. יש לה צורך להיות תמיד בתנועה, אם מחשבתית ואם באופן הפיזי. בעלת יכולת כפל קשב כך שהיא יכולה לפעול בכמה מישורים ביחד בצורה מקצועית ולהפעיל את השפעתה ויכולותיה.
כבת מזל שור יש לה את הסבלנות הדרושה להגיע אל המטרה ואינה אימפולסיבית. יש לה יכולת גמישות מחשבתית כך שהיא קולטת את הויברציות באוויר ובהתאם לכך יודעת כיצד לנווט את התנהגותה.
מס הגורל 5 של ליהיא לפיד ייתן לה את הצורך להיות בתנועה ולבסס את עצמה חזק בכל נושאי התקשורת עד אשר תוכל להשפיע בדעותיה על הזולת.
יש בה רגישות לסביבה ועדינות לגבי הסובב אותה.
יופי, אסתטיקה ושמירה על יחסים אישיים טובים חשובים לה, ואת דעתה תשתדל להביע בצורה ישירה והגיונית.
מבחינה רגשית, היא מופנמת מאוד ואינה מביעה את רגשותיה וכאביה בפומבי.
ישרה וישירה, אך אינה בוטה ואת הרגשות הכמוסים שלה תחלוק עם אלה שרכשו את אמונה.
יש לציין שהיא נעלבת בנקל ואפילו מהר, אך יהיה קשה לראות זאת עליה ואת רגשותיה העמוקים תסתיר כדי שלא יראו מה באמת כואב לה. דרך המילוט שלה מכאב תהיה תמיד ההיגיון הבריא שלה והיכולת שלה להיות אמנית של מילים ובעלת חוש הומור, כל אלה יהיו מצוינים כדי לכסות על הכאבים הפרטיים שלה.
הינה חזקה מאוד, סבלנית וסתגלנית ולא תכפה את דעותיה על האחרים, אלא בדרך חכמה ובניסיון לדבר אל ההיגיון של האדם העומד מולה.
הינה עצמאית מאוד ותנסה להוביל קו משלה כדי להילחם על דעותיה האישיות שבתפיסה שלה יכולים להתאים גם לאחרים.
כבת מזל שור הינה מתאימה מאוד ומשלימה את בעלה הפוליטיקאי יאיר לפיד העקרבי.
אלמנט המים המרובה במפה של יאיר לפיד זקוק לאלמנט האדמה המרובה במפה של זוגתו ליהיא לפיד - ובכך הם משלימים זה את צרכיו האישיים של זו.



בברכת שבוע טוב
צילה שיר אל
נייד 0522248626



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש