תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 13/2/2013 13:29 ● ערב ערב 2589
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


מומלץ לכם לבדוק את עצמכם מבחינה כלכלית כיוון שבשבוע הקרוב ייכנס כוכב מרקורי לבית הכספים שלכם לנסיגה, כך שייתכן ויהיו לכם הוצאות כלכליות גבוהות מהרגיל. התכוננו!

דלי


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם, כך שאתם מרגישים ימים של פינוק ובצורך העז שלכם יותר מתמיד לבזבז כספים. זה הזמן הנכון להרשות לעצמכם לפנק את עצמכם בנושאים ובתחומים שלאחרונה קצת חסכתם בהם, אך עכשיו הנה אתם חוזרים לעצמכם והגיע הזמן שלכם מחדש לשים את עצמכם במקום הראשון וליהנות. ייתכן ואתם עומדים לשנות סביבת מגורים בגלל אירועים חדשים בחייכם.

דגים


בחודש הקרוב, אתם עומדים לחוות תובנות שמזמן כבר לא חוויתם, וזאת בגלל העובדה שהכוכב מרקורי, שנמצא במזל שלכם, ייעצר ואף יעשה נסיגה עד לסוף החודש הבא. זוהי תקופה מצוינת עבורכם לא לשתוק על כל דבר שבדרך כלל הייתם מוותרים בגללו אלא לעמוד על זכויותיכם. ייתכן ואתם צפויים לשינויים כלכליים, ולעיתים מתוך בחירה אישית שלכם, ולכן מומלץ לכם לפעול בתיאום ובשיקול דעת.

טלה


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית של תת הכרה, כך שהגיע הזמן להקשיב למה שהאני הפנימי מבקש מכם לעשות וייתכן שלפני העשייה, מומלץ לכם לבדוק עם עצמכם מה אתם מרגישים כלפי הקרובים לכם, והאם הדרישות שלכם מהם נענות וכמובן - האם אתם מתגמלים את האחרים בהתאם למה שאתם מקבלים. מומלץ לא לפעול באימפולסיביות, ושכרכם יהיה בצידכם.

שור


מבחינה חברתית, זוהי תקופה מצוינת לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם כדי לקדם את עצמכם. ייתכן ותגיעו לתובנות חדשות ביחס לסובבים אתכם ותמצאו את עצמכם מחפשים תחומי התעניינות חדשים ומטבע הדברים תרצו גם להכיר סביבה חדשה ועולמות נוספים. הקשיבו לתת המודע שלכם בכל פעם שאתם צריכים להגיע להחלטות, וייתכן מאוד שתגלו כי אתם יודעים הכי טוב מה מתאים לכם, מבלי להזדקק ליועצים שונים.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה מצוינת לחזק את עצמכם וגם את מעמדכם המקצועי. נראה שאתם מבוקשים במקומות רבים שיודעים להעריך את כישורכם המקצועיים. מאחר וכוכב מרקורי המקושר עם המזל שלכם נכנס לנסיגה בבית הקריירה שלכם, ייתכן ויהיו לכם גם תובנות חדשות לגביה משולבות בנסיעות הקשורות לכך. זה הזמן לחכות עם ההחלטות עד לאמצע מרץ הקרוב.

סרטן


אתם עוברים שינויים משמעותיים בכל הנוגע לתפיסת העולם שלכם לגבי האנשים הקרובים לכם ביותר במעגל הראשון של חייכם. זה הזמן להקשיב לקול הפנימי שלכם שמבקש להנחות אתכם מה לעשות, אך נראה שלאחרונה אתם מתעלמים ממנו ומעדיפים לעשות החלטות שהן על בסיס חומרי בלבד. ייתכן ויהיו לכם קשיים הנובעים מה יחסים שלכם גם עם הצעירים מכם במשפחה שמאוד זקוקים לכם, ומבקשים מכם לשריין עבורם זמן איכות.

אריה


הכוכב וונוס נמצא במזל המולי לכם הוא מזל דלי וגם בית הזוגיות שלכם. כך שנראה שזה הזמן שבו כולם מנסים להנעים לכם את הזמן ולהראות לכם עד כמה אתם פופולאריים בעיני האחרים ובעיקר בעיני הקרובים לכם. גם אם לא תמיד העובדות באמת משמחות אתכם, הרי שזה הזמן עבורכם לקחת פסק זמן ולבדוק עם עצמכם מה אתם באמת מרגישים כלפי האירועים האחרונים ובהתאם לכך להגיב.

בתולה


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית השותפויות, כך שזה הזמן שלכם לבדוק את כל הסמוכים אליכם ובעיקר במישור המקצועי כיוון שנראה שלעיתים מעודף פרפקציוניזם, אתם נוטים להבריח את האנשים שאתם יכולים להיעזר בהם להמשך. נסו להיות גמישים יותר עם הקרובים לכם ולקחת בחשבון שהכוכב המקושר איתכם מרקורי עומד להיכנס לנסיגה מסוף פברואר ועד למחצית חודש מרץ, ולכן אין זה הזמן להחלטות משמעותיות.

מאזניים


מבחינה מקצועית, זוהי תקופה מצוינת לחזק את עצמכם ברמה האישית ועל ידי כך - לגרום לאחרים להעריך אתכם יותר ויותר. ייתכן ועכשיו, עם כל תקופת הנסיגה ועד לסוף חודש מרץ, תרגישו שאין הדברים זורמים כמו שאתם רוצים, אך זה הזמן בשבילכם לתפוס קצת מרחק ולעשות לעצמכם סוג של חשבון נפש על מנת לבדוק מה עוד אתם יכולים לעשות שעוד לא עשיתם כדי להיות מתוגמלים כראוי.

עקרב


בתקופה האחרונה, אתם חשים בקשיים מתגברים בגלל העובדה שסטורן, הכוכב שגורם לקחת אחריות, נמצא במזל שלכם ומביא אתכם לעיתים עד לקצה כל הדברים שאתם חייבים לקחת עליהם אחריות. אל חשש, אין מצב שבו תתחמקו ולא תמשיכו בתוכניותיכם, אך אתם מרגישים שאתם משלמים מחיר די כבד בגלל תוכניותיכם. מומלץ לכם להיות יותר רכים עם הקרובים לכם שנפגעים לעיתים מלשונכם החדה שמשתלחת בהם.

קשת


נראה שאיבדתם את הסבלנות האישית שלכם כלפי האנשים הקרובים לכם, ואתם נוטים להגיב באופן מיידי ולעיתים בצורה ישירה מדי שיכולה להרתיע את הקרובים לכם. נכון שאתם מרגישים עצבניים מתמיד בגלל אירועים שונים שאין לכם שליטה עליהם, אך מסעירים אתכם מאוד. למדו לקבל את הכל במינונים הנכונים. זה גם הזמן ללמוד לשמור על פרופורציות ולהישאר מאוזנים.

גדי


בתקופה האחרונה, אתם עוברים משינוי לשינוי, ונראה שלא תמיד יש לכם זמן לעכל את המתרחש. מבחינה כספית, זהו זמן מצוין לדחוף עצמכם מקצועית ובעיקר דרך חברים ולא דרך אנשי שיווק מקצועיים. נראה שאתם בפני התחלות חדשות אם כי אתם בנטייה הטבעית שלכם עדיין מרגישים תסכול מדי פעם, כיוון שלא הכל מתרחש בהתאם לתסריט הראשוני שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש