עבודה ישראלית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/2/2013 09:11 ● ערב ערב 2590
בניה, אדריכלות ועיצוב מהמומחים בתחום
עבודה ישראלית

כשמדובר בבניה, אין להקל ראש - יש ללכת לאנשים הכי מקצועיים בתחום. כזו היא חברת 'עבודה ישראלית', בהנהלתו של אליהו טויל, 13 שנה בתחום הבניה ובעל העסק מזה חמש שנים.

אליהו טויל הוא קבלן בניה ושיפוצים (עוסק מורשה) מקצועי ומנוסה. לצדו, אשתו המקסימה שיר - הנדסאית, אדריכלית ומעצבת פנים. שניהם יחד נותנים את המענה המושלם לבניה, משלב שלד ועד גמר.

'עבודה ישראלית' נותנת שירות לפרטיים, ציבוריים, מוסדות ובתי מלון.

החברה נותנת מענה לעבודות אינסטלציה, חשמל, תוספות בניה, עבודות גבס מיוחדות, מסגרות, צבע, גינות, חצרות, בריכות, עבודות טיח, תכנון ובניית וילות, ליווי אדריכלי כולל הדמיות, עיצוב פנים.

'עבודה ישראלית' חרטה על דגלה שירות, אמינות, עמידה בלוח זמנים וכן שימוש בחומרים ובמכשור הכי מתקדם, מקצועי, איכותי וחדיש שיש. אליהו: "באמתחתנו כל סוגי המכונות לכל הצרכים, כל סוגי החומרים והמוצרים, לדוגמה – מגוון רחב של צנרות, חומרי איטום מהמובילים שיש. ובקיצור – כל דבר שניתן לחשוב עליו.
אצלנו השמיים הם הגבול".

לגבי טרדנים בעיצוב לשנת 2013, מספרת לנו שיר האדריכלית:
"יש חזרה ברורה לצבע הלבן, אם זה קירות ואם זה מטבחים. חיפוי אבנים בגוונים חמים עדיין בתמונה עמו גם עץ - דק. הטפטים גם הם נראים. אלמנט הזכוכית ההייטקיסטי, בשילוב גווני אפור, המשתלבים יפה עם חום ולבן אותם הזכרנו לעיל. בעצם חיבור בין חדש לישן. באמתחתנו אלמנטים עיצוביים בלעדיים הכוללים: תקרות נמתחות – מבריקות, בצבעים שונים, בשילוב הדפסות ציורים, משחק תאורת לדים וספוטים. הקיר הלבן מתמזג עם עיצוב התקרה על ידי הזרקות צבע מיוחדות. הרצפה לא לבד במערכה הזו, אליה נוסף גם אלמנט האפוקסי – בעזרת יציקה, בגוונים רבים לבחירה. אך יש לציין ולומר, שבחירת העיצוב נעשית ביחד עם הלקוח ובהתאם לרצונו".

השניים מסכמים ואומרים: "הלקוחות יכולים להיות רגועים, הם לא צריכים לדאוג לאף בעל מקצוע ובכלל, כי הם בידיים טובות, אנו נעשה הכל עבורם".

פסח קרב, ואיתו המחשבות על שיפוצים, חידושים. אז במיוחד לרגל החג – 'עבודה ישראלית' יוצאת במבצע: על עבודת שיפוץ כללי – 50% הנחה על עבודת האדריכלות.

'עבודה ישראלית', לקביעת פגישה: 0522710120.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש