דיוה אין דה סיטי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/2/2013 09:12 ● ערב ערב 2590
תארו לכם מכון יופי שכולל טיפולי ציפורניים ופנים אבל ממוקם במקום מרכזי ועם זאת בעל מאפיין אינטימי. אתם עורכים קניות ועל הדרך נכנסים לקבל טיפולי יופי. זה לא חלום, זו מציאות. ברוכים הבאים לרשת הקונספט הראשונה בארץ 'דיוה אין דה סיטי' הממוקמת ב'פארק הקרח'. ועוד לא אמרנו מילה על האירועים במקום...
דיוה אין דה סיטי

היום, בעידן הדיגיטלי המהיר, לא תמיד יש זמן לטיפולי יופי. כאן נכנסת רשת 'דיוה אין דה סיטי', שחשבה בדיוק על האנשים העובדים ומספקת להם את טיפולי היופי על הדרך תוך כדי בילוי וקניות. הכירו נא את רשת 'דיוה אין דה סיטי', הממוקמת ב'פארק הקרח' באילת, חנות הקונספט הראשונה בארץ ברשת חנויות קונספט ביוטי אקספרס - טיפולי טיפוח אקספרס על ידי מוצרי פטנט במחירים נוחים, ברמה אירופאית ובאיכות ללא פשרות. אני, רבותיי, מכורה למקום: החל בעיצוב המדהים בצבעי שחור וורוד, התאורה שבחלקה מאפשרת טיפול אינטימי, ובחלקה מאירה את הצבעים המדהימים של המקום המזמין, הלקים הצבעוניים, הנקיון והאסתטיקה, העבודה הסטרילית, האפשרות לשבת בו זמנית עם חברה, לנהל שיחה, לצפות במופע על הקרח ועל הדרך לקבל פדיקור רפואי, טיפול פנים או בניית ציפורניים בג'ל. מה אומר ומה אוסיף, פשוט תענוג.

תמונת כתבה


"דיוה אין דה סיטי' הינה רשת צעירה שנפתחה לפני חצי שנה. הרשת החלה עם שני קונספטים: חנות סגורה כמו שיש באילת – בה מקבלים את כל הטיפולים תחת קורת גג אחת, והשני – דוכנים", מספרת מיה ארזי-בראניקס, מנכ"לית הרשת, "לפני כחודש, הגענו להחלטה להפסיק עם קונספט הדוכנים, מהסיבה שאינו יכול לספק אינטימיות ללקוחות הדוכנים, כי בסופו של דבר, מעבר לטיפולי ציפורניים, אנחנו מעניקים גם טיפולי פנים, ובמקום פתוח לקהל, לא כל אישה מרגישה בנוח לשבת בדוכן ולעשות טיפולי פנים. אי לכך, אנו ממשיכים רק עם קונספט החנויות הסגורות – כמו זה הקיים ב'פארק הקרח' באילת'. בקרוב מאוד ייפתחו עוד חנויות קונספט – ברחובות, בראשון לציון, בחיפה ובבאר שבע".

אילו טיפולים מקבלים ב'דיוה אין דה סיטי'?
מיה: "טיפולים מלאים לציפורניים שכוללים בנייה, לק ג'ל, מילוי. יש באמתחתנו את הטרנדים הכי חזקים לקיץ ולחורף השנה – ה'מטאליק' - הציפורניים המטאליות – ציפורני מראה מבריקות. מדובר בהדבקה של ציפורן מטאלית על הציפורן הטבעית, גם בידיים וגם ברגליים. זה טרנד מאוד מיוחד ומעניין. הציפורניים מגיעות בצבעי כסף, זהב, וורוד, תכלת וסגול. טיפולים נוספים אותם אנו עושים הם: פדיקור רפואי, פרנץ' קבוע (שמחזיק עד שלושה שבועות), מניקור, טיפולי פנים – במסכות של 'לאורקס' – בננו-טכנולוגיה – למיצוק העור כשהתוצאה היא מיידית, כל הקמטוטים הקלים נעלמים, הקמטים העמוקים מטשטשים, הטיפול מקנה אפקט זוהר מיידי לפנים. אנחנו עוסקים גם באיפור – מאפרים לאירועים במקום וכן מוכרים מוצרי איפור מקצועי ברמה גבוהה מאוד של יוסי ביטון. כמו כן מתבצעת מכירת מוצרי ציפורניים וטיפוח עור".

תמונת כתבה


אירועים במקום?
"דבר נוסף שאנו עושים במקום הוא מסיבות (עד 20 איש) – יומולדת, בת מצווה, רווקות, ימי כיף, גיבוש וכד'. לדוגמה, בחורה שמתחתנת, ומביאה את כל החברות שלה, אנו סוגרים עבורן את כל הפינה של הטיפוח – פנים, ידיים ורגליים, עם מוסיקת רקע וכיבוד קל, שתיה, שמפניה. מסיבות ערב מתקיימות משעה 20:00 ויכולות להימשך עד חצות או 1:00 בלילה, ללא הגבלת זמן, ואילו מסיבות אחר צהריים – נמשכות על פני שעתיים בשעות אחר הצהריים.

מבצעים?
"יש תמיד, כדאי להתעדכן בהם באתר האינטרנט שלנו - www.goldenas.co.il . עכשיו למשל יש מבצעים על מוצרי 'לאורקס', ובסוף החודש ייכנס מבצע חדש – סטנד לקים מקצועי (ארבע קומות) עם 15 לקים – ב- 250 ₪, מתנה נוחה ושימושית לשים בה את כל הלקים המפוזרים בבית".

הנחות לאילתים?
"ודאי. לאילתים על כל הטיפולים – 10% הנחה".

'דיוה אין דה סיטי' – סניף אילת. פארק הקרח, קאמפן 8, טלפון: 08-8529123.


חדשות אילת