תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 20/2/2013 09:48 ● ערב ערב 2590
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי לנסיגה במזל שלכם, עובדה שתגרום לכם להיות זהירים יותר מהרגיל בהתנהלות הכללית שלכם מול האחרים.

דגים


אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה עמוסה באירועים. נראה שלאט לאט אתם מקבלים כוחות ומרגישים את היכולת שלכם להשפיע על אחרים. מבחינה כספית, אתם עדיין נמצאים בתקופה של חוסר וודאות וזקוקים לקבלת תשובות משמעותיות מאחרים על מנת שתדעו כיצד להמשיך ולפעול בתוכניותיכם. חכו לסיום הנסיגה במזל שלכם ולאחר מכן הדרך עבורכם סלולה.

טלה


בתקופה הקרובה, תרגישו מחוברים מאוד לצורך שלכם להבין את עצמכם ואת המניעים שלכם בהתנהגות במצבים אישיים ובמיוחד במצבים לוחצים. מאחר ויש לכם נטייה להיות אימפולסיביים לעיתים קרובות, הרי שזהו זמן מצוין לומר לעצמכם לא להגיע להחלטות פזיזות, אלא לחכות עד אשר תהיו בטוחים בתחושותיכם ובהתאם לכך להחליט כיצד אתם פועלים. אל תתנו לצורך שלכם בחופש לפעול ללא תכנון מפורט.

שור


אתם נמצאים בתקופה מעולה מבחינה חברתית תקופה בה יש לכם יכולת לבנות את המעמד החברתי שלכם מחדש. גם אלה מכם שלא נמצאים בסיטואציה שבה אתם יכולים להחליף חברים וחברה, הגיע הזמן שלכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהחליט כיצד ואיך אתם רוצים לבנות את הסביבה המעמדית והחברתית שלכם. מבחינה מקצועית, ייתכן ותדרשו לעזור לחברים ומומלץ לכם להשקיע בכך את מלוא האנרגיה.

תאומים


מבחינה מקצועית, זוהי תקופה מצוינת לחדש את ההתעניינות שלכם בתחום העבודה וזאת לאחר תקופה קצרה שבה העדפתם לעסוק בצרכים האישיים שלכם, ופחות בצרכים המקצועיים. ייתכן וסף הסבלנות שלכם יהיה נמוך מהרגיל השבוע, וזאת בגלל העובדה שכוכב התקשורת המקושר עם המזל שלכם נמצא בנסיגה, ותקופה כזו תמיד גורמת לכם לחוסר יציבות וודאות. חכו עד לסיום הנסיגה בסוף החודש.

סרטן


זהו זמן שבו יש לכם יכולת להיות בקשרים טובים עם אנשים ממקומות הרחוקים ממקום מגוריכם. כמובן שעובדה זו יכולה לעורר אצלכם התרגשות ואף שאיפה להגיע למקומות חדשים לכם ברמה האישית והמקצועית. נסו ללמוד על התחומים החדשים כמה שיותר ובדרך זו להתקרב למי שתחשבו שיכול לעזור לכם. בין לבין, השגיחו שבמקום העבודה שלכם תובנו כראוי, כיוון שאתם צפויים לשינויים מפתיעים ומרחיקי לכת.

אריה


זוהי תקופה מאוד חשובה עבורכם, כיוון שהיא זו אשר תקבע מבחינה אישית ומקצועית את המשך דרככם. מאחר ואתם מקושרים עם חו"ל, הרי שייתכנו נסיעות פתאומיות ובלתי צפויות. בדקו טוב עם עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך את דרככם, כיוון שגם הנושא הפיננסי יעלה ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם מכוסים מבחינה כלכלית במקסימום היכולת שאתם מסוגלים לה.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינה אישית ומקצועית ובכל רמה אפשרית. בתקופה הקרובה, אתם שרויים בזמן מאוד משמעותי שהוא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, וזוהי תקופה מאוד טעונה עבורכם כיוון שהיא גורמת לכם לחשבונות נפש עם האנשים הקרובים לכם. מאחר ויש לכם נתינה גבוהה מאוד ולעיתים אף יותר מדי, נראה שהפעם חשבונות הנפש יגרמו לכם לפעולה ולעשייה.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים את הקשיים העיקריים בחייכם בתחום העבודה. אתם רוצים לקדם את עצמכם, אך לא תמיד הדבר ניתן לכם. זה הזמן לנסות ולחפש מקומות חדשים שבהם תרגישו שאתם יכולים לדחוף את עצמכם בהתאם לכישורים שלכם. גם בנושאי בריאות זהו שבוע שבו חשוב שתקפידו על כל נושאי התזונה והבריאות כיוון שייתכן ותרגישו חולשה וחוסר באנרגיה.

עקרב


בשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש הקרוב, נראה שתרגישו הפוגה מסוימת בקשיים שנראה שאתם עוברים, וזאת בגלל העובדה שיש ריבוי כוכבים בבית היצירה והתחביבים שלכם. יהיה לכם צורך להעשיר את עצמכם מבחינה אישית ורגשית ותרשו לעצמכם לצאת ולבלות במקומות מעניינים המנוגדים למסלול חייכם הרגיל. זהו זמן מעולה לנסות תחומי עניין חדשים.

קשת


כבר תקופה מאוד ארוכה שאתם חשים שאתם צריכים לשאת בעול ולעיתים מאוד קרובות ללא כל עזרה מאנשים קרובים. נכון שחשוב לכם להיות בסדר, אך נראה שאתם חייבים לשמור על פרופורציות מתאימות ולא לתת לאחרים לקחת מכם את האנרגיה שלכם עבור עצמם ולהשאיר אתכם מרוקנים. טוב הלב הטבעי שלכם לפעמים מצוי בעוכריכם ולכן חשוב מאוד להרשות לעצמכם לקחת פסקי זמן ליצירה והנאה.

גדי


תקופה חשובה ומעניינת שבה תוכלו להרשות לעצמכם לעבור ממקום למקום גם אם הדבר כרוך בשינוי מקום מגורים בצורה ספונטנית. מבחינה פנימית, אתם מרגישים צורך עז לשנות את הסביבה הטבעית שלכם ולכן במידה ואתם לא יכולים לעשות זאת בצורה דרסטית, מומלץ לכם לשפץ ולשדרג את הקיים וכך גם תוכלו לקבל תמיכה ועזרה מהסביבה וגם תיהנו מתחושה של התחלה חדשה.

דלי


מבחינה כספית, זוהי תקופה שבה אתם נדרשים להדק את החגורה ולחשוב כיצד אתם יכולים להתנהל מחדש. נראה שההוצאות שלכם מרובות כך שאתם חייבים לנקוט בחשיבה אחרת. ייתכן ואתם צפויים למעבר מקום מגורים בשנה הקרובה ולכן הנושא הכספי יקבל חשיבות מרבית. אל תחליטו החלטות כלכליות לבד אלא מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע לקבלת חוות דעת.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש