ניקה ריחני - עיצוב שמלות כלה וערב

מאת: אביבה דקל ● 20/2/2013 16:09 ● ערב ערב 2590
מתחתנת? מזל טוב. חולמת על דוגמה מסוימת של שמלת כלה או שאין לך בכלל מושג ממה מתחילם?. אל דאגה- ניקה ריחני תייעץ, תכוון, תעצב ותוציא אותך ליום הכי מאושר בחייך ככלה הכי יפה שאפשר. וגם שמלות ערב לכל מטרה תמצאי כאן
ניקה ריחני - עיצוב שמלות כלה וערב

המקום הנכון למצוא בו שמלת כלה מדהימה או שמלת ערב בעיצוב מיוחד לאירוע מיוחד הוא אצל ניקה ריחני.
ביקור בסטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב של ניקה הוא חוויה מיוחדת, כאן תוכלי להזין עיניך בשמלות המרהיבות שבעיצובה, מהאביזרים הנלווים והתכשיטים, להקשיב למה שניקה מייעצת, שכן אפשר לסמוך עליה שתעזור לך לבחור את השמלה שתהלום אותך ביותר ותתאים אותה בדייקנות לגופך לפי הסגנון האישי שלך.
אצל ניקה מבחר גדול של שמלות ערב לכל אירוע - לבנות המשפחה של הכלה,לאם הבר/ בת מצוה, מסיבת סיום של התיכון או כל אירוע אחר בו את רוצה להדגיש את נוכחותך או פשוט להיראות אלגנטית ברמה אחרת, בהתאם לאופייך ולאישיותך..
השמלות עשויות ממגוון גדול של בדים בצבעים מרהיבים ובגזרות מיוחדות - שמלות ארוכות,קצרות צמודות ונופלות, כל מה שיעלה בדמיונך תוכלי למצוא כאן.
מומלץ לכלה להגיע חודש או יותר לפני מועד האירוע בכדי לאפשר עיצוב בתפירה אישית, בגיזרה הנכונה שתדגיש את קווי הגוף שלה באופן מוצלח ומחמיא. .מעבר לתפירה בעיצוב אישי, ניקה דואגת לחדש את הקולקציה בהתאם לטרנדים עכשוויים ברמת הגימור הגבוהה ביותר תוך הקפדה וירידה לפרטים הכי קטנים, והכל מבדים יוקרתיים, רכים ועוטפים. בכדי לתת מראה עשיר יותר לכל שמלה, משתמשת ניקה באבני סברובסקי, תחרות חלקות או משובצות או באלמנטים מיוחדים אחרים שנכנסים לאופנה בכל שנה. ביום החשוב בחייה מקבלת הכלה גם תכשיטים מיוחדים ואיפור מקצועי.
ניקה מלווה את הכלה לפני האירוע לאורך כל הדרך בייעוץ המקצועי למראה הכללי, שמלה, תכשיט מתאים, איפור - עד לחופה והחלפת השמלה.

"מגוון העיצובים הרחב ויכולות הביצוע הגבוהות, זה שילוב שמאפשר לכלה שלי לזרום עם הדמיון שלה ולהעביר את שמלת חלומותיה מן הדמיון אל המציאות. החלום שלך הוא הצלחה שלי בשמלה שכולם יזכרו..." אומרת ניקה ומוסיפה "תודה לאלוהים שזימן לי לשמח כלה ..."

הנך מוזמנת לקבוע פגישה בטלפון 054-8166808 ולבקר בסטודיו של ניקה.
אפשר גם להיכנס לאתר ולהתרשם : WWW.NIKAREHANI.CO.IL


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש