טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 20/2/2013 16:35 ● ערב ערב 2590
סיפור אמיתי- מחדר עבודתה של קוראת בקלפים. יעוץ והכוונה אישית וזוגית על פי מסרים וידע רוחני. מאת: רחל ארז
טור טארוט

מגיעה אלי לייעוץ בחורה הלבושה באופן מאוד נועז. גופיה שחושפת הכל ולא משאירה דבר לדמיון.
בדרך כלל מי שמעוניין לפגוש אותי, מתקשר באופן עצמאי וקובע, הפעם מי שהתקשר אלי היה פקיד בבנק שקלט מצוקה מסוימת והוא לא יכול היה לטפל בעניין. הוא הפנה אותה אלי.
נערה יפה להפליא. עיניים בהירות גדולות, מבט צלול, חסרת מנוח מביטה בי לסירוגין, ישובה על קצה הכסא. אני טורפת את הקלפים ומתבוננת בה. הקלפים מספרים לי משהו שהוא מעבר לכל הגיון בריא או נורמאלי במושגים הארציים היומיומיים שלנו. אני ממשיכה לחטט בקלפים ועדיין בוחרת שלא לפנות אליה. לא מדברת, פשוט מחפשת חיזוקים ואינפורמציה נוספת.
"את דתייה מרקע דתי ביותר", פניתי אליה ספק בשאלה ספק כעובדה. התבוננתי בה על מנת שאוכל להמשיך, אך הנערה הביטה בי בפחד נוראי, קמה מכיסאה וברחה תוך מלמול דברי התנצלות.
דבר כזה מעולם לא קרה לי, במשך קרוב לשלושים שנות עבודתי בתחום. בדרך כלל האדם שמגיע אלי יושב מולי במתח ומצפה לשמוע את אמרי פי, אבל מעולם לא קרה שמישהו קם ובורח. היא פשוט נסה על נפשה.
כעבור ארבע שעות לערך היא מגיעה אלי עייפה, רעבה ואבודה ומספרת לי: "ברחתי מהבית. את צדקת, אני מבני ברק".
בת כמה את? שאלתי בזמן שחיבקתי והושבתי אותה. הצעירה, למרות גופה המפותח, הייתה בגיל ההתבגרות, נערה צעירה המתבגרת בעולם דתי- חרדי, שהתמרדה באופן קיצוני וברחה "לחיות חיי פריצות באילת", ככה הגדיר זאת אביה בפני.
"אני יודע שהילדה שלי ילדה טובה שהשתבשה עליה דעתה", המשיך בטון סבלני את רצף דיבורו.
הילדה הייתה ילדה טובה בסך הכול, שקלטה מסר לא נכון ובחרה לברוח. היא שמעה את אביה מדבר עם חברו על שידוך בן השכן, והיא הייתה בטוחה שמדובר בה ושמעוניינים לשדך אותו לה. כשהילדה הבינה שאביה דיבר עם חברו על שידוך ביתו של החבר עם בן השכן, היא התרצתה, התחרטה, והתנצלה בפני אביה.
כשראיתי את הסבלנות של ההורים כלפי ביתם, חשבתי כמה חוכמה יש בהם. במקום לכעוס, לצעוק, או לקלל, הם פשוט ליטפו, חיזקו והזכירו לה כמה היא יקרה, חשובה ואהובה עליהם. איזה כוחות נפש צריך במצב כזה כשהילד שלך בורח פשוט להמשיך לאהוב אותו ולהתייחס אליו בחמלה כזו.
כשדיברתי עם אביה, הוא השאיר בי רושם עז. ברור לי שהילדה חזרה הביתה, כי זהו מקומה, ושם אוהבים ותומכים בה מאוד עד בלי גבול....


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש