התאמת מזל החודש דגים עם כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 6/3/2013 14:54 ● ערב ערב 2592
התאמת מזל החודש דגים עם כל המזלות

שלום לכם ....



נושאי זוגיות לצורותיה השונות הם הנושאים הנשאלים ביותר על ידי האנשים. ולכן, כדי להיענות לבקשת רבים מכם, אפרט קצת יותר בכל חודש על התאמת מזל החודש לשאר המזלות.

ההסבר הוא כללי, ואני מזכירה לכם שכדי לדעת ולהחליט בנוגע לזוגיות הפרטית שלכם, מומלץ לכם לעשות הצלבת מפות אישיות ורק אחר כך להגיע להחלטה.

דגים עם דגים -

שני מזלות אלו מקושרים עם רגש, אכפתיות ואמפתיה. זוהי זוגיות אינטנסיבית כיוון שלמזל זה יש את היכולת להרגיש האחד את צורכי השני. חובה לציין שהרגישות ההדדית תהיה מוגזמת עם נטייה לסחיטה רגשית. חשבו פעמיים!

דגים עם טלה –

זו מערכת יחסים כמעט בלתי אפשרית. לטלה אין סבלנות לבכיינות ולדרישות המוגזמות של הדגים. ואילו הדגים מצידו תמיד ירגיש שאינו מגיע על סיפוקו. בסופו של דבר זוהי מערכת מתסכלת וסוחטת אנרגטית. לא מומלץ!

דגים עם שור –

זוהי מערכת יחסים שאמורה להצליח. הדגים הרגיש והפגיע זקוק לשור היציב והפרקטי. לשור יש יכולת לתעל את האנרגיה הרגשית המתפזרת של הדגים ולהביאה למקום הנכון. מומלץ מאוד!

דגים עם תאומים –

זוהי מערכת שנולדה להיות חסרת יציבות. הקצב הטבעי של שני מזלות אלו שונה לחלוטין. הדגים איטי והססן ואילו התאומים מהיר וחסר סבלנות. שני מזלות אלו לא יתאחדו אלא אם כן גורמים חיצוניים יכריחו אותם לכך... לא מומלץ !

דגים עם סרטן –

מערכת יחסים זו עשויה להצליח כיוון שכל אחד מהצדדים יישען על הצד שכנגד ולא ישאף לעצמאות אישית. הם משלימים האחד את השנייה בצרכים וירצו להיות תמיד ביחד עד כדי תלותיות... מומלץ למי שזקוק לזוגיות צפופה...

דגים עם אריה –

זוהי זוגיות שכמעט לא תמצאו בשום מקום ואם היא כבר קיימת, היא תהיה מושתתת על העובדה שהאריה ינסה לנהל את הדגים. סביר להניח שגם יצליח, ואולם הדגים ירגיש תמיד קורבן ומריר ביחסים. מומלץ למי שאוהב יחסי סאדו – מאזו...

דגים עם בתולה –

זוהי מערכת יחסים מעניינת כיוון שיש בה השלמה של האחד עם צורכי השני. לדגים הרגשי יש יכולת להעניק את הרגש שמזל בתולה זקוק לו כדי להרגיש משוחרר ולכן, שני מזלות אלו ישלימו בהתנהגות שלהם, את החסכים ההדדיים. מומלץ !

דגים עם מאזניים –

בדרך כלל לא תמצאו אותם יחדיו אלא אם כן הם נמצאים בעבודה ועסוקים בהכנת פרויקט משותף. אין ביניהם מכנה משותף כך שנדיר שימצאו נושאים משותפים שיחברו אותם יחדיו בקשר זוגי.
לא מומלץ !

דגים עם עקרב –

קשר זה עשוי להיות מעניין במיוחד ואפילו מוצלח. עוצמות הרגש לא יפחידו האחד את השני ולהיפך, שניהם יוכלו להעניק את המרחב לעוצמות הרגש השופעות משני מזלות אלו. מומלץ!

דגים עם קשת –

זהו קשר עם משיכה מינית גבוהה כיוון ששני אלו ירצו לשנות האחד את השני ואולם לאורך זמן, יווצרו מלחמות אישיות כשכל אחד ירצה להוביל ולנהל את העניינים. בסופו של דבר, הקשת ירים ידיים וייסוג, והדגים ירגיש קורבן. לא מומלץ!

דגים עם גדי -

שילוב שני מזלות אלו הינו כמעט המוצלח ביותר מבין כל השילובים. שני מזלות אלו זקוקים זה לזו כדי שיוכלו להביא את מקסימום הרגש שלהם למיצוי. הגדי היבש משהו זקוק לדגים שיאפשר לו להוציא את הרגש החבוי. מומלץ ביותר!

דגים עם דלי –

הדגים המקושר עם אלמנט מים לא יבין את הצרכים של הדלי המקושר עם אלמנט האוויר ועל כן חיכוכי הדעות יפרצו מייד. לדלי אין את העומק הרגשי לו זקוק הדגים. מוטב לכם לא להיכנס מראש לקשר ובכך למנוע מעצמכם עוגמת נפש. לא מומלץ!

בברכת שבוע טוב
צילה שיר אל
0522248626


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש