לורד אריסטו יקר שלום רב

מאת: או-מד מדיקל ● 6/3/2013 14:59 ● ערב ערב 2592
לורד אריסטו יקר שלום רב

אני מעריצה קבועה של המדור שלך ב'מה נשמע'. אמי שולחת לי אותו מדי שבוע לחיפה, בה אני חיה היום עם בעלי והבת הקטנה שלנו. אני עובדת כמנהלת חשבונות, ובעלי - רופא בכיר. אפשר לומר שיש לנו את הכל, אבל אני כלל לא מאושרת. לפני נישואינו, בעלי ואני יצאנו במשך שמונה שנים, ועכשיו אנו נשואים כבר ארבע שנים. בעבר שקלתי כ- 125 ק"ג, אבל עבורו אני מושלמת. אני לעומתו, לא השלמתי עם איך שאני נראית והחלטתי לקחת לעצמי מדריך כושר אישי. במשך שנה עבדתי איתו קשה והשלתי מעצמי 45 קילוגרם. קרה לי נס: משמנה שכולם אומרים לה כל הזמן "חבל, פנים כאלה יפות, את חייבת לרזות", למצב שאנשים לא מזהים אותי ברחוב, וכשאני מזדהה, הם נופלים מהרגלים: "אלוקים, את מהממת", ואכן אני חייבת לציין זה עושה טוב בלב, אבל כמו תמיד, עם כל טוב, חייב להיות גם לא טוב. התאהבתי במדריך הכושר החתיך שלי, בן ה- 25, הוא עורר בי תשוקה עזה שמעולם לא הייתה לי עם בעלי, והוא הביא אותי לפסגות של אושר. כמובן שכרגע אף אחד לא יודע כלום, זה סוד גדול, כי המשפחות שלי ושל בעלי לא יאהבו זאת בלשון המעטה, וגם אצל מאמן הכושר בטוח שלא יהיה קל, כי הוא דרוזי. אני גדולה ממנו בשש שנים, וזה ממש לא משנה לי. הוא אומר לי: "את האהבה הגדולה בחיים, ואני אלחם גם במשפחות וגם בבעלך, את תהיי אשתי". אז כן, הכל נשמע מהמם, אבל מה באמת הולך להיות? בעלי אוהב אותי, הוא גבר מדהים, חכם, עשיר, אבל אין לי לא אהבה אליו ולא תשוקה. יש לי בת ממנו ובטחון, אבל עם מאמן הכושר יש סקס מטורף, המון אהבה, הוא עושה אותי מאושרת, אני כל הזמן מרגישה בעננים. אז מה אם הוא איש פשוט, לא גאון, מלא בחובות... אני מאוהבת ויש לי מספיק כסף עבור שנינו. הפגש עמדי בבקשה ותגיד לי מה עלי לעשות. אני מאוד מעריכה אותך בגלל היותך אדם מפרגן, איש העולם הגדול וידוע כאיש שלא ישפוט אדם לרעה בגלל היותו לא יהודי. מחכה לתשובה ולפגישה עמך. יעל (שם בדוי)

יעל יקרה, קיבלתי את מכתבך ועכשיו, לאחר פגישתנו, אני יכול בהחלט לומר לך את עתידך. לפי הקלפים וגם לפי התקשור עם הנשמה של סבתא שלך, את ובעלך תתגרשו, גם כי הוא יודע על הרומן שלך וגם כי בתורה כתוב במפורש שאשת איש נואפת תגורש מעל פני בעלה ותהיה אסורה עליו ועל בועלה כנאמר בעלה ובועלה. אבל את כמובן תבחרי כן להינשא, ותוך פחות משנה, את ומאמן הכושר תנשאו. את הילדה את תעבירי לידיו של הבעל, ויהיו לך זכויות ביקור. לצערי, מאמן הכושר לא יעמוד בלחץ המשפחה שלו ויתעורר מהקסם שבהתאהבות. לאחר הלידה של התינוקת השניה שלך, תשמיני שוב וזה יגרום לו להתרחקות ממך.

אני איש פתוח, זה נכון, ואני יכול להבחין בין תשוקה ובין תבונה, אבל מנסיוני, תבונה היא לתמיד ותשוקה היא לזמן ממש קצר. מה שבטוח, לאחר הגירושים השניים ממאמן הכושר, תהיה לך תבונה רבה יותר. בעלך הוא עילוי אנושי, ואין אדם שיכול לספק את הכל, אבל בגלל התשוקה, את לא יכולה להבין את הטעות שעשית, ואישה שבגדה בבעלה, אין מה לעשות, אין דרך חזרה, זה בלתי נסלח. כשגבר בוגד, זה חמור מאוד, אבל גברים תמיד היו בוגדניים, הם ציידים, אבל אישה - זו בגידה מהלב, אישה לעולם לא תבגוד סתם. לא משנה כמה החיים יותר פתוחים היום, תמיד עדיף לבנות יחדיו עם אישך את תשוקתך. את בחרת לרעות בשדות זרים. אני מצר ראשית על הבת שלך, על משפחתך, על בעלך וגם עלייך, כי אימא חייבת תמיד לראות את טובת הילדים לפני עצמה, ואת בסיפור הזה שכחת את כולם. אז עכשיו את רזה, יפיפייה, אבל למרות שכרגע זה לא נראה כך, תישארי מאוד פגועה ובודדה כשתתעוררי ותביני איזו טעות הבאת על עצמך.

מאחל לך כל טוב ואמן שאלוקים ישמור עליך. שלך לורד אריסטו 0523255765 מדיום המילניום, מתקשר ויועץ בכל תחומי החיים, ואל תשכחו - לכל תושבי הדרום, עקב המצב הכלכלי, אני מפרגן לכם - הורדתי מחירים ב- 50%. כולם מוזמנים.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש