הוילונות שישנו לכם את חדרי הילדים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 7/3/2013 15:24 ● ערב ערב 2064
לכאורה זו רק חתיכת בד, אלא בכל הקשור לחדרי ילדים לוילון יש השפעה גדולה. לא רק כפריט עיצובי אלא בעיקר כמה שמשרה את האווירה בחדר
הוילונות שישנו לכם את חדרי הילדים

אם תכנסו לחדר ילדים יהיה זה הוילון שיצוד מיד את עינכם ולו רק בגלל העובדה הפשוטה- הוא זה שמשרה את האווירה בחדר. אם הוילון הוא צבעוני ועליז, האווירה בחדר הילדים תהייה כזו וליהפך, אם הוא קודר, כך תהייה גם האורויה בחדר הילדים. לכן כשאתם בוחרים וילון, תחשבו איזו אווירה אתם רוצים בחדר.

תמונת כתבה
עד כדי כך הוילון דומיננטי בחדר הילדים, שאם אתם רוצים לשנות את החדר, אין לכם צורך בהשקעה גדולה. די אם תחליפו את הוילון, את הצבע והמרקם, ולפתע תגלו שקיבלתם חדר כמעט חדש. ילדים קטנים אוהבים דברים מאוד ספציפיים, ומאוד שונים מאלו שאוהבים הוריהם או אחותם. על מנת לבחור נכונה וילונות לחדרי ילדים יש לקחת בחשבון מספר שיקולים. אחד מהם הוא כמובן טעמו האישי של הילד, שרצוי שיאהב את הוילון שיתלה לו בחדר. אל תתעלמו מטעמו של הילד אפילו הוא צעיר. זה חשוב להתפתחות בריאה של יכולת להחליט ולקבל אחריות ולגבש טעם אישי. רצוי כי וילון בחדר ילדים יהיה שופע בצבעים העזים המשלבים סצנות רוויות תנועה ואקשן. אם תוכלו למצוא את הוילונות עם דמויות הגיבורים האהובים על ילדכם – מה טוב. לצד מגוון עשיר של וילונות, צבעים ושלל דוגמאות, כיום, כל ילד יכול ליהנות מוילון שנתפר במיוחד בשבילו ואף מוילון בהדפסה אישית על הבד שתבחרו. סוג הבד בחדרו של הילד הוא חשוב מאוד, שכן חדרי ילדים מתלכלכים מהר מהרגיל והוילון ידרוש ניקוי בתכיפות גבוהה, ולכן רצוי לבחור בד קל לניקוי שניתן לכבס בכל מכונת כביסה ללא חשש להריסתו. מעבר לכך, מומלץ לבחור מוטות לוילונות המאפשרים הסרה קלה של הוילון, על מנת למנוע הסתבכות בעת ההסרה וההתקנה של הוילון לאחר הכביסה. דבר נוסף וחשוב לא פחות בבחירת וילונות לחדרי ילדים הוא הבטיחות. לכן, ההמלצה היא לא לשלב בחדרים אלו וילונות עם חוטים, כמו למשל וילונות הנפתחים באמצעות חוט מוביל. מעבר לכך, שימו לב כי הוילון אינו עשוי מבד PVC, המכיל בתוכו עופרת ואינו מומלץ למבוגרים ובטח שלא לילדיכם. אם אפשר העדיפו בד חסין אש או לפחות דאגו כי השכבה המאפילה של החלון תהא מבד כזה. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש