כשהישן הפך לחדש

מאת: אסטר שטרית ● 7/3/2013 15:30 ● ערב ערב 2064
כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם חייבים לשפץ את הבית אבל באותה נשימה גם הזכרתם לעצמכם שרצון יש אבל תקציב אין. אבל אז הגיע הטרנד החדש והמחדש שמערבב ישן בירוק ושמחה בשמחה ואת מי שלא יכולתם להרשות לעצמכם בחדש, קיבלתם במחודש. אבל למי אכפת העיקר החדש בעיניים
כשהישן הפך לחדש

כשמדובר בחידוש הבית, מהר מאוד עולות המגבלות הכספיות. כי עם כל הרצון להחליף את הארון או השידה בחדשים, לשנות את צבע הסלון או את דלתות המטבח, חידוש שווה כסף ובעידן חידוש החגורה זה לא תמיד פשוט וקל. אז מה עושים אם בכל זאת רוצים? הפתרון במצב כזה הוא לחדש את הקיים ולהפוך את הבית שלכם למודרני בין רגע. כך תחסכו לעצמכם כסף, תמחזרו את הרהיטים של עצמכם ותמנעו עוד אשפה. טוב לכם – וטוב לסביבה.

תמונת כתבה

קדימה , מחדשים

הרהיטים הקיימים בבית הם פריטים משמעותיים לעיצוב הבית בטרנד המחודש. כמעט לכל אחד בבית יש רהיטים עתיקים שנרכשו או ריהוט סנטימנטלי שעובר במשפחה, רהיטים מפוארים בעלי משמעות שעם השנים איבדו את המראה שלהם והגיעו למצב רעוע. חידוש רהיטים הוא הפתרון האידיאלי שמאפשר לנו להמשיך להשתמש ברהיטים ואף לקבל אותם בעיצוב חדשני שמשלב בצורה מושלמת את הריהוט הישן בחזות החדשה של הבית. יוצרים רהיט חדש - כדי לחדש את כל אותם רהיטים ישנים ולעצב אותם מחדש, יש לבחון את חלל החדר אותו אתם רוצים לשפץ ולהתאים את הרהיטים לסטנדרטים החדשים שתרצו ליצור. מבין הרהיטים בהם לא תרצו לעשות שימוש, לוקחים את העץ והמתכת ומשנים את צורתם לרהיט חדש. גם אם תפנו לנגר שיעשה לכם את העבודה – תשלמו לו רק בעבור העבודה ולא על החומרים. כך תקבלו רהיט חדש שיתאים לגודל והצורה שחיפשתם מבלי לזרוק ולקנות, עם חיסכון משמעותי לכיס. בנוסף, ניתן לחדש חלקי עץ ונגרות כמו רגליים חסרות, ידיות שבורות, משענותו וכדומה. חידוש של הדברים הקטנים שאתם בבית יכול להעניק את האווירה החדשה שחיפשתם לבית. צובעים את הרהיט- אם ברצונכם לשמור את הרהיט בצורתו, אפשרות נוספת היא לחדש אותו באמצעות צביעה וליטוש, הוספת טקסטורה חדישה שתהפוך את הרהיט מרהיט עתיק לרהיט מודרני. צביעת הרהיטים יכולה להעניק תחושת חידוש מוחלטת. בימים אלו, ניתן למצוא מגוון גדול של צבעים המאפשרים לצבוע את רוב סוגי הרהיטים, אפילו מפלסטיק.יש לשים לב כי לכל רהיט – צבע המתאים במיוחד בשבילו, רצוי להתייעץ בחנות הצבעים טרם הקניה. ריפוד רהיטים – הפתרון המושלם לחדש את הספה הישנה וליצור אווירה חדשה בחלל החדר. ריהוט רהיטים הינו תהליך המאפשר לרהיטים הישנים והמרופטים להתעורר לחיים חדשים, כאשר באפשרותכם לבחור את החזות החדשה שהרהיט יקבל. הרהיטים המתאימים ביותר לריפוד הם רהיטי הסלון הכוללים את הספות והכורסאות. מלאכת הריפוד מתבצעת באמצעות 'הפשטתו' של הרהיט והסרת הבד הקיים, והלבשתו בריפוד חדש שיעניק לו מראה חדש ויוקרתי. ישנם אינספור ריפודים בהם ניתן לעשות שימוש , החל מהקלאסיים ועד למודרניים ביותר. היתרון המשמעותי ביותר של ריפוד רהיטים הוא החיסכון הכספי המשמעותי ביחס לעלות רכישתו של רהיט חדש לחלוטין. מעבר לריפוד הרהיט, ניתן לפנות לבעלי מקצוע אשר משחזרים ומשפצים מערכות ישיבה, חלקי עץ וכדומה, מה שיביא את הרהיט לכדי שלמות בסיום העבודה. רסטר עשה זאת בעצמך - צביעת עץ ישן בצבעים אטומים חברת 'טמבור' מעניקה לכם מספר טיפים לצביעה מחודשת של רהיט: 1.נקה את המשטח מלכלוך ואבק. לטש את הצב הישן בנייר לטש עדין - רק כדי לחספס את השטח. הרחק את אבק הליטוש באמצעות סמרטוט או מברשת. 2.סתום חורים, סדקים ופגמים בצבע הישן במרק שפכטל 2000, דחוס את המרק בעזרת מרית והחלק למשטח חלק. המתן לייבוש מלא. 3.צבע שכבה ראשונה של פוליאור - לגימור מט-משי- או סופרלק - לגימור מבריק, והמתן לייבוש מלא. 4.לאחר הייבוש לטש בעדינות עם נייר לטש עדין. הרחק את אבק הליטוש וצבע שכבה נוספת. אין ללטש שכבה עליונה. 5.אם הצבע הישן במצב לא טוב, מתקלף וסדוק, יש להסיר את כל הצבע הישן בעזרת מסיר צבע טמבור ולצבוע כמו עץ חדש.

פרויקט יבנה הירוקה

ביבנה החליטו לחנך את הילדים במערכת חינוך איכותית וירוקה, ולהציב בעירייה את נושא איכות הסביבה בראש סדר העדיפויות שלהם. זאת הסיבה שהוחלט להקים בעיר כארבעה בניינים בעלי 152 דירות, ושני מגדלים בני 114 דירות לפרויקט 'יבנה הירוקה'. זהו פרויקט מגורים יוקרתי המציג תפיסת מגורים שונה, המשלבת בין אורח חיים ירוק לאורח חיים אורבאני. בראש הפרויקט עומדת חברת הבנייה 'צרפתי שמעון בע"מ', כאשר המטרה היא לבנות שכונה בעלת אופי ייחודי שיוצר על ידי כללי עיצוב אחידים בכל בנייניה. עקרונות של בניה ירוקה מלווים את הפרויקט לאורך כל הדרך, והם כוללים בין היתר מערכת פינוי אשפה פניאומאטית המרכזת את פינוי הפסולת הביתית לחלל הנמצא מתחת לפני הקרקע. בנוסף, יוצבו בשכונה פחים למחזור קרטון, נייר, פלסטיק וזכוכית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש