הגאדג'טים החדשים בעולם העיצוב

מאת: רותם נועם ● 8/3/2013 11:11 ● ערב ערב 2064
שירותי היי טק. משקל בטכנולוגיית WIFI. הטלוויזיה מתחברת לסמארטפון. ומנעול שנפתח מרחוק באמצעות אפליקציה. כל הגאדג'טים הכי מגניבים שחמים כרגע על האש בדרך אל הבית המעוצב שלכם
הגאדג'טים החדשים בעולם העיצוב

להשרות בסטייל

תמונת כתבה
גם לכם יצא להיזכר שעה לפני הארוחה ששכחתם לעשות לבשר או הירקות מרינדה? נורא מעצבן. אין מה לעשות השרייה במרינדה היא סוד הטעם הנפלא של שפים גדולים וגם אתם רוצים לעשות זאת נכון ובסטייל. ה- Marinade Expressכאן על מנת לגאול אתכם מהצרה. זהו מכשיר אטום בואקום אליו תכניסו את הבשר או הירקות שברצונכם להשרות. את המרינדה מכניסים לתא מיוחד ומפעילים. המכשיר יסובב את המזון כמו במכונת כביסה, אך מבלי להרוס את מרקמו או לייבשו. מחקרים הראו כי פעולת הסיבוב פותחת את התאים במזון במהירות גבוהה פי כמה, מה שיקצר משמעותית את הזמן שיידרש להשריה ויבטיח חדירה אחידה ומושלמת את הרוטב. הערכה מגיעה עם מגוון אבקות מרינדה שיציתו את דמיונכם הקולינארי ויגרמו לכולם לגרגר בהנאה. מחיר: 300 דולר.

להתפנות בהנאה

תמונת כתבה
המתקן הגאוני הזה הוא כל מה שהיה חסר לכם בישיבה בשירותים. סוף סוף יש לכם זמן איכות עם האייפד שלכם. הוא הרי אינו נפרד מכם לשו מקום. העמוד עצמו מתכוונן לכל הכיוונים וניתן גם לשחק עם הגובה. גם המסך עצמו ניתן להתקנה בכל זוית. המתקן מותאם לכל גדלי וסוגי הטאבלטים הקיימים בשוק ואם אתם ממש רוצים, תוכלו לצרף אליו גליל נייר טואלט, המותקן בעזרת תוספת שממש לא חייבים להרכיב אם לא רוצים. להשיג במחיר של 45 דולר באתר אמזון: amazon.com.

ואחד לקטנים

תמונת כתבה
וישנה גם גרסה משגעת עבור סיר לקטנטנים. אמנם לא בטוח שהם כבר התמכרו בגילם הצעיר למכשיר הפלא ועדיין, בעזרתו של מכסה מותאם, הם הופכים לכיסא לכל דבר עם עמדת טאבלט מובנית. לרכישה במחיר של באתר אמזון (amazon.com) במחיר של 40 דולר בלבד.

קפה להרכבה

זה אולי לא הדבר הכי חשמלי בסביבה, אבל פשוט אי אפשר לעמוד בפני הקסם האינסופי שבצעצוע הילדות של כולנו – הלגו. כוס המאג הזו היא לא רק פריט עיצובי גאוני, היא גם משחק מנהלים מושלם לכל אותן ישיבות משרדיות משמימות בהן אתם מחפשים במה להעסיק את הידיים כשלא ניתן לשחק בנייד. ה- Build-On Brick Mugהוא מאג בגודל 354 מ"ל, בהחלט גדול מהכוס הסטנדרטית. הוא גם בטיחותי שכן הוא מבודד נפלא מחום. מה שהכי חביב בו היא העובדה שהוא אינו מוגבל לסוג יחיד של לגו, אלא מתאים לכל הסוגים המצויים בשוק(LEGO™,Mega Bloks, PixelBlocks, KRE-O, K’NEX Bricks™) . באופן הזה תוכלו להרכיב עליו גם חתיכות לגו מהאוסף הפרטי של הילד שלכם, ואם הוא גדול מספיק כדי להכין לכם קפה, אז תנו לו אפשרות לעצב לכם גם את הכוס בכל פעם מחדש. המחיר 20 דולר באתר ThinkGeek.com.

המילה האחרונה לישבן

תמונת כתבה
שירותי היי טק. ידעתם שזה הכיוון אבל לא האמנתם שתזכו לשבת על אחד כזה בעצמכם. זו לא אסלה זו חללית. חברת Kohler אחראית לפלא הזה מדגם Numi, שלא רק מעוצב לעילא אלא גם מהווה שיא טכנולוגי בתחום. האסלה כולל פיצ'רים כמו פתיחה וסגירה אוטומטיים ללא מגע יד אדם, המופעלים באמצעות חיישני תנועה, כך שהאסלה לעולם אינה פתוחה. גם המושב מחומם לטמפרטורה קבועה. יש לכם שליטה מלאה על הטמפרטורה ועל הזרם של הבידה שהוא חלק מהמכשיר המופלא הזה והכי מגניב הוא הרמוט קונטרול עם מסך המגע החולש על כל הפעולות הללו ושניתן לתלות אותו על הקיר ולחברו ליחידה שתתחיל לנגן מוסיקה מהרמקולים המוחבאים בחלקה האחורי. כמובן שיש באפשרותכם לבחור בין ריקון מלא של המיכל לחצי בלבד. ניתן לתכנת לתוכו כמה תוכניות של זרימה וטמפרטורה בהתאם לבני הבית השונים. המיכל מצויד בתאורת לילה עדינה שתוביל אתכם בבטחה עד לתג המחיר של 6,390 דולר. באתר החברה: kohler.com/numi

משקל ה-WIFI

תמונת כתבה
מי היה מאמין שגם המשקל המוכר מהאמבטיה יתחבר למחשב באמצעות WIFI. דגם ה- Withings WS-30 WiFi עושה בדיוק את זה. לא רק שהוא מעוצב לעילה עם זכוכית מחוסמת משולבת בגוף אלומיניום שיחשב את משקלכם אוטומטית ומיד. המשקל אף מחשב אחוזי שומן וכן את מסת ה- (body mass index) BMIשלכם. מאבקכם בקלוריות יתועד בקפדנות ויועלה על המחשב, שם ממתין לכם אתר הכולל רשת חברתית, או על אפליקציה מותאמת לסמארטפון שלכם. מרגע זה הנתונים זמינים לכם בכל עת בה אתם מחוברים אונליין. המשקל הזה יכול ללוות שמונה נשקלים בלי שום בעיה ולתעד את מסעם למשקל המושלם. המחיר 150 דולר באתר: firebox.com.

גם הטלוויזיה מתחברת

תמונת כתבה
זהו זה סופי. העולם כולו מתחבר לסמארטפון והטלוויזיה לא נשארת מאחור. אמנם ישנם מסכים הרבה יותר יקרים מזה של חברת 'Sceptre' (כמו סמסונג ו-LG), אבל אנחנו בחרנו להציג דווקא אותו, משום תג המחיר השפוי שבצדו שאינו מוותר על ביצועים נפלאים. זהו ה- Sceptre 32-inch LED HDTV sports MHL. טכנולוגיית ה-MHL (Mobile High Definition Link) היא זו המאפשרת לטלוויזיה להתחבר לסמארטפון שלכם, או לכל מכשיר נייד אחר שמעוניין להתחבר לטלוויזית 'היי דפנישן'. מה שנחמד הוא שברגע שתחברו את הכבל בין המכשיר הנייד לטלוויזיה, השלט של הטלוויזיה ישלוט לכם גם על המכשיר המחובר. על הדרך הוא גם יטען אותו והכל תוך תמיכה בוידיאו ברמת 'היי דפנישן' של עד ל-p1080, עם תצוגת שמע סראונד. המסך הוא 16:9, ברזולוצייה של 1920X1080 ואורך חיי נורות ה-LED שלו מוערך ב-50,000. פיצ'רים נוספים הם אופציה לשיפור אוטומטי של הניגודיות, בקרה אוטומטית על עוצמת הקול וכן הגדרת האקו-לייזר, הצליל והצליל ההיקפי. המחיר: 600 דולר לאתר החברה: www.sceptre.com

לצלם באקסטרים

תמונת כתבה
סוף סוף מישהו הביא לנו מצלמת אקשן אמיתית. אם תמיד רציתם לתעד את הילד כשהוא נוסע על הסקייטבורד או האופניים, אם תמיד רציתם לתעד את עצמכם עושים ספורט אקסטרים אבל פחדתם על המצלמה, קבלו את מצלמת האקשן האיכותית מבית Swann Security. מדובר במצלמת 'היי דפנישן' המצלמת באיכות HD(DVR combo) המצלמת באיכות של 1080p. המצלמה שהוצגה בכנס CES היוקרתי השנה, תפסה תשומת לב מרובה. היא עמידה למים ולזעזועים, ומאפשרת הצמדה למגוון משטחים המאפשרים לה להלוות אליכם בפעילות החוץ שלכם ללא בעיה. היא מצלמת גם סטילס באיכות של עד 12 מה גפיקסל לתמונה. במצלמה מותקן פוינטר לייזר שמסייע להתקבע על אובייקט הצילום. העדשות (135 מ"מ) מוגנות וכל העסק חבוש בקסדה קשיחה ומעוצבת. בתוכה חבוי מיקרופון סטריאו המאפשר הקלטה והעסק יסריט 10 שעות על כרטיס זכרון של 32GB, כשלצדו תוכלו להחזיק בכרטיס נוסף ליתר ביטחון. כשתשובו הביתה, תוכלו לחברה למסך הטלוויזיה שלכם ולצפות בסרטונים. בטריית הליטיום הנטענת באמצעות כבל USB, תבטיח שעות עבודה ארוכות 199 דולר באתר החברה: www.swann.com

ססאמי הפתח

תמונת כתבה
כולם מדברים על הסמארטפון כעל הארנק של העתיד, אבל מה עם להשתמש בו בתור מפתח לבית? מיזם נוסף שהצליח לאסוף מהציבור מימון ברשת לצורך פיתוחו הוא ה- Lockitron מבית Apigy. עוד חלום אפליקציה שעומד להתגשם בחודש מרץ, עת יושק המנעול החדשני, אותו מתקינים מעל או מתחת למנעול הרגיל של הדלת. בחלק שמותקן על הדלת, מסתתר לוח מחשב המאפשר למנעול לקלוט WIFI ומכאן המרחק לשליטה מלאה באמצעות הסמארטפון קצר. הורידו את האפליקציה המתאימה ומעתה יש פתרון אם הילדים שכחו את המפתח בבית ואינם יכולים להיכנס מבית הספר. או במידה ואורח מגיע לבקרכם לפני שהספקתם להגיע ואם אין לכם סמארטפון עליכם,פשוט סמסו את הקוד מכל מכשיר אל המנעול והוא יפתח מייד. העסק בטוח לגמרי שכן בכל פעם שהדלת נפתחת (לא משנה איך)9 הסנסורים של המנעול ידווחו לכם באמצעות הודעה אל הנייד. אם תרצו תוכלו לתכנת את המנעול כך שבאמצעות טכנולוגיית Bluetooth, בכל פעם שהמכשיר יהיה בטווח המנעול, הלה ייפתח. במכשירים הפועלים על טכנולוגית NFC, ניתן פשוט לנופף במכשיר מול המנעול וזה ייפתח. מצד החסרונות המכשיר המותקן על המנעול עובד על בטריות 4AA שמספיקות אמנם לשנה, ואף מתריעות בהודעה לפני שהן נגמרות, אבל אנחנו לא רוצים לדמיין מה יקרה אם הן ישבקו חיים בדיוק כשלא יהיה לכם מפתח רגיל, או סתם אם לנייד שלכם הלכה הבטרייה, או שהוא אבד לא עלינו. אמנם ניתן לנטרל את המכשיר באמצעות קוד באתר החברה, כך שגנב לא יוכל להשתמש בו, ובכל זאת זה די מבאס. הזמנות יחלו החל ממרץ 2013 והמחיר שידרש יעמוד על 149 דולר.

העין השלישית

תמונת כתבה
ואם כבר הלכתם על ה- Lockitron, אל תחמיצו את המוצר המשלים לו, ה- DoorBot. גם כאן מדובר במיזם שבחר להתחיל את חייו בצורה ההפוכה, כלומר הוא נמכר לציבור עוד קודם לייצורו, על מנת לגייס כספים, רק שבמקרה הזה, כמו במקרים רבים אחרים, למרות שמדובר ברעיון נפלא, הוא כשל לגייס את הכספים שנדרשו לשם פיתוחו. באתר בו מציעים את המיזמים הללו – crowdfunding, ראו את השילוב המנצח בין המוצר הזה למנעול שפותח את עצמו מרחוק והחליטו להצילו ולקדמו וכעת גם הוא עומד בפני השקה צפויה בקיץ הקרוב. מדובר למעשה בדור הבא של העינית שבדלת. אם עד היום היינו צריכים לגשת אל הדלת על מנת לראות מי עומד מאחוריה, עם ה- DoorBotתוכלו לראות מי הגיע גם אם אתם מחוץ לבית. זוהי מצלמת wireless לכל דבר, המשדרת ישירות אל הסלולארי שלכם בזמן אמת. ברגע שמישהו יצלצל בפעמון שעל המכשיר, תקבלו צלצול טלפון אצלכם בנייד. ההחלטה אם להשיב או להתעלם נשארת בידיכם. המכשיר הזה הוא גם אופציה נפלאה לתת לגנבים שמצלצלים בדלת על מנת לבדוק אם אתם בבית, תחושה שאתם בהחלט נמצאים שם גם כשאינכם. אם תחפצו לרכוש את המוצר בנפרד הוא יעלה לכם 189 דולר ואולם בעסקה משולבת עם ה- Lockitronתשלמו עבור שניהם רק 339 דולר.

שולחן מעופף

והנה פיסת קונספט שעדיין לא הפכה למציאות אבל אנחנו בהחלט מצפים לכך בקרוב. שולחן מרחף. המעצבת Yana Christiaens, מבית העיצוב Yanko Design, הציגה השנה את הקונספט שלה לשולחן העתיד. את האפקט המקסים הזה ניתן לקבל באמצעות רתימה של כח ההתנגדות שמתקיים בין שני מגנטים. האלקטרומגנטים שעל השולחן מכוונים אל רצפת הפלדה וכל זמן שהשולחן מחובר לחשמל, השדות המגנטיים ישמרו אותו מרחף באוויר. המשמעות היא שאתם בהחלט שולטים בגובה השולחן באמצעות כיוון עוצמת השדות המופעלים. זה יכול להיות שולחן יפני נמוך, או בר מסיבות גבוה. סופר מגניב. לפחות עד שיש הפסקת חשמל ואז אנחנו לא רוצים לחשוב מה קורה עם כל הכוסות והצלחות שעל השולחן.

משקפיים חכמות

תמונת כתבה
ועוד גאדג'ט שפשוט היינו חייבים להביא לכם פשוט משום שהוא ישדרג את חווית הצפייה שלכם בטלוויזיה או הקריאה במיטה לעין ערוך. משקפיים שניתן לקרוא בהם במצב שכיבה. מדובר למעשה בשתי עדשות פריסקופ שמתלבשות על כל משקפי ראיה, בכל מספר, ומשקפות את הספר או מסך הטלוויזיה בזווית הנכונה, מבלי שתצטרכו להתיישר ולהישען על מסעד המיטה. זה אולי ישווה לכם מראה מפלצתי משהו, אבל היי, הקץ לצוואר הכואב ולתנוחות הבלתי אפשריות בדרך לשרוד עוד סדרת טלוויזיה לפני השינה. מאחר והעסק כולו מתחבר בקליפ למסגרת המשקפיים, הרי שאם תעמדו, תוכלו לראות בכל עת מה קורה מעל ראשכם. מגניב אש ועולה רק 90 דולר. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש