ענק הממתק - המקום שימתיק לכם את היום

מאת: אביבה דקל ● 20/3/2013 15:39 ● ערב ערב 2594
מתכננים יום הולדת, מסיבה או שסתם מתחשק לכם לנשנש משהו מתוק? רוצים להפתיע מישהו שאתם אוהבים – המקום הנכון לעשות זאת הוא ענק הממתק.המבחר אדיר, ההפתעות רבות והמחירים- הפתעה בפני עצמה
ענק הממתק - המקום שימתיק לכם את היום

חנות ענק הממתק מזכירה את צריף הממתקים של עמי ותמי, אלא שבמקרה הזה אין חשש ממכשפה. הממתקים הרבים שתמצאו בחנות, מכל המינים ומכל הצורות מרחיבים לא רק את הלב אלא גם את העיניים בתערובת מרהיבה של צבעוניות ועל הריח הנפלא של השוקולדים, הממלא את האף ומשכר את החושים, עדיין לא דיברנו. תוסיפו לכל אלו צוות חייכן ואדיב שיעזור לכם לבחור מתוך המבחר הגדול שבמקום והרי לכם סיפור של הצלחה. החנות המתוקה שבמרכז 'סולל בונה' החליפה לאחרונה בעלים, והם עסוקים בחידוש ובהגדלת המלאי. בכל יום מגיעים לכאן משלוחים של עוד ועוד ממתקים, מארזים, מתנות והפתעות, כך שאין ספק שכל אחד ואחת יוכלו למצוא כאן משהו שהם צריכים או רוצים.
יום ההולדת של הבן או הבת מתקרבים?
ב ענק הממתק תמצאו כל מה שאתם צריכים למסיבת יום הולדת מושלמת - דגלים, כרזות, הזמנות, כרטיסי ברכה, מפות שולחן, כלים חד פעמיים, נרות לעוגה, בלונים קטנים ובלונים גדולים בכל הצבעים, בלוני הליום בצורות וצבעים מרהיבים, והדובדבנים שבקצפת - מבחר ענק של ממתקים במחיר שקל לממתק ומגוון רחב של הפתעות - תיקים, חוברות צביעה, צבעים, צעצועים, קובייה הונגרית ועוד - וגם ההפתעות במחיר מצחיק של שקל להפתעה.
לחינה, חתונה ולבריתות: מגוון מארזים מקסימים של דרז'ה, נעלים קטנות ומבחר קישוטים לשולחנות ומזכרות לאורחים שלא ישכחו את האירוע שלכם.

לשומרי כשרות


מחלקה מיוחדת ובה מבחר גדול מאוד של ממתקים ושוקולד שכולם בהכשר בד"צ.
מתנות להורים טריים:
מארזים מקרמיקה עליהם הכיתוב 'מזל טוב ללידת הנסיך' או הנסיכה, אותם ניתן למלא בממתקים, סבונים דמויי פרחים בהתאם לטעמו של הלקוח ולתקציב העומד לרשותו. זרים מתוקים, כרטיסי ברכה בקבוקים מלאים בסוכריות, שוקולד או פרלינים ועוד.
ולאוהבים?
זרים מתוקים של שוקולד ופרלינים, אריזות מדהימות בצורת לב מלאות ממתקים משובחים, קופסאות מלאות שושנים אדומות שהן בעצם סבונים, או שושנה אדומה בודדת על גבעול ארוך שגם היא סבון, ודובוני אהבה בכל הגדלים והצבעים, ועוד המון דברים טובים.
רוצים לפנק את ילדכם?
הפתיעו אותו בדובון משוקולד או במארז של סוכריות גומי או שוקולדים מאלו הנמכרים בשקל או מאלו הנמכרים במשקל. ועוד יותר טוב – הביאו את הילד לחנות, תנו בידו מארז שימלא אותו בעצמו בכל מה שהוא אוהב. במחירים של ענק הממתק מובטח לכם שלא תחרגו מהתקציב שלכם.
ומה איתכם, לא מגיע לכם פינוק?
גם אתם ראויים לפינוק ולמשהו מתוק. היכנסו ל ענק הממתק ובחרו לעצמכם משהו טוב והמתיקו את יומכם.
ומה בחגים?
ב ענק הממתק מבטיחים שלקראת כל חג יכינו עבורכם מארזים ברוח החג. לחג הפסח הקרב, מארזי חג כשרים מיוחדים, יין, כוסות, ברכות לפסח. יש לציין, כי כל סוכריות הגומי כשרות לפסח.
אתם מוזמנים להגיע ל ענק הממתק, לבחור את גודל מארז הממתקים ולמלא אותו לפי טעמכם, לבחור מתנה ולשלוח, או לתכנן מארז לפי טעמכם בעזרת מישהו מהצוות האדיב ולהביא אותה בעצמכם, לשלוח באמצעות שליח ואפשר גם להזמין משלוח בטלפון.
שלא תגידו שלא ידעתם.
מארזים מוזלים לועדי עובדים, גנים, בתי ספר, ממתקים ופרסים בשקל.

'ענק הממתק' מאחל חג פסח שמח וכשר!!!

מיקום: שד' התמרים, מרכז סולל בונה.

טל: 077-4005159.
פתוח: ימים א'-ה' ,10:00-20:00 שישי 10:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש