מה בשמיים

מאת: או-מד מדיקל ● 20/3/2013 16:05 ● ערב ערב 2594
בימים אלה של מדיניות משתנה בשל ביקור הכוכב סטורן במזל עקרב, המשפיע בין השאר גם על בית הקריירה במפת המדינה, יהיה מעניין לבדוק מחדש את ההיבטים המדיניים בשילוב מפתו האישית של נשיא ארצות הברית שמשאיר את רישומו וחותמו במזרח התיכון.
מה בשמיים

הכוכב סטורן נמצא במזל עקרב מזה שנה שלמה ובימים אלה, הגיע לנקודת שיא גם בשל העובדה שנמצא בנסיגה. הכוכב ידוע באופיו הנוקשה הגורם לקחת אחריות חדשה וכואבת. התהליך שהתרחש במדינה היה בלתי נמנע והינו המשך ישיר למה שארע בקיץ - המהפכה החברתית שקראה לשינוי. ייתכן שאם ראש הממשלה היה מתייחס אחרת לצורכי העם לשינוי, לא היה 'משלם' את המחיר של ירידת המנדטים והליכוד היה נשאר חזק כשהיה.
ואולם נסיגת הכוכב סטורן נמצאת בדיוק במקום בו הוא גורם לראש הממשלה להבין כי שגה והוא אכן בלית ברירה התגמש ככל שיכל כדי להקים ממשלה.
למעשה, הכוכב סטורן בביקורו הנוכחי במזל עקרב מוודא כי נעשה המקסימום מבחינה שלטונית וחילופי התפקידים בממשלה הינם נכונים, הכרחיים וצודקים והגיעו בדיוק בזמן הנכון לבנות קו מדיניות פנים וחוץ חדשים.

בנוסף לשינויים, אנו נמצאים בתקופה בה ביקור נשיא ארצות הברית משאיר את חותמו והשפעתו במזרח התיכון ועל מפת המדינה.

וכמה מילים על אישיותו של נשיא ארה"ב - ברק אובאמה – יליד 4.8.1961 , בן מזל אריה.

ברק אובאמה, כבן מזל אריה טיפוסי, חשוב לו להיות במרכז הבמה וכמובן להגיע לשלטון. הוא פועל לפי אידיאלים וחשוב לו להיות מעורב אישית בכל נושא. למרות שהוא נראה שקול, הרי שבתוכו קיים חוסר מנוחה תמידי אותו הוא משחרר בעזרת עיסוק בספורט.
האופק שלו הינו דלי, כך שכל העשייה שלו הינה תמיד מתוך תחושת אידיאל ואמונה פנימית עמוקה - הוא לא יוכל לפעול כנגד האמונות הפנימיות שלו.
המזל (אריה) בו נולד אובאמה מדגיש את היכולות הטבעיות שלו להנהיג ולהוביל אחריו אנשים. יש לו סגנון דיבור מכובד, רהוט, מלכותי, מחושב שמותיר אחריו רושם רב.
יש לו חושים טובים מאוד לקריאת הזולת כך שהוא משתמש בזה כזרקור פנימי המנווט את דרכו בכל פעם בו הוא נתקל במצבים של חוסר וודאות.
שום פרט לא נעלם מעיניו ויש לו יכולת לראות את התמונה השלמה גם אם חסרים לו פרטים, בדרך זו יש לו יכולות לשחרר את הישן כדי לבנות אומה חדשה ומתקדמת.
הוא ביקורתי, פרפקציוניסט לעצמו ודורש גם מאחרים לנהוג כמוהו ולפי אמות המידה שלו.
באופיו הוא מאוד הומאני ואוהב לעזור לחלשים. הקרובים וגם הרחוקים ממנו שיפנו אליו בבעיות אישיות, יופתעו לעיתים עד כמה הוא מסוגל להיות אנושי ודואג לזולת.
לסיכום, הינו בעל אישיות כריזמטית, חזקה ודומיננטית, מורגל בחיים תחת לחץ כמתבקש מנשיא מוכשר, בעל יכולת ביצוע מעולה ויחסי אנוש טובים שיעזרו לו במילוי משימותיו והתחייבויותיו.

תכונות אלה של נשיא ארצות הברית מצוינות עבורנו כאומה כיוון שבית הקריירה של המדינה הנמצא במזל אריה, הוא גם מזל נשיא ארצות הברית.

מבחינה אסטרולוגית, שילוב כזה הינו די נדיר . ולכן, מצב בו מזל השמש (אריה) של הנשיא המתארח בבית הקריירה של המדינה, גורם לכך שלנשיא תהייה מטרה אישית לקדם ולמנף את המדינה לתוכניות אותן חשוב לו לממש מתוך תחושת אחריות ומעורבות אישית.
אין שילוב מוצלח מזה להתקדמות ונראה שהנשיא אובאמה יעמוד מאחורי כל הצהרותיו לדאוג לביטחון המדינה ולכלכלתה.


בברכת חג שמח
צילה שיר אל
נייד 0522248626



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש