תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 29/5/2013 09:17 ● ערב ערב 2604
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


ילידי השבוע הקרוב יכולים להיות מרוצים בחלקכם וזאת בגלל העובדה שריבוי כוכבים השבוע במזל שלכם מבשר על תקופה חדשה של אנרגיה המביאה עשייה נכונה בביצוע תוכניותיכם.

תאומים


ללומדים שביניכם צפוי זמן טוב מאחר ויש לכם יכולת להיות יותר חדים ויעילים. נושאים שונים שאתם צריכים לטפל בהם יהיו קלים לעשייה יותר ממה ששיערתם ולכן היזהרו מעודף אופטימיות שיכול לגרוע משיפוטכם האובייקטיבי. הכוכבים הרבים הנמצאים במזל שלכם יתנו לכם את היכולת לקחת על עצמכם מטלות ואף לעמוד בהן בהצלחה מרובה. החודשים הקרובים יביאו לכם שפע של התחלות חדשות.

סרטן


עלולה להתפתח אצלכם בעיה במערכות יחסים קרובות וזאת בגלל העובדה שאתם פועלים עכשיו בצורה מאוד מופנמת. אין לכם חשק, כוח ויכולת לערב אחרים בתוכניותיכם ולכן אתם שומרים את הקלפים קרוב מאוד לחזה. הצורך שלכם בלשמר את המוכר גובה מכם מחיר גבוה ובמידה מסוימת אף גורם לכם להתרחק מאנשים שבפעמים אחרות הייתם חפצים בקרבתם. עשו לעצמכם את חשבונות הרווח וההפסד ביחס לחייכם.

אריה


יש לכם צורך לברוח מכולם ולהתבודד למרות שאתם מקובלים ברמה החברתית על ידי אנשים אחרים ואף שונים מהם במהות. ייתכן שבעקבות השינויים שאתם חווים בחייכם האישיים, קשה לכם יותר בבית הפרטי שלכם, אך מומלץ לכם לפתח שיחת עומק עם הקרובים לכם ולגרום להם להבין אתכם ואת מניעיכם הפנימיים והעמוקים ביותר. ייתכן ואנשים מהעבר יחזרו לחייכם בגלל נסיבות חדשות בחייכם.

בתולה


בשבוע הקרוב, אתם עלולים לחוש בעייפות, כבדות ואף מצוקה פיזית. אתם הרבה יותר ביקורתיים וזה יכול לגרום לכם לחיכוכים עם אחרים ואף לתת להם להרגיש דחויים. שימרו על תזונה ועל איזון כללי. הלחץ שלכם נובע מהעובדה שאתם עובדים מאוד קשה ולא תמיד מרגישים מוערכים אצל האחרים, למרות שאתם יודעים שאתם עושים את המקסימום על מנת להצליח מבחינתכם.

מאזניים


בשבוע הקרוב, מומלץ לכם להיות זהירים בכל הנוגע להשקעות פיננסיות וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן, המביא איתו קשיים ולחצים, עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים. זהו שבוע מצוין לטפל בכל הבעיות הבירוקרטיות שנוצרו אצלכם לאחרונה ושבחלקן הביאו עליכם את הקשיים הכלכליים אותם אתם חווים. בשבוע הבא, ייכנס כוכב התקשורת לבית הקריירה שלכם ויזניק אתכם ברמה האישית והמקצועית.

עקרב


לאט לאט מסתבר לכם שלקחת אחריות על החיים זהו אינו דבר של מה בכך, אך מצד שני יש לכם את היכולת לעמוד בכל המטלות המתבקשות. בשבוע הקרוב, מומלץ לכם לנוח יותר ולהיות בחיק המשפחה הקרובה, שתיתן לכם את החסות המתאימה, לה אתם זקוקים לעיתים ברגעים של חוסר מנוחה. צפו לשינויים במסגרת העבודה, וזאת כתוצאה מכך שאתם חייבים לפזר את האנרגיות שלכם במידה שווה אך במקומות שונים.

קשת


בתקופה האחרונה, יש לכם יכולת לקלוט את האנשים הסמוכים אליכם על ידי החוש השישי שמפותח אצלכם. נסו לנצל עובדה זו לגישור פערים ובמיוחד לכל אלה מבינכם אשר עוסקים בתקשורת. כמו כן, אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה משמעותית במיוחד של חשבונות נפש וניסיונות לבדוק עם עצמכם מהם הציפיות שלכם מאחרים ומעצמכם.

גדי


זהו זמן לא קל עבורכם במישור הפיננסי. הוצאותיכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל ולכן ידאיגו אתכם. למרות ריבוי הכוכבים בבית העבודה שלכם, עובדה שמסמלת התעוררות בנושאים אלה, הרי שלא מומלץ עבורכם להתחיל עסקים חדשים או כל פרויקט חדש אחר. כמו כן, ייתכן ותרגישו בדידות מסוימת, כיוון שמרבית האחריות נופלת על כתפיכם ואין לכם עם מי לחלוק את האחריות האישית שלכם.

דלי


אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים חיוניות רבה ונהנים מפרץ של יצירתיות. לכן זהו זמן חשוב במיוחד לממש את כל התוכניות שלכם ואף לנסות את מזלכם בתחומים לא מוכרים. אלה מכם הנמצאים בקשר עם צעירים מכם במשפחה תגלו שאתם מאוד נחוצים להם וכולם זקוקים לזמן איכות איתכם. כמו כן, זהו זמן מצוין לשפר ולשדרג את מערכות היחסים שלכם - ישנות וגם חדשות.

דגים


מומלץ לכם בשלב הזה לשמור את תוכניותיכם לעצמכם ולא לשתף אותם עם מי שאתם לא בטוחים שאתם סומכים עליהם לגמרי. נראה שהקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון סומכים עליכם מאוד ואף זקוקים מאוד לעזרתכם. זה הזמן עבורכם לפתור מחלוקות ישנות ואף חדשות שנוצרו בדרך המיוחדת לכם. למעשה, כל החודש הקרוב יהיה מאוד דומיננטי עבורכם, כך שמומלץ לכם לנתב את האנרגיה שלכם בצורה מתונה.

טלה


תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל הקשור לתחום אותו אתם מייצגים, וזאת בגלל העובדה שבתקופה הזו המקוריות שלכם גבוהה מהרגיל ויש לכם צורך להוכיח את עצמכם בדרכים רבות ומגוונות. זהו זמן טוב לבדיקה של המטרות שלכם בחיים. נסו לראות מאיפה הדחפים והרצונות שלכם נובעים והאם אפשרויות הביצוע ישימות עבורכם. נראה שבשבוע הקרוב אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם.

שור


בשבוע הקרוב, תיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות קשות לגבי העבודה. ייתכנו מצבים לא פשוטים בהתמודדות עם נושאי בירוקרטיה, וזאת כתוצאה משינויים משמעותיים שאתם עוברים לאחרונה. נראה שתידרשו ותיתבעו לתת את מיטבכם ולא בהכרח תקבלו משוב על מאמציכם. העבודה תהיה רבה והלחץ עליכם גדול. יש לכם ציפיות גבוהות מעצמכם ולכן מומלץ לכם לבדוק האם אתם מתנהלים בצורה פרופורציונאלית.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש