רינה תכניס אתכם לכושר

מאת: אביבה דקל ● 29/5/2013 10:22 ● ערב ערב 2604
רוצים להפעיל את גופכם, להיכנס לכושר, לשקם נזקים שנגרמו לגוף?. אין כמו לעשות את זה בסטודיו של רינה לוי. כאן תכנסו לכושר מבלי לחשוש שיגרם לכם נזק גופני, שכן
רינה תכניס אתכם לכושר

רינה היא לא רק בוגרת מכון 'וינגייט' ומומחית בתחום אלא היא גם אחות מוסמכת בתחום האורטופדיה, מה שמקנה לה ידע וניסיון רב בתחום.

רינה, מדריכה בעלת ניסיון של למעלה משמונה עשרה שנה, יכולה להתגאות ברזומה עשיר. היא בוגרת הכשרות במכון 'וינגייט', המכונים האמריקאיים-ישראלים, בוגרת סטודיו מדריכי הפילאטיס של דניאלה מלאך ודרור רז, כולל התמחות לנשים הרות ולאחר לידה, חדרי כושר, אירובי ועיצוב הגוף.
בנוסף לקורסי ההדרכה הרבים שעברה, רינה דואגת להישאר בחזית הספורטיבית ועוברת השתלמויות רבות ומגונות: פילאטיס – מזרן ומכשירים, עיצוב הגוף, מתיחות ועוד.

הלהיט החדש - פילאטיס מכשירים


רינה מאמינה גדולה בפילאטיס מכשירים. במשך שנתיים היא שידרגה את המכון שלה והביאה אותו לרמה מקצועית בסטנדרטים גבוהים. הפילאטיס באמצעות מכשירים מתאים לכל אחד, בכל גיל. גם למוגבלים – החל מרמה שיקומית ועד לרמה אתלטית. פילאטיס משפר יציבה, מאריך ומגמיש שרירים ומפתח כוח וסבולת. אצל רינה לומדים המתאמנים להכיר את גופם, לאמץ את עקרונות הפילאטיס וליישם אותם בחיי היום יום.

כושר בלי נזקים


בסטודיו של רינה תכנסו לכושר מבלי לחשוש שיגרם לכם נזק גופני, שכן רינה יודעת בדיוק מה לעשות, איך וכמה, על מנת שלא לפגוע בבריאות מתאמניה.
בסטודיו הייחודי שלה, הממוקם מול הים הכחול והרי אדום, מעבירה רינה מגוון שיעורים: שיעורי פילאטיס מזרן, פילאטיס מכשירים, עיצוב דינאמי וחיטוב גוף, התעמלות בונת עצם ומתיחות.
השיעורים המגוונים מתבצעים בקבוצות קטנות, שמאפשרות לה לבנות תכנית אימונים אישית לכל מתעמל לפי יכולתו. יתרון אחר של קבוצה קטנה הוא יכולתה של רינה לפקח אישית על כל אחד – דבר הגורם למתאמן להפיק את המרב מגופו, ולבצע תרגילים שלא חלם אי פעם שהוא יכול לבצע.

מכשירי הפילאטיס


מכשירי הפילאטיס פועלים על ידי התנגדות של קפיצים, מה שמאפשר למתאמן לקבל תמיכה לה הוא זקוק בחלקים מסוימים של התרגול ולעבוד כנגד התנגדות מותאמת אישית בחלקים אחרים של התרגיל.
'רפורמר', 'וול יוניט' (חצי קדילק) ו'כסא מייצב' – עובדים על קפיצים בעזרתם קל למאמן להתמודד מול כוח הכבידה. עובדה זו מאפשרת עבודה מדויקת על כל שריר בלי לגרום נזק. אנשים עם בעיות בצוואר יבצעו על ה'רפורמר' תרגילים שיפעילו את גופם מבלי שיצטרכו להרים את ראשם ולאמץ את הצוואר. נשים בהריון מבצעות תרגילים על ה'רפומר' שהוגבה בעזרת קופסה. על ה'כסא המייצב' ניתן לבצע תרגילים בישיבה ובשכיבה, עבודה מצוינת לנשים בהריון ולאנשים עם בעיות בעמוד השדרה.
ה'וול יוניט' מאפשר למתאמן לעבוד בעמידה, בישיבה או שכיבה, לשחרר את כתפיו ואת צווארו ולעבוד עבודה מדויקת על השכמות. שילובים של כלים אלו, יחד עם האביזרים הרבים, מביאים לתוצאות מדהימות שלא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת. והאביזרים הם אין סופיים: סוגים שונים של כדורים, צלחות שיווי משקל וסליידים, פיטבול, משקלות, מוטות, כדורי כוח, גומיות מכל הסוגים, פילאטקס, גלילים ועוד. למעשה אין אביזר שלא תוכלו למצוא אצל רינה.

בימים אלה, בעקבות הדרישה, פתחה רינה גם כיתות בוקר. פתרון נפלא לנשים אחרי לידה, לאמהות עם ילדים, ולכל מי שעובד במשמרות ערב או רוצה לבלות את הערבים עם משפחתו.

טיולים בארץ בשילוב פילאטיס ועיצוב דינאמי


רינה שאוהבת לטייל, והיא מורת דרך מוסמכת, מארגנת טיולים מיוחדים לקבוצות קטנות בעיקר לפטרה וואדי רום. רינה חיברה בין אהבתה לטיולים לבין אהבתה לספורט והגתה רעיון מקורי – טיולים בארץ של קבוצות קטנות בשילוב פילאטיס ועיצוב דינאמי. "היתרון בקבוצות קטנות", אומרת רינה, " הוא שאני יכולה להשגיח על כל אחד ולטפל מיידית בכל בעיה. כמו בכיתות האימון הגופני בסטודיו שלי, גם את הטיולים שאני מארגנת אני מעדיפה בקבוצות קטנות".

פילאטיס אומר ש:


אחרי 10 שעורים תרגיש את ההבדל
אחרי 20 שיעורים תראה את ההבדל
אחרי 30 שיעורים יהיה לך גוף חדש לגמרי.

פילאטיס היא שיטה לאימון גופני, שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. השיטה קרויה על שם ממציאה – ג'וזף פילאטיס.
מטרת השיטה היא אימון הגוף, כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת וללא פגיעות גופניות. הפילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעלים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים בכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר של המפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על החוליות והמפרקים עקב תנועה בלתי יעילה.

אפשר להיכנס לאתר האינטרנט שבנה בנה של רינה עידו, ולבקר בסטודיו של רינה על מסך המחשב. רשמו לפניכם RINASTUDIO.CO.IL. היכונו לחוויות, כי עם רינה החיים אף פעם לא יכולים להיות משעממים. (תדמית)

הסטודיו של רינה:
כתובת: ששת הימים 5064 דירה 34
טלפון: 050-7637759
פגישות בתיאום מראש.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש