בקיץ הזה תראו ותרגישו אחרת- פרויקט הקיץ הגדול של 'מה נשמע'

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 30/5/2013 09:54 ● ערב ערב 2604
צילום: זוהר רביבו / חולמים להשיל ממשקל גופכם ועד היום כל פעם מחדש נכשלתם?. מצב בריאותכם מדאיג וברור לכם כי רק שינוי משמעותי יעזור?. פניתם לתזונאי, אבל לא דאגתם לשלב את הירידה במשקל עם ספורט או להיפך?. רוצים בקיץ הזה להיראות ולהרגיש אחרת?. מהרו להגיש את מועמדותכם לפרויקט הקיץ הלוהט של 'מה נשמע' בשיתוף מדריכת האירובי במים, דיקלה ששון ('מים בששון') וליאונרדו שייגרודסקי, מטפל טבעי מוסמך ('שמים וארץ'), ואולי תהיו בין חמשת הזוגות המאושרים, שיעשו את זה בקיץ הזה ובגדול. כי לרדת במשקל ולהיות בריאים יותר זה לא בשמים. שימו לב- יש לכם שבוע בלבד לשלוח לנו את בקשות ההשתתפות
בקיץ הזה תראו ותרגישו אחרת- פרויקט הקיץ הגדול של 'מה נשמע'

הקיץ כבר כאן. רגע לפני שהטמפרטורות יטפסו לשמים ויאיימו לצלות, זה בדיוק הזמן לעמוד מול המראה ולהחליט אם מה שאתם רואים מוצא חן בעינכם. וחוץ מזה, מה עם הבריאות שלכם? מרוצים או רוצים שינוי?
אם אתם באמת רוצים שינוי ומוכנים לעבוד יד ביד איתנו, בנחישות, התמדה ועם הרבה כוח רצון, זה בדיוק פרויקט הקיץ בשבילכם שישנה את חייכם.

יוצאים לדרך


אם להודות על האמת היו אלה דיקלה ששון ובן זוגה לחיים ליאונרדו שייגרודסקי, שהגו את הרעיון- להוביל חמישה זוגות מאילת למהפך בריאותי, תזונתי ועל הדרך גם להשיל במשקל ולצמצם היקפים. חשבו וזרקו לעברנו את הכפפה. נו ומה, שלא נרים? הרמנו ובגדול. הם יעניקו במהלך כל התהליך שימשך כשלושה חודשים (ראה פירוט בהמשך), את שירותיהם חינם אין כסף ואנחנו נוסיף לרעיון נותני חסות, פרסים וכמובן חשיפה לאורך כל הדרך.
אגב, מי שלא יכלל הפעם ביו חמשת הזוגות המאושרים, יוכל לחבור אל בני הזוג שיפתחו במקביל סדנת שינוי שכזו בעלות מופחתת של 40% לרגל הפרויקט המיוחד.
השבוע יוצא פרויקט הקיץ שלנו לדרך, מה שאומר שזה בדיוק הזמן למצוא לעצמכם בן או בת זוג שילכו איתכם יד ביד לאורך כל הדרך הזו. שלחו אלינו למייל שמופיע בתחתית הכתבה את פרטיכם וניצור איתכם קשר. עשר זוגות מכל המועמדים שישלחו את פרטיהם, יבחרו על ידי אנשי המקצוע שלנו, דיקלה וליאונרדו, אלו יוזמנו לשלב הבא בו נקיים שיחות עם כל זוג וזוג ונחליט יחד על חמשת הזוגות המתאימים ביותר לעבור את השינוי, וכן, לכוח הרצון, לנחישות ולמוכנות לעשות כמעט הכל על מנת להביא את השינוי יש משמעות מרכזית בתהליך.

אז מי, מה וכמה?


היא- דיקלה ששון, מדריכת אירובי במים, חברה באיגוד הבינלאומי של ה – A.E.A, בעלת ניסיון של שמונה שנים בתחום. מעבירה במרכז הספורט שבבעלותה 'מים בששון', קורסי שחיה לילדים ולמבוגרים ומטפלת הידרותראפיסטית במים. מפעילה מזה כשלוש וחצי שנים קבוצת אירובי במים שהולכת אחריה בחום ובקור באימונים מהנים ומועילים. מרכז הספורט הוא מרכז שחייה וטיפול במים בו מתקיימים שיעורי אירובי במים בכל חודשי השנה. האימון מתקיים כשעה שלמה במים ובמהלכו שורפים מאות קלוריות לשיעור. חשוב לא פחות שבנוסף לירידה במשקל שיעורי הספורט במים מסייעים לחיטוב. הדבר טוב במיוחד לאנשים עם עודף משקל, שכן הספורט במים מונע פגיעה במפרקים לעומת כל פעילות ווסקולרית ועליית דופק שתעשה ביבשה. "אין דבר שהוא יותר כייפי לעשות מאשר ספורט במים", אומרת דיקלה, "זה מרענן וזה כייפי, זה משחרר מתחים ולחצים- המשתתפים שלי ישנים טוב בלילה אחרי האימון האירובי. זה מחזק שרירים, מחטב גוף, משפר קואורדינציה ושיווי משקל ובחום האילתי- אין דבר טוב יותר מאשר לעשות ספורט ולא להזיע".
הוא- ליאונרדו שייגרודסקי, מטפל מוסמך בשיטת ה – CNHP (שיטת ריפוי טבעי) ומאמן כושר אישי, הבעלים של מרפאה לריפוי טבעי 'שמים וארץ'. שיטת הריפוי הטבעי מתבססת על עובדות ביולוגיות ומדעיות בהקשר לגוף האדם ודוגלת בטיפולים שאינם מצריכים תרופות ותוספות למיניהם. שיטת הריפוי הטבעי מסבירה בפשטות את הסיבה לכל מחלה, בצורה ברורה, המובנת לכל אדם, ונותנת את הכלים להתמודדות והימנעות מהתפתחות מחלות ובעיות בעתיד. "תוך כדי טיפולים, ללא כוונה מיוחדת, יורד המטופל במשקל היות והוא מנקה את עצמו מרעלים, ורוב הרעלים שלנו בגוף מצטברים בתאי השומן", מסביר ליאונרדו, "זה קורה באופן טבעי וההרגשה היא מעולה, גם להיות בריא וגם לרדת במשקל, שלא נדבר על הסיכונים הבריאותיים הנגרמים כתוצאה מלחץ דם, סכרת, כולסטרול גבוה, בעיות במפרקים, כאבי גב, נדודי שינה, קנדידה ועוד".
את הרעיון שהוביל אותם לשיתוף פעולה מקצועי מסבירה השבוע דיקלה: "למעשה, תמיד כשאנו ניגשים למטפל תזונאי, אנו מקבלים תפריט ועל הדרך נאמר לנו גם להוסיף לתפריט ספורט, הליכה, שחייה, ריצה, אבל אף אחד לא מתחייב שאותו מטופל ילך או ירשם. אותו דבר קורה גם להיפך לאלו שעושים ספורט, מתאמצים ואז מגיעים הביתה ואין להם מושג מה להכניס לפה והם אוכלים שטויות. חשבנו שהגיע הזמן לצאת בפרויקט שיכלול בחבילה אחת ספורט ותזונה, ולא פחות חשוב- בריאות".

אז מה צפוי למשתתפי הפרויקט?
שלושה חודשים של עבודה משולבת- תזונה ופעילות גופנית במים, בדרך להישג הרצוי.
"המטופלים יעברו בתחילת הדרך על ידי לאונרדו אבחון אירידיאולוגי באמצעות מצלמה אירידיאולוגית מיוחדת", מסביר לאונרדו, "המצלמה מצלמת את קשתית העין ובודקת את נקודות התורפה של הגוף, על מנת לטפל בהן עוד בטרם יתחילו להתפתח ולגרום לנזקים. כמו כן המשתתפים יזכו לליווי צמוד של לאונרדו כשלכל אחת ואחד מהן יבנה תפריט תזונתי שיותאם לו באופן אישי במהלך שני מפגשים בחודש. לכך תוסיפו עד 5 אימוני אירובי במים בני שעה כל אחד (המשתתפים יצטרכו להשתתף לפחות בשלושה אימונים בשבוע). אחת לשבועיים המשתתפים ישקלו וימדדו בהיקפיהם כאשר מערכת 'מה נשמע' תעקוב אחר הזוגות, כולל צילומים עדכניים וחוויות מהשטח.
בתום התקופה הנ"ל יבחר הזוג המנצח שיחתום על אחוזי הירידה במשקל הגבוהים ביותר. פרס יקר ערך ינתן לזוג הזוכה וכמובן פרסים מפתים יחולקו לכלל המשתתפים, מתנת נותני החסויות שנרתמים בימים אלו ממש לטובת פרויקט הקיץ המיוחד הזה. ובל נשכח את כתבת הסיום בה נפרגן לכל הזוגות שייקחו חלק בפרויקט ונביא בתמונות ובסיקור את מידת השינוי שחל בכל אחת ואחד מהמשתתפים.
אז קדימה, למה אתם מחכים. יש לכם שבוע בלבד לשלוח אלינו את בקשות ההשתתפות (עד ה – 6-6-13). מהרו ומצאו בן או בת זוג ושלחו אלינו את פרטיכם בהקדם עד לתאריך- או אז נסגור את ההרשמה ונתחיל במיונים-
נא לציין את פרטיכם האישיים, משקלכם, גילכם, מספר הילדים אם יש לכם או אין, בעיות בריאותיות מהותיות ולמה אתם צריכים להיות אלו שתכללו בפרויקט.
את הפרטים יש לשלוח למייל-S.SDIKLA@GMAIL.COM או לפנות לפלאפון- 050-8133308 דיקלה
בהצלחה.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש