זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 4/6/2013 16:28 ● ערב ערב 2605
תחזית לתאריכים שבין ה- 6-13/6/13 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה-


השקט והרוגע אינם מהמאפיינים שלכם, ובכל זאת, זה מה שבולט השבוע. השקט מוליד דיוק ומוביל לשמחה שמעצימה את ההוויה. לאור כל זאת הטלאים ייהנו להפיץ מאורם, להעניק ולתת.
התמודדות בכל הקשור להורות ולילדות תיצור נתיב חשיבה בונה ושונה. ימים מיוחדים בתהליכים המתהווים לקראת מסלול חיים חדש.

שור-


חלימה אינה מאפיין שלכם. מרוב עבודה אינטנסיבית וקשה אתם חולמים ואפילו מתכננים את חופשתכם, שהיא אגב קרובה מתמיד. מגמת הצלחה כמעט בכל תחומי החיים. קלפים משחררים ומשוחררים מלמדים על התבוננות ניטרלית שמובילה לתובנות חדשות. רובכם יבינו את הצורך באיזון, וילמדו להימנע מעומס שבעבודה מרובה.

תאומים-


סוף סוף אתם נרגעים מכל הפחד והתסכול שליווה את התקופה האחרונה. האנרגיה מפנה מקומה לתחושת התחדשות ושמחה. אתם מתמלאים אנרגיה ואופטימיות במינון שאין לכם בדרך כלל.
קלפים מאוד יפים מלמדים על ימים זורמים ומספקים. יום הולדת שמייח!

סרטן-


יאלצו אתכם השבוע ללמוד לקבל ולא רק לתת כפי שאתם יודעים. הנדיבות שלכם בעוכרכם. הפעם מישהו יתעקש ואפילו יפתיע אתכם בנדיבותו כלפיכם. אתם אף צפויים לקבל הצעה רומנטית שלא ניתנת לסירוב. בכל הקשור לעבודתכם, מומלץ לכם לא לפעול כעת.

אריה-


החגיגות בעיצומן, אתם מגלים נהנתנות לשמה. אפילו בירור או משפט עשויים להתבטל בימים אלה. צפויים ימים מבורכים, ואתם בהחלט יכולים להביא לידי ביטוי כל דבר שחלמתם ליישם, כך מבטיחים לכם הקלפים, יצריות רבה תאפיין את הימים והלילות כמובן. תיהנו.

בתולה-


ניתנת לכם הזדמנות יוצאת דופן להיות בשיא ההנאות וללא שום ביקורת עצמית. אתם בתדר מפנק ביותר. היריון, קידום ומעבר טוב של בית או שינוי בעבודה. שבוע מהמם. קלפים המלמדים על הוללות לשמה.

מאזניים-


נסיעה וחופשה מפתיעה בפתח. צפוי עומס בשל הבילויים והעשייה המרובה. הקלפים מבטיחים הנאות ומפגשים עם המון אנשים. הפתעה רומנטית ופינוק. יש לכם את היכולת להערים על האנשים שאתם אוהבים, ואתם אכן תעשו זאת לטובתם, כמובן בדיפלומטיות. המוטיב הכספי בשיאו והכנסתכם תנסוק ותמריא.

עקרב-


מרץ רב ועבודה רבה. תחושת בהילות וצורך להספיק די יתיש את כוחכם, להספיק הכל ולנוח. יתכן שיבוש בכל הקשור לנסיעה או לתיקון הרכב. דבר זה יעיב על היחסים בבית, על כן מוטב לתת את השליטה בידי בני הזוג וכך לחסוך חיכוך מיותר.

קשת-


אתם הכי קשתים בנקודת זמן זו, אתם בשיא האש ותחושת החופש, הטיול והמרחב בשיאם. להתבונן באנרגיה של הקלפים שלכם ולהתמוגג. רוב תחומי החיים יפנקו ויעצימו אתכם. מבחינה קוסמית הינכם במיקוד ובשיא, נצלו כל רגע ותיהנו.

גדי-


בלבול וקושי להחליט מאפיין את הגדיים. מפגש מאוד יוצא דופן יוביל ללמידה של נושא חדש בתחום שלרוב רחוק מכם במיוחד. קיים בכם צורך עז לפרוץ מסגרות קיימות, תחושו צורך בלתי מוסבר לצעוד על מסלול חדש ושונה. לכו עם הלב שתמיד מקשיב לשכל. אתם מסיימים תקופה קשה.

דלי-


תחושת משפחתיות מעיקה. אתם משוועים להיות לבד. מגמת פרידה וניתוקים, מומלץ לכם להתנתק ולנסוע לבד למקום מבודד בו תוכלו לפגוש את עצמכם. גם כך אף אחד לא מבין ללבכם. ישנו חבר ילדות שיציע את עזרתו ושם תרגישו בטוחים ותוכלו להטען מחדש.

דגים-


הפריסה מאפיינת תדר של מזל. הצלחה רבה, בריאות טובה, הפתעה נעימה בעיקר אהבה בשיאה, כך מבטיחים הקלפים. אתם במיטבכם. החיים וסוד הכוכבים עשויים לפנק עד כדי שמומלץ לכם להמר ולזכות. בהצלחה.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש