סופר משל – חווית קנייה אחרת

מאת: אסטר שטרית ● 12/6/2013 09:56 ● ערב ערב 2606
אם אתם מחפשים מרווח, סדר ואדיבות – סופר משל הוא המקום המושלם . לאחרונה, סניף ששת הימים עבר מתיחת פנים מרהיבה והסניף הנוסף במרכז מור בדרכו לשיפוצים גם הוא. עם מחירים זולים ושירות אישי, אין פלא שהלקוחות חוזרים שוב ושוב. ויש גם מבצעים
סופר משל – חווית קנייה אחרת

כבר בכניסה לסופר משל ברחוב ששת הימים ניתן להבחין בשינוי הגדול שעבר. שטח רחב, מדפים ארוכים ומסודרים, ארבע קופות לשירות הלקוחות ומחלקות מוצרים מכל וכל. סניף נוסף של משל ממוקם במרכז מור, וגם הוא, בקרוב מאוד, יעבור מתיחת פנים למען נוחות הלקוחות. רשת הסופרים המוצלחת שייכת לקבוצת ממן אילת בע"מ, קבוצה סיטונאית וקמעונאית בעלת 40 שנות ניסיון בענף המזון, שידה עוד להתרחב בעיר. אז אם אתם מחפשים חווית קנייה נוחה, בכל שעות היממה ובמחירים זולים – הגיעו גם אתם לסופר משל.

למען השירות


שבועיים וחצי הוקדשו למען שיפוץ הסניף ברחוב ששת הימים, המכונה משל מערב, ובמקום תמצאו חלל רחב ונוח, מדפים גדולים ומסודרים. לאחרונה, נוסף לצוות משל מנהל הסופר, איב בונן, הידוע בניסיונו הרב בענף המזון. יחד עם צוות מנצח של עשרה אנשים אדיבים וחייכנים המעניקים שירות אישי ללקוח, כל אחד יוצא מרוצה. בסופר משל תמצאו מגוון רחב של מיטב המוצרים במחירים זולים ואטרקטיביים לכל כיס, החל ממחלקת ירקות שמציעה מחירים מצחיקים ללקוחות במהלך כל השנה , מחלקת חלב, מחלקת עוגיות, מחלקת חד פעמי, מחלקת כלי בית קטנה, גלידות פלדמן במחירים מצחיקים ואפילו אלכוהול במחירים שיפתיעו אתכם. כל המוצרים בסופר כשרים. עוד חשוב לציין, כי הסופר בעל גישה לנכים ואף מציע שירותים לנכים. אם לא די בכך, הסופר התחדש במחלקת עופייה המציעה עוף טרי לכל לקוחותיו ובעתיד צפוי לפתוח גם מחלקת בשר טרי, מחלקת עוגיות ושוקולדים חדשה, תוצרת חוץ.

סניף משל מרכז מור, המנוהל על ידי דון רוברטו, וסניף משל מערב (ששת הימים) בניהולו של איב בונן, פתוחים 24 שעות ביממה ומעניקים חווית קנייה גם בשעות לא שגרתיות, עם אותם המבצעים והמחירים הזולים. ואם לא די בכל אלו, הרי שמרכז משל מערב כולו צפוי להתחדש בקרוב בחזות חדשה , נעימה ומרווחת למען הלקוחות. "חשוב לי השירות ללקוח, הנוחות והמחיר לצרכן במעמד הקנייה", ציין מנהל קמעונאות ברשת, דוד שטרית. "היה לנו חשוב לייפות את המקום. לשם כך, שיפצנו את המקום ובקרוב גם נרחיב את החנייה לכמות כלי רכב גדולה יותר. עם זאת, אנו דואגים לשמור למחירים לכל כיס בכל שעות היממה, המחירים לא משתנים ואנו דואגים לים של מבצעים מידי יום. בעתיד הסופר יציע גם שירותי משלוחים והזמנות טלפוניות".

מבצעים רבותי, מבצעים



מבין המבצעים השווים שתמצאו בסופר משל:

•חלות קלועות לשבת – 3 ב-14.99 ₪.
•בקבוק קוקה קולה – 5.49 ₪.
•וודקה פינלנדיה – 59.95 ₪.
•ארק עלית- 29.95 ₪.
•ויסקי שיבס ריגאל- 159.95 ₪.
•וודקה ואן גוך – 138.98 ₪.
•סוכר 1 ק"ג- 3 ב-10 ₪.
•שמן 1 ליטר קנולה – 6.99 ₪.
•רוב מחלקת פירות – 1.90 ₪.
•רוב מחלקת ירקות – 1.90 ₪.
•אורז פרסי – 2 ב-9 ₪.

-חלק מהמבצעים המצוינים לעיל תקפים לשבוע הקרוב בלבד.


סופר משל – קבוצת ממן
פתוח 24 שעות ביממה, לא בשבת.
טלפון: 08-6375020 (סניף מרכז מור), 08-9573777 (סניף משל מערב, רחוב ששת הימים 166).



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש