מה בשמיים?

מאת: או-מד מדיקל ● 12/6/2013 10:40 ● ערב ערב 2606
מפת הכוכבים בשמיים לימים אלה: לקיחת אחריות, רצינות, קשיים, עיכובים...
מה בשמיים?

בימים אלה, נכנס הכוכב סטורן למעלה בה ייצא מהרטרו בו שהה בחודשים האחרונים עד אשר ב-8 בחודש הבא, ייצא הכוכב סטורן מהנסיגה בה שהה מחודש מרץ 13'. למרות שעדיין לא הגענו לתאריך זה בלוח השנה, הרי שהתהליך מתרחש כבר עכשיו ולמעשה כל תהליכי השינוי אותם הוא גורם לנו לעבור ניכרים בכל תקופת הנסיגה וכאשר יגיע התאריך האמור, הרי שמרבית השינויים יהיו בבחינת תהליך שכבר התרחש.

הכוכב סטורן, הקרוי גם 'המורה הגדול', 'הצל', נמצא כרגע על מעלת התחנה במזל עקרב ומשפיע בצורה חזקה גם על המזלות הבאים שהם: שור, אריה, דלי , טלה ותאומים, ובצורה עדינה יותר על המזלות הבאים: גדי, דגים, סרטן ובתולה.
עד לסוף חודש אוגוסט, ירגישו את השפעת הכוכב כל מי שנולד בשליש הראשון של המזל ואילו לאחר חודש אוגוסט, כאשר ייצא הכוכב מהנסיגה – ימשיך במהלכו ויגיע כמעט עד לסוף המזל. את הנסיגה הבאה יבצע רק במרץ 14', כשאז יחושו בנסיגה כל מי שנולד בשליש האחרון של המזלות אותם ציינתי.
כדי להבין את מהות השינוי אותו אנו נדרשים לעשות, מומלץ להבין מהו תפקידו של הכוכב ובמה הוא יכול להועיל לנו.
בשלב הראשוני, אנו חשים כי אנרגיית הכוכב מקשה, מאטה ודוחקת אותנו לפינה בנושאים מסוימים כדי שנוכל לשנות את התנהגותנו וחיינו בהתאם לצרכים החדשים. ומאחר והכל נהייה קשה ומקובע, הרי שבאופן טבעי, אנחנו מתחילים להילחץ ולדאוג מה יהיה. קשה להשתחרר מתגובה טבעית שכזו, אך מטרתו של כוכב סטורן היא לגרום לאדם לחשוב בזמן העצירה, וזאת כדי לגרום לשינויי חשיבה ודפוסי התנהגות תוך כדי עשייה בתחום המסוים ש'נתקע' בזמן מעבר הכוכב.
סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר.
ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש ....הרי שתהליך הקושי יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב...ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.
המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום.....זוגיות, בריאות, עבודה ופרנסה.
כרגע, נמצא סטורן במעלת ההתיישרות מהנסיגה, ובכך מתחילה להסתיים תקופה ארוכה של קשיים וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר נאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר גרמו להם לקחת אחריות עד כדי שינוי אורח החיים בפעמים רבות.
תהליך זה של התיישרות אומנם יסתיים בסוף חודש יולי, אך ייקח עוד כחודשיים עד אשר תסתיים לחלוטין השפעת הנסיגה על המזלות שציינתי. רק אז ימשיך הכוכב בהילוכו הרגיל עד לחודש מרץ 14', זמן בו תתבצע נסיגה נוספת של הכוכב.

כדי לדעת מהו דפוס ההתנהגות אותו מומלץ לשנות ומהם השינויים אותו מבקש הכוכב לחולל בזמן המעבר, כדאי להכין מפה אישית ולחסוך הרבה זמן של חוסר וודאות וסבל.

בברכה
צילה שיר-אל
0522248626




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש