מור ויותר אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/6/2013 14:15 ● ערב ערב 2606
'מור' ויותר' הופכת כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת שמשאירה חיוך רחב על הפנים!!!
מור ויותר אילת

הכירו נא את מור נסים, ילידת אילת, שהחלה לעבוד בתחום הבלונים כבר בגיל 16 במופעי בלונים אמנותיים בבתי מלון. לימים עזבה מור את אילת למרכז, שם התנסתה והתמקצעה בתחום ולאחר שנישאה ונולדו לה ילדיה, והגעגועים הביתה החלו לתת אותותיהם, היא יחד עם משפחתה הדרימו לאילת. כאן באילת, המשיכה מור בתחום, כשאת מופעי הבלונים המיוחדים היא לוקחת לכיוונים מעניינים וחדשניים וכן נכנסה לתחום העיצוב בבלונים.

נדבך אחר שהתווסף במהלך השנים לתחום עיסוקה הוא הפעלות בימי הולדת לגילאי 3-11. מור: "אני מאמינה שהילד החוגג צריך להיות באמת מלך ביום ההולדת שלו, להיות שמח, להיות הכי מאושר בעולם ולשם אני מכוונת. המטרה הזו מושגת באמצעות הבאת ימי הולדת נושאיים כמו 'הישרדות' 'אנגרי בירדס', 'יומולדת פיראטים' – אלו נושאים שהילדים מתחברים אליהם, או מופעי בלונים אמנותיים שאני מכניסה גם לאירועי ימי ההולדת, כמו יומולדת נסיכים ונסיכות, ששם יש את ההצגה והסיפור וכל נושא אמנות הבלונים". מור מוסיפה: "כמו כן, חשוב לי מאוד שההורים יהיו רגועים שהכל מתקתק כמו שצריך. כך למשל אני מגיעה תמיד לאירוע שעה לפני, אני בעצמי קונה את הפרסים. למעשה, כשאני מתכננת יומולדת, אני חושבת כמו ילדה, אילו פרסים הייתי רוצה לקבל. מושקעת מחשבה רבה בכל אירוע ואירוע, וההורים רגועים ושמחים".

מעבר לימי ההולדת, עוסקת מור גם בתחום עיצוב בבלונים באירועים שונים. מור: "אם מדובר בבר/בת מצווה, יש את כל נושא הבלונים שמשתחררים בתוספת הפתעות מיוחדות מרשת הממוקמת על התקרה. ואם מדובר בחתונה – אז ישנה 'רשת של אהבה': בלונים בשילוב בלונים בצורת לבבות שנופלים מהתקרה, זה יוצר אווירה מדהימה, בעיקר בריקוד הסלואו. בבריתות ניתן לעצב שולחנות עם מוצצים. באירועים כאלה למשל, ניתן לשלב גם סדנת בלונים לילדים, שגם הם יהנו וגם ההורים יוכלו להנות באירוע, לאכול בנחת ובכיף". את עיצובי הבלונים לוקחת מור לתחום נוסף – והוא תחום קבלות הפנים – בבתי מלון כשמגיעים האורחים, בחתונות, בהפנינגים ובכלל באירועים שונים: "אני מחכה לאורחים בכניסה בתלבושת 'מלכת הבלונים' ומחלקת בלונים בצורות מיוחדות המתאימות לילדים ולמבוגרים כמו פרחים, לבבות, דובונים וכד'".

תחום נוסף בו עוסקת מור הוא תחום עיצוב חדרי אהבה. מור: "אם יש הצעת נישואין, יומולדת, כשרוצים להפתיע, בבית מלון או בבית, אז אני מגיעה ומקשטת את החדר למשל עם לב ענק על המיטה בשילוב בלונים קטנים שיוצרים את אפקט ההפתעה והוואו, ואז חושבים שנגמר, נכנסים לחדר האמבטיה ומגלים עוד הפתעה, עוד שוקולדים, עוד שמפניה. אני נכנסת לתוך החוויה כשאני מעצבת, אני מעצבת כאילו היה זה האירוע שלי".

סדנאות אישיות הוא עוד תחום בו נוגעת מור, מדובר במפגשים אחת לשבועיים בנושאי בלונים וקסמים.

אצל מור חדשנות היא שם המשחק, אז לשם כך היא לא שוקטת על השמרים ונוסעת להשתלמויות בתערוכות וכנסי אמני ילדים ברחבי הארץ ומביאה לנו את הצעקה האחרונה בתחום.

אחד הנושאים הקרוב ללבה של מור הוא תחום הנתינה והתרומה לקהילה, במסגרת זאת, נרתמת מור למען קייטנת 'עלות' של ביה"ס 'אורים': "כשוורוניקה, האחראית על הקייטנה, מתקשרת, אני מיד נרתמת, אני כל כך אוהבת אותם".

לפרטים נוספים: מור נסים 050-4006228, אתר אינטרנט: http://www.morballoons.co.il/ ובפייסבוק – מור ויותר.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש