סיביר מיזוג אוויר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/6/2013 14:15 ● ערב ערב 2606
סיביר מיזוג אוויר

מיזוג אוויר הוא אחד הדברים החשובים בעיר החמה שלנו. כל שלב, החל מרכישה, דרך התקנה ועד שהמיזוג עובד כמו שצריך, דורש טכנאי מקצועי ומנוסה שמבין את העסק מלפני ולפנים וגם כזה שתמיד יוצא צדיק. כזה הוא איגור גרברסקי, בעל העסק החדש – 'סיביר מיזוג אוויר'. העסק אמנם חדש (חודשיים), אך אל תטעו בו – איגור נמצא בתחום המיזוג והקירור כבר מעל ל- 10 עשר שנים, את רובם עשה בחברת ש.א.מ כטכנאי מיזוג ושירות, אך גם היה טכנאי שירות של 'אלקטרה' ו'תדיראן' וגם של מערכות מיזוג במלונות.

'סיביר מיזוג אוויר' עוסק במכירות, התקנות ותיקונים של כל דגמי המזגנים, ביניהן גם מערכות גדולות VRF (Variant Refrigerant Flow) , מערכת מיזוג אוויר הפועלת על עיקרון שינוי נפח זרימת הקירור במערכת וכך שומרת על טמפרטורה קבועה בכל פינה בחלל הממוזג, מערכת שקטה ומותאמת לאיזורים עם תנאי אקלים קשים, כמו אילת למשל ומתאימה בעיקר לווילות. במסגרת עבודתו, נותן איגור ייעוץ מקצועי בבית הלקוח. השירותים ניתנים לתושבי אילת והערבה.

ואם במזגנים עסקינן, אז זה לא סוד שאילת הלוהטת בכמה חודשים טובים מספקת לנו חשבונות חשמל אסטרונומיים, וזה אך טבעי שנשאל את המומחה, מה עדיף - מיני מרכזי או מזגנים בכל חדר?

איגור: "כשהילדים עוזבים את הבית, והחדרים ברוב הזמן ריקים, ברור שעדיף מזגן בכל חדר, ממושכת, אפשר להסתפק במיני מרכזי, אם כי במידה ורוצים להשקיע, וזה לא סכום מבוטל, הרי שאני תמיד ממליץ על מזגן לחדר. מזגני האינוורטר למשל הם מזגנים שחוסכים עד כ- 50% חשמל, הם משמרים את הטמפרטורה הרצויה. אני ממליץ עליהם מאוד מה גם שמדובר ביחידה חיצונית אחת, לא עוד מספר רב של מנועים מסביב לבית. ליחידה הנ"ל מתאפשר חיבור של כמה יחידות פנים ובכך למזג מספר חדרים. ואם אין לכם אפשרות להשקיע במערכת לכמה חדרים, תמיד אפשר להתחיל עם מזגן אחד קטן לחדר רצוי, לבטל את הפתח באותו חדר, דבר שנותן תפוקה גדולה יותר למיני מרכזי לסלון ולעוד חדר אחד למשל, כך ניתן לחסוך עד 20%".

לסיכום שאלנו את איגור: מה דעתך על כיבוי תכוף של המזגן?
"לא מומלץ לכבות את המזגן אם יוצאים למשל לשלוש-ארבע שעות מהבית. בשיא הקיץ, כאשר המזגן מכובה, הטמפרטורה בבית יכולה להגיע עד כדי 40 מעלות. כאשר מדליקים את המזגן במצב כזה, הוא צריך לעבוד 5-6 שעות להגיע לטמפרטורה הרצויה (2-3 מעלות בשעה). אני מדבר כמובן על מזגן עם תפוקה רגילה. המדחס פועל ומרוקן את הכיס...אם יצאת מהבית לשלוש עד ארבע שעות, והטמפרטורה בעת עזיבתך אותו היתה 25 מעלות, מומלץ לכוון את הטמפרטורה על 28 מעלות, וגם אם הטמפרטורה עלתה קצת, בחצי שעה המזגן מוריד אותה (ולא בשש או יותר שעות9, כי הבית לא לוהט, וזמן העבודה של המדחס במקרה זה הוא פי 2-3 פחות".

איגור חרט על דגלו מקצועיות, נסיון, שירות ואמינות ואחריות על העבודה שבוצעה למשך חצי שנה.

'סיביר מיזוג אוויר', איגור – גרברסקי טל' – 054-7401804, טלפקס – 077-4260134.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש