טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 13/6/2013 12:33 ● ערב ערב 2606
מאת: רחל ארז
טור טארוט

איש עסקים עשיר או עלוב?


"כן, כן", היא עודדה אותי בצימאון ובשקיקה כשדיברתי עליו טובות. "אני מרגישה שהוא האחד שחיכיתי לו זמן רב. אנחנו נפגשים אחת לחודש ומתקשרים ב'סקייפ' כל יום וכמעט כל היום", מתפרצת עמרי לדברי תוך כדי פריסה. "הוא איש עסקים שחי בלונדון", היא מספרת בגאווה. "במה הוא מתעסק?" שאלתי. התשובה שעמרי נתנה לי או לעצמה היתה מעורפלת ולא ברורה. עמרי היא ירושלמית, גרושה בת ארבעים ואם לשניים.
"הוא צריך להגיע בעוד שבוע ואני שוב מתרגשת לקראתו", עמרי לוחצת ומשנה נושא.
"צר לי לצנן את התלהבותך", אמרתי לה, "את חייבת להיזהר מהונאה כספית שהוא עלול להונות אותך", הזהרתי אותה. "אל תסתפקי בהבטחות חסרות שחר", ביקשתי. אבל בשורה התחתונה, אני ממליצה או מתריעה והאדם בוחר את גורלו.
ה"חבר" חי את חיו בלונדון ומגיע לארץ לעסקים אחת לחודש לערך. מאז ההיכרות בניהם עמרי טסה אליו כבר פעמיים.
יום אחד, מעט לקראת חג השבועות עומרי התקשרה אלי: "בבקשה תפרסי את קלפי שוב", היא בקשה ומסרה את פרטי כרטיס האשראי שלה. אלא שהפעולה נחסמה על ידי חברת האשראי. "הוא לא העביר לך את הכסף כפי שהבטיח לך?!", שאלתי. "לא", היא השיבה בלחש. "לא רק שהוא לא העביר לי. הוא גילה ריחוק מאז ששיתפתי אותו במצבי הכלכלי", אמרה לי עמרי בלחש ובעצב.
ה"חבר" התארח אצלה בימים שהוא הגיע לארץ, דבר שהגדיל את הוצאותיה משמעותית. היא נסעה אליו וכמובן בימים ששהתה אצלו היא נעדרה מעבודתה. כל אלה יחדיו יצרו הוצאות מיוחדות. טבעת חנק. בעיקר תחושה שעליה להלך על בהונות בדברה איתו על מצבה הכספי. לאורך שנות עבודתי למדתי שאיש מעולם לא פנה אלי סתם מתוך שעמום, אלא אם הוא נתקל בהתנהגות שאינה תומכת הבטחה או כוונה של צד מתוך מטרה משותפת וכאן האינטואיציה מתעוררת ומציפה ספקות. חשבתי והחלטתי שעלי להפגיש אותה עם האמת. הצעתי לה להעמיד את כוונותיו בניסיון ולספר לו שהיא נאלצה במבוכה נוראית לנטוש את עגלת הקניות בסופרמרקט מפאת סירובה של חברת האשראי לכבד את הקניה. "תגידי לו שהכרטיס סירב לעבור בסופר בקניות לשבת!!", הצעתי לה. כמו שהכרטיס לא עבר אצלי כך הכרטיס היה נחסם גם במקום אחר.
קוראים יקרים, ה"חבר", ממש כפי שהזהרתי אותה, נעלם ולא נשמע ממנו עוד!!!! אף לא מילה. עומרי תישאר אדם עשיר בליבה וברוחה. אבל הוא? "הגון" כבר לא יוכל להיות. ולצערי גם לא בן אדם ראוי לכבוד. הוא לא פרע את שטר הבטחתו.
כשעמרי התפקחה והחלה לשאול את מכריו את השאלות הנכונות, היא הבינה כיצד היא ניצלה מאדם רודף בצע ששם עינו בירושת ילדיה.
קוראים יקרים !
אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארות. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש