זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 6/8/2013 15:21 ● ערב ערב 2614
תחזית לתאריכים שבין ה- 8-15 באוגוסט 2013
זודיאק

טלה-


אתם נהנים מחמימות משפחתית ומעודף פינוק ופרגון מהקרובים. צפויה רכישת רהיט או פריט מיוחד ויוצא דופן, למרות שבתחום הכספי ישנה בלימה ושמירה על הקיים, כהערכות מחודשת. מפעים לגלות כיצד אתם מסוגלים לשנות כיוון ברגע שלמדתם להתבונן אנרגטית בדברים.

שור-


קיים מוטיב בקלפים שמורה על אפשרות של כיוון חדש בתחום העבודה, דבר שלא חשבתם עליו בשנה האחרונה. פתאום אתם מבינים את הצורך לחיות נכון וליהנות מהחיים. מומלץ לכם להתחבר לבני זוג קלילים, שמניפים אתכם לתדר גבוה של מצב רוח וצחוק.

תאומים-


הקלפים שלכם מורים על פיצוי בכל הקשור לאהבה. לעיתים אתם כה ילדותיים, שכאשר משהו לא פועל לפי מה שנראה לכם נכון, אתם נסגרים והופכים לפסימיים. השבוע תלמדו שיעור מרגיע וחשוב. לעיתים גם לבני הזוג יש רצון, צורך ודעה.

סרטן-


ישנה נטייה להפריז בנתינה ובעשייה. היכרות חדשה גורמת לכם להשתדלות יתרה. לחץ מהפן האישי, כיוון שהנה אתם נתקלים במה שכה ייחלתם לו, אבל אולי אינכם מוכנים לשינוי. מומלץ לכם לזרום ולהתאזן.

אריה-


חתימה על חוזים מצריכה שימת לב יתרה למה שבין השורות. כל החלטה שלכם בימים אלה מלווה בחשש. תקשיבו ללב ותיעזרו בשכל או שפשוט תמתינו. מוטב לכם לא לשתף את הסביבה בתוכניותיכם. שימרו על הדברים בסוד עד להגשמתם.

בתולה-


אתם מתרחקים מהמוכר והידוע בכדי שתוכלו להקשיב לרחשי ליבכם, ללא צורך לתת דין וחשבון למקורבים. נטייה להיחלשות הגוף אולי התקררות. ישנה התלבטות רצינית בנוגע לתנאי המגורים, תרפו ותמתינו עד לאחר יום הולדתכם. הפתרונות יבואו לבד.

מאזניים-


רוב הקלפים המדברים על שינויים גורליים נחים השבוע על המאזניים. שינויים מאוד משמעותיים בכל רמות החיים. הגלגל מקבל תפנית חיובית עבורכם. לידה, מוות, נישואין, גירושין, קניה או מכירה, שינוי קיצוני ומשמעותי. הכול לטובה.

עקרב-


אנרגיה של אהבה, חיזורים, התחנפות וכיופים. השבוע הקלפים מדברים על זרימה ומשב רוח, שמביא הכל בקלות יחסית. ראיונות עבודה מוצלחים, החלטות הקשורות לעתיד משותף, החלטה להרות.

קשת-


תתרחקו מכבדות מעיקה, אשר לא מאפיינת את האנרגיה שלכם. הקלפים מבקשים להזהיר מיתר לחץ דם. תתמקדו במה שיש לכם, זה ייטיב ויעצים אתכם. אתם עמוסים אז תבקשו עזרה. כולם ישמחו לסייע. התמונה תתבהר לקראת חמישי.

גדי-


כל מה שמאפיין נוסטלגיה ומשפחתיות. אתם מלכים ביכולת שלכם לארח, זה עושה לכם טוב, וזה יקרה בשפע השבוע. למרות זאת אתם גם הרבה מחוץ לבית עושים חיים ובתנועה מתמדת. הוללות וכיופים, אך תתכן גם החלטה להתפטר מהעבודה במחשבה של רגע.

דלי-


מגמת תקשורת ושיחות מאפיינת את השבוע. אתם בוחרים את העיתוי ופותרים אי הבנות. אתם מפצים את בני הבית על היעדרותכם המנטאלית ויוצרים אנרגיה בריאה וטובה יותר. העומס מונע בעדכם את היכולת לקבל החלטות משמעותיות. קחו הרף קל להטענות מחודשת.

דגים-


פינוקי הגוף והנפש. התמודדות בערכאה המשפטית או מול הממסד. אתם חורגים מהתקציב ועלולים ליצור קושי בהמשך. רכישה מיותרת של דבר מה שנראה חיוני יתברר כטעות שקשה להחזיר. הגזמה והפרזה תחליש את הגוף, מצאו את דרך האמצע בכל התחומים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש